Τις θέσεις των δύο ελληνικών δεξαμενοπλοίων που έχουν καταληφθεί από τις ιρανικές αρχές γνωστοποίησε ο ιστότοπος TankerTrackers.com.
Το ελληνικό τάνκερ Prudent Warrior είναι αγκυροβολημένο στο λιμάνι Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ενώ το Delta Poseidon βρίσκεται βόρεια του νησιού Λαράκ, σύμφωνα με ανάρτηση του TankerTrackers.com στο Twitter.
BREAKING: We have now once again located the hijacked Greek Suezmax tanker, DELTA POSEIDON (9468671). She is being held north of Larak Island at 26.91895° N, 56.38144° E. pic.twitter.com/TqE6rEZlH8
— TankerTrackers.com, Inc. (@TankerTrackers) June 2, 2022
Υπενθυμίζεται ότι τα δύο υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοια τα οποία τέθηκαν υπό τον έλεγχο των Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν, έλαβαν εντολή την Κυριακή να πλεύσουν στο Μπαντάρ Αμπάς. Το Μπαντάρ Αμπάς είναι πόλη-λιμάνι και πρωτεύουσα της επαρχίας Χορμοζγκάν στη νότια ακτή του Ιράν, στον Περσικό Κόλπο. Η πόλη βρίσκεται σε στρατηγική τοποθεσία στα Στενά του Ορμούζ και αποτελεί την κύρια βάση του Ιρανικού Πολεμικού Ναυτικού.
Καλά στην υγεία τους οι ναυτικοί
Τόσο το Prudent Warrior 150.000 dwt (κατασκευής 2017) όσο και το Delta Poseidon 157.400 dwt (κατασκευή 2011) ταξιδεύουν με ίδια μέσα και διευθύνονται από το δικό τους πλήρωμα.
Όλοι οι ναυτικοί είναι καλά στην υγεία τους και έχουν καλή μεταχείριση από τους Φρουρούς της Επανάστασης του Ιράν, οι οποίοι επιβιβάστηκαν με ελικόπτερα για να επιβιβαστούν στα δύο σκάφη καθώς έπλεαν στα διεθνή ύδατα στα ανοιχτά των ακτών του Ιράν την Παρασκευή, αναφέρει το Tradewirnds.
«Είμαστε σε τακτική επαφή με τον πλοίαρχο», είπε στο TradeWinds ένας διευθυντής της Polembros Shipping, ιδιοκτήτης του Prudent Warrior. Στο πλοίο επιβαίνουν είκοσι τρεις ναυτικοί — 15 Φιλιππινέζοι, επτά Έλληνες και ένας Κύπριος πολίτης.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση