Το Vodafone Business παρουσίασε μία νέα γενιά υπηρεσιών για την αυτοματοποίηση της επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους πελάτες, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση της καθημερινής διαχείρισης των εγκαταστάσεών τους και την ενεργειακή εξοικονόμηση μέσα από το Internet of Things στην εποχή του ESG.

Πρόκειται για το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Facility Management και τη νέα υπηρεσία Digital Signage, αντίστοιχα, που δίνουν στις επιχειρήσεις σημαντικές πληροφορίες για την καλύτερη διαχείριση και λειτουργία τους, μέσα από σύγχρονα τεχνολογικά μέσα.

Το χαρτοφυλάκιο Facility Management

Το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών Facility Management περιλαμβάνει τρεις επιμέρους λύσεις:

  • Energy Management για την παρακολούθηση της κατανάλωσης ενέργειας σε πραγματικό χρόνο.
  • Eco Quality Management η οποία προσφέρει την παρακολούθηση επιπλέον περιβαλλοντικών παραγόντων, όπως διοξείδιο του άνθρακα κτλ., δηλαδή συντελεστών απαραίτητων για την εποχή του ESG και της βιώσιμης ανάπτυξης των επιχειρήσεων.
  • Desk Booking που δίνει πρόσβαση στην αυτοματοποιημένη διαχείριση και παρακολούθηση της διαθεσιμότητας θέσεων στον εργασιακό χώρο, μία λύση που είναι κατάλληλη στο πλαίσιο της προστασίας των εργαζομένων από την πανδημία και του υβριδικού μοντέλου εργασίας.

Υπηρεσία Vodafone Energy Management

Ειδικότερα, η υπηρεσία Vodafone Energy Management προσφέρει την παρακολούθηση της κατανάλωσης ενέργειας σε πραγματικό χρόνο, συλλέγοντας στοιχεία και αναλύοντας δεδομένα με χρήση πιστοποιημένων μετρητών ενέργειας (MID) που εγκαθίστανται στους ηλεκτρολογικούς πίνακες της επιχείρησης. Και καθιστά εφικτή την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση των λειτουργικών εξόδων επιχείρησης, αλλά και τον υπολογισμό της μελλοντικής κατανάλωσής της.

Υπηρεσία Vodafone Eco Quality Management

Ενώ η υπηρεσία Vodafone Eco Quality Management επιτρέπει την παρακολούθηση επιπλέον περιβαλλοντικών παραγόντων, όπως εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), θερμοκρασία, υγρασία, φωτεινότητα, κίνηση, επίπεδα ήχου, διαρροή νερού, με «έξυπνο» τρόπο που βοηθά την επιχείρηση να βελτιώσει τις περιβαλλοντικές της επιδόσεις, να προλάβει τυχόν υπερβάσεις ορίων και να κατανοήσει καλύτερα τις επιπτώσεις τους στη λειτουργία της επιχείρησης, προσφέροντας καλύτερες συνθήκες στο προσωπικό της.

Υπηρεσία Vodafone Desk booking

Επίσης, με την υπηρεσία Vodafone Desk booking, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τη διαθεσιμότητα των θέσεων στους χώρους εργασίας τους, έχοντας πρόσβαση σε σχετικά στατιστικά δεδομένα και με εύκολη διαχείριση και οργάνωση των διαθέσιμων θέσεων μέσω της πλατφόρμας.

Υπηρεσία Digital Signage

Επίσης, το Vodafone Business παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Digital Signage, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται από απόσταση το διαφημιστικό ή ενημερωτικό περιεχόμενο (video ή φωτογραφίες) που επιθυμούν να προβάλλεται στις οθόνες τους. Πολύ εύκολη στη χρήση και με πολλαπλές δυνατότητες, επιτρέπει στον χρήστη να ανεβάσει το περιεχόμενο που επιθυμεί και να διαχειριστεί όλες τις συνδεδεμένες συσκευές σε οποιονδήποτε χώρο και εάν αυτές βρίσκονται, αποτελώντας δηλαδή ένα εξαιρετικό εργαλείο πληροφόρησης και μάρκετινγκ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα ESG
Νέα Διαδικασία Προσέγγισης Πελατών στην Υπεύθυνη Επένδυση
Academia |

Νέα Διαδικασία Προσέγγισης Πελατών στην Υπεύθυνη Επένδυση

Σύμφωνα με τη νέα διαδικασία προσέγγισης πελατών, οι επαγγελματίες του χρηματοοικονομικού και τραπεζικού κλάδου καλούνται να κάνουν συνέντευξη στους πελάτες τους για να καθορίσουν το προφίλ κινδύνου τους, το οποίο βασίζεται στο ποσό των περιουσιακών στοιχείων τους, τη γνώση των χρηματοοικονομικών προϊόντων, τον επενδυτικό ορίζοντα, την ανοχή κινδύνου, κλπ.