
Με στόχο την προβολή της Κεφαλονιάς στη γαλλική αγορά με αφορμή τη νέα απευθείας αεροπορική σύνδεση Παρίσι-Κεφαλονιά της Transavia, η Υπηρεσία ΕΟΤ Γαλλίας υλοποίησε από τις 8 έως τις 11 Ιουνίου press trip στο νησί για πέντε κορυφαίους Γάλλους travel bloggers και instagrammers, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ιόνιων Νήσων και την συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία.
Κατά την παραμονή τους στο νησί, οι Γάλλοι influencers επισκέφθηκαν το Αργοστόλι (Λάσση), την Άσσο, το Φισκάρδο και το πλήρως αναστηλωμένο μετά τους σεισμούς του 1953 χωριό Κουρκουμελάτα, περιηγήθηκαν στη διάσημη παραλία του Μύρτου και στα πλωτά σπήλαια Μελισσάνης και Δρογκαράτης και ξεναγήθηκαν στον Εθνικό Δρυμό Αίνου με την άπλετη θέα στα γειτονικά νησιά Λευκάδα, Ζάκυνθο και Ιθάκη. Ακόμα, απόλαυσαν την εμπειρία του παραδοσιακού ψαρέματος με καΐκι και τις βουτιές στα νερά του ανοιχτού πελάγους, ενώ είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την αυθεντική γαστρονομία του νησιού, καθώς και την τοπική ποικιλία κρασιού Ρομπόλα στις εγκαταστάσεις του Συνεταιρισμού Παραγωγών Ρομπόλας «Ορεάλιος Γη».
Εντυπωσιασμένοι από τις ομορφιές της Κεφαλονιάς, οι Γάλλοι influencers δημοσίευσαν στα κοινωνικά τους δίκτυα δεκάδες φωτογραφίες και πλούσια stories, προτρέποντας τους χιλιάδες ακόλουθούς τους να ανακαλύψουν το συντομότερο δυνατόν το πανέμορφο νησί του Ιονίου.
Συμμετοχή του ΕΟΤ σε εκδήλωση του Τ.Ο «Eliza was here» στο Λονδίνο
Εξάλλου, στις 8 Ιουνίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας συμμετείχε σε εκδήλωση στο Λονδίνο για την έναρξη των εργασιών του ολλανδικού Τ.Ο «Eliza was here» στη βρετανική αγορά.
To brand «Eliza was here», που ανήκει στον Όμιλο Sunweb, ιδρύθηκε το 2001 και κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για την Ελλάδα στην Ολλανδία, με τη χώρα μας να αποτελεί τον πρώτο προορισμό στις πωλήσεις του. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι η προώθηση των εναλλακτικών διακοπών σε καταλύματα μικρής κλίμακας, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην αυθεντικότητα, τη βιωσιμότητα και τις δραστηριότητες.
Την εκδήλωση προλόγισαν o managing director του Τ.Ο, Tim van den Bergh, η υπεύθυνη για την Ελλάδα, Ίρις Φώλια, και η προϊσταμένη Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη, ενώ την παρακολούθησαν εκπρόσωποι του βρετανικού Τύπου και influencers που ειδικεύονται σε ταξίδια, φωτογραφία, διακοπές με παιδιά, lifestyle και foodies.


Latest News

400.000 οικογένειες στηρίχθηκαν από το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τη Δευτέρα θα γίνει η κλήρωση για άλλα 125.000 vouchers των 150-300 ευρώ ανάφερε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας

«Ο ευρωπαϊκός χειμώνας θα κρίνει τη νέα τουριστική χρονιά»
Και για το 2023 η μεγάλη πρόκληση για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις παραμένει η αντιμετώπιση του ενεργειακού κόστος

Πάνω από 1 δισ. έσοδα θα φέρουν το 2023 οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ
Μέχρι τώρα έχουν ήδη ανακοινωθεί 56 πτήσεις την εβδομάδα από ΗΠΑ και Καναδά

Startup από τη Νάξο άντλησε κεφάλαια 250.000 ευρώ - Ποιος είναι ο χρηματοδότης
Η πρώτη startup στην περιοχή των Κυκλάδων που λαμβάνει αυτό το ύψος κεφαλαίων από τον πρώτο γύρο

Νέος CCO στη Celestyal - Ενισχύεται και το τμήμα πωλήσεων στην Ελλάδα
Ο Lee Haslett αναλαμβάνει τη θέση του γενικού εμπορικού διευθυντή - Υπεύθυνος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης ο Χάρης Μπρουσαλιάν

Νέες συνδέσεις με Ισραήλ από την Aegean - Νωρίτερα το θερινό πρόγραμμα
Η εταιρεία αυξάνει τις προσφερόμενες θέσεις κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο έτος

Αντέχει η Ελλάδα το αυξημένο κύμα τουριστών;
Οι επιπτώσεις του υπερτουρισμού και οι τρόποι αντιμετώπισής τους - Εχει η Ελλάδα τις αναγκαίες υποδομές;

Η Booking «ψηφίζει» Ελλάδα - Ποια περιοχή αναδείχθηκε η δεύτερη πιο φιλόξενη στον κόσμο
Ο ιστότοπος Booking.com ανακοίνωσε τα βραβεία Traveller Review Awards 2023

Sani/Ikos: Αυξάνει 8% τους μισθούς των εργαζομένων του στην Ελλάδα
Αφορά όλες τις ειδικότητες των ξενοδοχοϋπαλλήλων στα θέρετρα Sani Resort & Ikos Resorts

Πακέτο προβολής της Εύβοιας στο εξωτερικό ετοιμάζει ο ΕΟΤ
Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει συνεργασία με 17 γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό