Οι δαπάνες για την Ημέρα της Μητέρας αναμένεται να ανέλθουν συνολικά σε 31,7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, αυξημένες κατά 13% από το 2021, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα καταναλωτών που δημοσιεύτηκε από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής (NRF) και την Prosper Insights & Analytics.
Περίπου το 84% των ενηλίκων των ΗΠΑ αναμένεται να γιορτάσει την Ημέρα της Μητέρας. Η μέση καταναλωτική δαπάνη προβλέπεται να είναι 245,76 δολάρια, ποσό ρεκόρ για τη συγκεκριμένη γιορτή, αυξημένη κατά 11% από πέρυσι και κατά 25% σε σύγκριση με το επίπεδο πριν από την πανδημία του 2019. «Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να βρουν αξέχαστους τρόπους για να τιμήσουν τις μητέρες τους και άλλες σημαντικές γυναίκες στη ζωή τους και είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν κάτι παραπάνω», δήλωσε ο Matthew Shay, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NRF.
Οι παραλήπτες της Ημέρας της Μητέρας αναζητούν περισσότερα δώρα
Μετά την πανδημία, οι μητέρες και όσες γιορτάζουν τη γιορτή της μαμάς φέτος αναζητούν περισσότερα από φυσικά δώρα. Σε μια πρόσφατη έρευνα της Klaviyo, το 84% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε μια εμπειρία αυτή τη Γιορτή της Μητέρας αντί για απτά δώρα και 1 στις 5 μαμάδες ζήτησε δωροεπιταγές. Σχεδόν το 40% των μαμάδων δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να πάρουν το δικό τους δώρο για τη γιορτή της μητέρας με ρούχα, κοσμήματα και ομορφιά ως τα κορυφαία είδη που σχεδιάζουν να αγοράσουν οι μαμάδες.
Όσοι αγοράζουν κοσμήματα και κακομαθαίνουν τις μαμάδες με ιδιαίτερες εξόδους, όπως δείπνο ή brunch, αναμένεται να φτάσουν τον μέσο όρο των δαπανών φέτος και στις δύο κατηγορίες.
«Τα κοσμήματα παραμένουν μια διαχρονική επιλογή δώρου για την Ημέρα της Μητέρας και συνεχίζουν να κατακτούν ένα αυξανόμενο μερίδιο αγοράς», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Στρατηγικής της Prosper, Phil Rist .
«Σαράντα ένα τοις εκατό των καταναλωτών σχεδιάζει να κάνει δώρο κοσμήματα φέτος, από 34% το 2021 και η συνολική δαπάνη για κοσμήματα αναμένεται να φτάσει τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια».
Τα παραδοσιακά δώρα
Η έρευνα NRF και Prosper Insights & Analytics διαπίστωσε ότι το 39% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να προσφέρει υπηρεσίες συνδρομής προϊόντων, όπως Birchbox ή Stitch Fix. Οι πιο σημαντικοί παράγοντες κατά την αγορά δώρου για την Ημέρα της Μητέρας με βάση την έρευνα καταναλωτών είναι η εύρεση ενός δώρου που είναι μοναδικό ή διαφορετικό (46%) και η εύρεση ενός δώρου που δημιουργεί μια ιδιαίτερη ανάμνηση (41%).
Latest News
Θρίαμβος του Ολυμπιακού στην Πόλη – Ήρωας ο Τζολάκης στα πέναλτι και επική πρόκριση στα ημιτελικά (1-0, 2-3 στα πεν.)
Ο Ολυμπιακός πήρε τεράστια πρόκριση στα ημιτελικά του Conference League – Ήρωας των «ερυθρόλευκων ο Τζολάκης στη διαδικασία των πέναλτι καθώς ο γκολκίπερ του Ολυμπιακού απέκρουσε τρία πέναλτι
Τεράστιο δάνειο για αγορά μουσικών δικαιωμάτων συγκέντρωσε η CEG
Η χρηματοδότηση μέσω δανείων θα βοηθήσει την Cutting Edge Group να επενδύσει στη δημιουργία και την αγορά μουσικών δικαιωμάτων για ταινίες, τηλεόραση, θεατρικές παραγωγές και παιχνίδια
Δωδεκάλογος αποστολής και πάζλ δράσεων του HR σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
Στον πυρήνα των ενεργειών και δράσεων του τομέα Ανθρώπινων Πόρων βρίσκεται ο άνθρωπος, η συμπεριφορά, η κατανόηση, η ώθηση και αξιοποίηση του υφιστάμενου δυναμικού του
Τα μυστικά του εμπορίου τέχνης έρχονται στο φως
Η ενασχόληση με την τέχνη απαιτεί συχνές επαφές — και ικανότητα ανάληψης κινδύνων.
Ποια ομάδα της Premier League ετοιμάζει πρόταση 20 εκατ. ευρώ για τον Ιωαννίδη…
Νέο δημοσίευμα από το εξωτερικό για τον Φώτη Ιωαννίδη
Ποιες εταιρείες «σφάζονται» στη ποδιά της Τέιλορ Σουίφτ
Η μεγαλύτερη δισκογραφική εταιρεία του κόσμου είχε αφαιρέσει τα τραγούδια της από τον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης
1938-2024: Πέθανε ο σπουδαίος ηθοποιός Γιάννης Φέρτης
Γεννημένος τον Απρίλιο του 1938 άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 86 ετών. Πρωταγωνίστησε σε θέατρο, κινηματογράφο και τηλεόραση. Μεγάλη η παρακαταθήκη που αφήνει.
Τα «χρυσά» συμβόλαια των πιλότων της Formula 1
Σε εξέλιξη βρίσκεται η σεζόν στην Formula 1
Πρώτη σε πληρωμές μάνατζερ στην Premier League η Τσέλσι!
Μόνη της η Τσέλσι ξόδεψε περίπου το ένα πέμπτο από όσα δίνουν όλες οι ομάδες της Premier League μαζί για αμοιβές μάνατζερ τον περασμένο χρόνο.
Σαρλ Μισέλ: Θα προτείνω νέα συμφωνία για την Ευρώπη
Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Σαρλ Μισέλ αναζητεί ένα… μπαζούκα για την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ