
Νέο ενιαίο τιμολόγιο θεσπίζεται για τα κόμιστρα των Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων – Ταξί σε όλη την επικράτεια.
Σύμφωνα με απόφαση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές Μιχάλη Παπαδόπουλου, η σημαία (η αρχική χρέωση) θα ξεκινάει από το 1,80 ευρώ, αντί για 1,19 ευρώ που ισχύει τώρα, ενώ η χρέωση για την ελάχιστη διαδρομή θα διαμορφωθεί σε 4 ευρώ, από 3,16 που είναι σήμερα.
Παράλληλα, η χρέωση για μια απλή διαδρομή, η λεγόμενη μονή ταρίφα, θα είναι στα 0,90 ευρώ ανά χιλιόμετρο (αντί για 0,68 ευρώ) και η αύξηση για τη νυχτερινή διαδρομή (διπλή ταρίφα) θα είναι 1,25 ευρώ ανά χιλιόμετρο (από 1,19).
Συγκεκριμένα, το τιμολόγιο, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ 13%, διαμορφώνεται ως εξής:
- Εκκίνηση της χρέωσης κομίστρου (πτώση σημαίας): 1,8 ευρώ
- Τιμολόγιο 1 (μονή χρέωση): 0,9 ευρώ
- Τιμολόγιο 2 (για τις ώρες 00.00 έως 05.00): 1,25 ευρώ
- Χρονοχρέωση / ώρα (για το διάστημα όπου το ΤΑΞΙ βρίσκεται σταματημένο κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της διαδρομής επί 20 λεπτά της ώρας): 15 ευρώ
- Ελάχιστη διαδρομή: 4 ευρώ
- Από & Προς Αεροδρόμια: 4 ευρώ
- Επιβάρυνση για κάθε μίσθωση από Λιμάνια – Σιδηροδρομικούς Σταθμούς και Σταθμούς Υπεραστικών Λεωφορείων: 1,07 (όπως ισχύει)
- Αεροδρόμιο – κέντρο Αθήνας (δακτύλιος) και το αντίστροφο: 40 ευρώ
- Αεροδρόμιο – κέντρο Αθήνας (δακτύλιος) και το αντίστροφο (για τις ώρες 00.00 έως 05.00): 55 ευρώ
- Αεροδρόμιο – κέντρο Θεσσαλονίκης και το αντίστροφο: 25 ευρώ
- Αεροδρόμιο – κέντρο Θεσσαλονίκης και το αντίστροφο (για τις ώρες 00.00 έως 05.00): 35 ευρώ
- Αεροδρόμιο – κέντρο Καβάλας και το αντίστροφο: 40 ευρώ
- Αεροδρόμιο – κέντρο Καβάλας και το αντίστροφο (για τις ώρες 00.00 έως 05.00): 55 ευρώ
Διευκρινίζεται ότι η επιβάρυνση για τη μίσθωση ύψους 4 ευρώ στις διαδρομές από και προς τα αεροδρόμια, αφορά σε όλες τις διαδρομές από και προς τα αεροδρόμια της χώρας, εκτός από τις τρεις διαδρομές όπου θεσπίζονται προκαθορισμένες τιμολογήσεις (Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» – δακτύλιος Αθήνας, Αεροδρόμιο «Μακεδονία» – κέντρο Θεσσαλονίκης και αεροδρόμιο Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος» – κέντρο Καβάλας και στις αντίστροφες κατευθύνσεις).
Επίσης, όπως τονίζεται, το κόμιστρο για κάθε μία αποσκευή των επιβατών το βάρος της οποίας υπερβαίνει τα δέκα κιλά, παραμένει στα 0,39 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Το νέο τιμολόγιο θα τεθεί σε ισχύ με τη δημοσίευση της απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Latest News

La Repubblica: Θετική αποτίμηση της πορείας της ελληνικής οικονομίας
Όπως σημειώνει για τα πλεονάσματα του 2024 πρόκειται για «εξαιρετική επίδοση για μία χώρα όπως η Ελλάδα, η οποία πριν από 15 χρόνια είχε υποστεί υποβάθμιση του δημόσιου χρέους της σε junk bond

Επιστρέφουν τα χρήματα από τους Αναπτυξιακούς Νόμους που δεν αξιοποιήθηκαν - Τι είπε ο Θεοδωρικάκος
Σε ό,τι αφορά στις τιμές του Πάσχα ο κ. Θεοδωρικάκος κάλεσε τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης να δείξουν περισσότερη υπευθυνότητα

Οδηγός για τα καταπατημένα - Πώς θα αποκτήσετε τίτλους ιδιοκτησίας
10+3 ερωταπαντήσεις για την απόκτηση των τίτλων ιδιοκτησίας για καταπατημένα ακίνητα – Οι ημερομηνίες «κλειδιά» για την εξαγορά και η διαδικασία για την κατοχύρωση της περιουσίας

Οι «αστερίσκοι» στον δρόμο για το δημόσιο χρέος μέχρι το 2032
Ακόμη και αν αυτή η κυβερνητική πρόβλεψη για δημόσιο χρέος στο 140% του ΑΕΠ το 2027 καταστεί γεγονός, το ελληνικό χρέος θα παραμένει το υψηλότερο στην ευρωζώνη

Κίνητρα για επενδύσεις σε παραμεθόριες περιοχές - Τι περιλαμβάνεται
Παρεμβάσεις για τον παραγωγικό μετασχηματισμό σε τμήματα της χώρας που αντιμετωπίζουν οικονομικά και δημογραφικά προβλήματα

Πιερρακάκης στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ: Δεν σκοπεύουμε να μεταφέρουμε το βάρος στις επόμενες γενιές
Ιδιαίτερη μνεία στην εξυγίανση του τραπεζικού τομέα έκανε ο Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο πλαίσιο της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ

Σκέρτσος: Οι 10 πολιτικές της κυβέρνησης για προσιτή στέγη
Ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας Ακη Σκέρτσου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Καμπανάκι από το ΚΕΠΕ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική αγορά εργασίας –και συνολικά η χώρα– είναι το δημογραφικό, τονίζει ο πρόεδρος του ΚΕΠΕ, Παναγιώτης Λιαργκόβας
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Τα 2+1 ατού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων – Το στοίχημα της Ελλάδας
Τι λένε παράγοντες της αγοράς για την ικανότητα της Ελλάδας να διατηρήσει τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης – Το αγκάθι της αβεβαιότητας