Τις θέσεις των δύο ελληνικών δεξαμενοπλοίων που έχουν καταληφθεί από τις ιρανικές αρχές γνωστοποίησε ο ιστότοπος TankerTrackers.com.
Το ελληνικό τάνκερ Prudent Warrior είναι αγκυροβολημένο στο λιμάνι Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ενώ το Delta Poseidon βρίσκεται βόρεια του νησιού Λαράκ, σύμφωνα με ανάρτηση του TankerTrackers.com στο Twitter.
BREAKING: We have now once again located the hijacked Greek Suezmax tanker, DELTA POSEIDON (9468671). She is being held north of Larak Island at 26.91895° N, 56.38144° E. pic.twitter.com/TqE6rEZlH8
— TankerTrackers.com, Inc. (@TankerTrackers) June 2, 2022
Υπενθυμίζεται ότι τα δύο υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοια τα οποία τέθηκαν υπό τον έλεγχο των Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν, έλαβαν εντολή την Κυριακή να πλεύσουν στο Μπαντάρ Αμπάς. Το Μπαντάρ Αμπάς είναι πόλη-λιμάνι και πρωτεύουσα της επαρχίας Χορμοζγκάν στη νότια ακτή του Ιράν, στον Περσικό Κόλπο. Η πόλη βρίσκεται σε στρατηγική τοποθεσία στα Στενά του Ορμούζ και αποτελεί την κύρια βάση του Ιρανικού Πολεμικού Ναυτικού.
Καλά στην υγεία τους οι ναυτικοί
Τόσο το Prudent Warrior 150.000 dwt (κατασκευής 2017) όσο και το Delta Poseidon 157.400 dwt (κατασκευή 2011) ταξιδεύουν με ίδια μέσα και διευθύνονται από το δικό τους πλήρωμα.
Όλοι οι ναυτικοί είναι καλά στην υγεία τους και έχουν καλή μεταχείριση από τους Φρουρούς της Επανάστασης του Ιράν, οι οποίοι επιβιβάστηκαν με ελικόπτερα για να επιβιβαστούν στα δύο σκάφη καθώς έπλεαν στα διεθνή ύδατα στα ανοιχτά των ακτών του Ιράν την Παρασκευή, αναφέρει το Tradewirnds.
«Είμαστε σε τακτική επαφή με τον πλοίαρχο», είπε στο TradeWinds ένας διευθυντής της Polembros Shipping, ιδιοκτήτης του Prudent Warrior. Στο πλοίο επιβαίνουν είκοσι τρεις ναυτικοί — 15 Φιλιππινέζοι, επτά Έλληνες και ένας Κύπριος πολίτης.
Latest News
Γκίκας: «Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα