
Τη βεβαιότητα ότι ο κλάδος των αερομεταφορών θα επιστρέψει στην κερδοφορία το 2023, εξέφρασε ο γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA).
Από αυτήν τη χρονιά αναμένεται οι αεροπορικές εταιρείες να έχουν το 83% των επιβατών που είχαν πριν από την πανδημία της Covid-19.
Ο κλάδος των αερομεταφορών αναμένει ζημίες 9,7 δισ. δολάρια το 2022 -βελτιωμένη εκτίμηση κατά 2 δισ. δολάρια σε σχέση με την προηγούμενη- αλλά θα πρόκειται για «τεράστια βελτίωση» μετά από τα 137,7 δισεκ. που χάθηκαν το 2020 και τα 42,1 δισεκ. το 2021, όπως ανακοίνωσε η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA), τα μέλη της οποίας περιλαμβάνουν αεροπορικές εταιρίες από όλο τον κόσμο.
«Η κερδοφορία σε επίπεδο κλάδου το 2023 φαίνεται εφικτή καθώς (οι εταιρίες) στη βόρεια Αμερική αναμένεται να καταγράψουν κέρδη 8,8 δισεκ. το 2022», αναφέρεται σε ανακοίνωση της IATA. Από την άλλη, στην Ασία, όπου τα σύνορα της Κίνας παραμένουν κλειστά και η εσωτερική αγορά είναι περιορισμένη λόγω της πολιτικής μηδενικής Covid, οι εταιρείες περιμένουν συνολκές απώλειες 8,9 δισ. δολάρια.
Επιπλέον, «η ισχυρή συσσωρευμένη ζήτηση, η άρση των περιορισμών στις μετακινήσεων στις περισσότερες αγορές, η χαμηλή ανεργία στην πλειονότητα των χωρών και οι αποταμιεύσεις ιδιωτών τροφοδοτούν μια ανάκαμψη που θα οδηγήσει τον αριθμό των επιβατών στο 83% του προς της πανδημίας επιπέδου» φέτος, σύμφωνα με την IATA.
Η υγειονομική κρίση, της οποίας οι επιπτώσεις έγιναν αισθητές από τον Μάρτιο του 2020, έθεσε ενώπιον μεγάλων προκλήσεων τον κλάδο των αερομεταφορών, που απώλεσε το 60% των πελατών του εκείνη τη χρονιά. Το 2021, η επιβατική κίνηση έφθασε στο 50% των 4,5 δισεκ. επιβατών που μετακινήθηκαν το 2019.
Και αυτή την ώρα, προβλέποντας κέρδη για το 2023, οι εκπρόσωποι του κλάδου προειδοποιούν ότι οι ανατιμήσεις στα καύσιμα και η άνοδος του πληθωρισμού μπορούν να πλήξουν την εύθραυστη ανάκαμψη.


Latest News

ΕΕ: Η «πράσινη» απάντηση στο «πακέτο Μπάιντεν» και γιατί ανησυχεί η Ιταλία
Οι τέσσερις πυλώνες του σχεδίου, οι επικριτές του και οι φόβοι για πλουσιοπάροχες ενισχύσεις στις βιομηχανίες του γαλλογερμανικού άξονα

Γιατί οι Ιάπωνες δεν έχουν λάβει αύξηση στον μισθό τους εδώ και 30 χρόνια
Πολλοί αναγκάζονται να κάνουν και δεύτερη δουλειά προκειμένου να τα βγάλουν πέρα.

Ποια γνωστή σοκολατοβιομηχανία αυξάνει τις τιμές στα προϊόντα της
Για να αντισταθμίσει το υψηλό κόστος παραγωγής που δεν είχε πλήρως μετακυλίσει στους καταναλωτές

Τα υψηλά κέρδη των πετρελαϊκών προκαλούν και τον Λευκό Οίκο
Αυξάνονται οι φωνές που ζητούν από κυβερνήσεις να επιβάλουν υψηλότερους φόρους στις εταιρείες που επωφελούνται από το ράλι των τιμών των καυσίμων

Σε ασφυκτικό κλοιό ο όμιλος Adani - Γιατί ανέβαλε την έκδοση ομολόγου
Προτεραιότητα επί του παρόντος αποτελεί η εξεύρεση κεφαλαίων

Το χρονικό της αθώωσης του Ίλον Μασκ - Τι ισχυρίσθηκε για την υπόθεση της Tesla
Ποιες κατηγορίες αντιμετώπιζε ο ισχυρός άνδρας της αμερικανικής αμιγώς ηλεκτροκίνητης αυτοκινητοβιομηχανίας

Τι συμβαίνει τελικά με την παγκόσμια οικονομία;
Το ΔΝΤ διόρθωσε προς τα πάνω την πρόβλεψή του για την ανάπτυξη το 2023. Όμως, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς ρόδινα
![Σούπερ γιοτ: Τα Κουφονήσια ενέπνευσαν το πρώτο «αόρατο» σκάφος [Εικόνες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/Superyacht-Pegasus-7-600x338.jpg)
Πώς τα Κουφονήσια ενέπνευσαν το πρώτο «αόρατο» σκάφος [Εικόνες]
Μια καινοτόμα πρόταση, με ελληνική έμπνευση, έρχεται να ταράξει τα ύδατα

Τι λεέι ο γκουρού των αγορών Ρέι Ντάλιο για τα επιτόκια - Γιατί προτείνει μετρητά
«Τα μετρητά έγιναν αρκετά ελκυστικά σε σχέση με τις μετοχές και τα ομόλογα»

Γιατί δεν φτάνουν στο ράφι οι μειώσεις στις τιμές των τροφίμων
Οι παράγοντες που κλονίζουν την επισιτιστική ασφάλεια