Για το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού στις χώρες της Λατινικής Αμερικής μίλησε στο Mega ο σύμβουλος του πρωθυπουργού για θέματα Λατινικής Αμερικής, Ιάσων Πιπίνης.

Ο κ. Πιπίνης ανέφερε πως για την προώθηση του τουρισμού στην Λατινική Αμερική, ο ΕΟΤ άνοιξε γραφείο στη Μαδρίτη με σκοπό και την αγορά της Λατινικής Αμερικής.

«Η αγορά της Λατινικής Αμερικής είναι άγνωστη στην Ελλάδα, ωστόσο θεωρώ πως πρέπει να επενδύσουμε,  είναι μία επένδυση που μπορεί να αποδώσει μακροπρόθεσμα», επεσήμανε ο ίδιος.

Στη συνέχεια, τόνισε πως πρέπει να ανοίξουμε την ελληνική αγορά και σε άλλες χώρες και να αποκτήσουμε και άλλους τουρίστες πέραν των συνηθισμένων (ΗΠΑ, Ρωσία) και ανέφερε πως μέχρι προ πανδημίας η Ελλάδα δεχόταν κατά μέσο όρο 200.000 τουρίστες από Λατινική Αμερική και στόχος είναι αυτός ο αριθμός να διπλασιαστεί.

Ο κ. Πιπίνης είπε πως έχει καταθέσει προτάσεις που αν εγκριθούν θα αποφέρουν αποτελέσματα και παράλληλα σε αυτό το πλάνο να εντάξουμε και άλλα μέρη της Ελλάδας, πέραν των πολύ γνωστών, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα η Λέσβος, η οποία προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού (γεωτουρισμός, θρησκευτικός, γαστρονομικός) καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Τέλος, ανέφερε πως η χώρα μας προσπαθεί να τονώσει και τον πολιτικό διάλογο με τη Λατινική Αμερική, με τον ίδιο να έθεσε προσφάτως το θέμα της τουρκικής προκλητικότητας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott