Tο W Costa Navarino, το πρώτο ξενοδοχείο της W Hotels Worldwide στην Ελλάδα, μέλος του χαρτοφυλακίου Marriott Bonvoy, υποδέχεται τους πρώτους επισκέπτες στις 11 Αυγούστου. To νέο ξενοδοχείο που βρίσκεται στο Navarino Waterfront, τη νέα περιοχή ανάπτυξης της Costa Navarino και απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες και εφήβους που έχουν κλείσει το 12ο έτος της ηλικίας τους, δέχεται ήδη κρατήσεις.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι με την άφιξη των W Hotels στην Ελλάδα, μέσα από το ντεμπούτο του W Costa Navarino. Το νέο W Escape, με τον ξεχωριστό και εκλεπτυσμένο σχεδιασμό του, αναδεικνύει την εξέλιξη του brand W, και έρχεται να προστεθεί στις πρόσφατες αφίξεις άλλων W ξενοδοχείων στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, όπως το W Ρώμης. Καθώς συνεχίζουμε να εστιάζουμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών, το πλούσιο πρόγραμμα δραστηριοτήτων στο W Costa Navarino, το οποίο απευθύνεται σε ενήλικες, θα ενισχύσει το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο των μοναδικών εμπειριών W» δήλωσε η Candice D’Cruz, Αντιπρόεδρος – Luxury Brands,  Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής της Marriott International.

Ξεκίνησαν οι κρατήσεις

«Το W Costa Navarino είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες του, σε ένα μαγευτικό παραθαλάσσιο  περιβάλλον, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται η μοναδική ενέργεια του brand W, η δημιουργικότητα, η διαφορετικότητα και η ελευθερία της έκφρασης. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που παρουσιάζουμε ένα ξενοδοχείο που αντικατοπτρίζει τις βασικές αξίες της Costa Navarino, αυτές του σεβασμού, της ποιότητας και της αυθεντικότητας, εστιάζοντας παράλληλα στις ανάγκες των σύγχρονων διεθνών ταξιδιωτών» δήλωσε ο Στέφανος Θεοδωρίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΕΜΕΣ Α.Ε.
Οι επισκέπτες μπορούν τώρα να κάνουν κράτηση για ένα από τα δωμάτια ή βίλες του νέου ξενοδοχείου που βρίσκεται σε μία παραθαλάσσια έκταση 130 στρεμμάτων.
Το Γραφείο Μελετών Αλέξανδρου Ν. Τομπάζη έχει επιμεληθεί τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, δίνοντας έμφαση στις λεπτομέρειες και στη χρήση φυσικών υλικών όπως η πέτρα, το ξύλο και το καλάμι, με έμπνευση την παραδοσιακή αρχιτεκτονική της περιοχής. Οι εσωτερικοί χώροι φέρουν την υπογραφή του γραφείου MKV Design με έδρα το Λονδίνο, χρησιμοποιώντας στοιχεία που εξυμνούν την ελληνική κατασκευαστική παράδοση και δεξιοτεχνία.

Τα δύο brands της Marriott International

Δύο brands της Marriott International έχουν ήδη παρουσία στην Costa Navarino: το The Westin Resort Costa Navarino, το οποίο προσφέρει σε επισκέπτες και οικογένειες αμέτρητες δραστηριότητες ευεξίας και το The Romanos, a Luxury Collection Resort, με εξαιρετική αρχιτεκτονική, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και μοναδικές εμπειρίες.
H Costa Navarino είναι ο διεθνής, τουριστικός προορισμός υψηλών προδιαγραφών στην Ελλάδα.  Στο Navarino Dunes, την πρώτη περιοχή, βρίσκονται δύο  ξενοδοχεία 5*, The Romanos, a Luxury Collection Resort και The Westin Resort Costa Navarino, οι ιδιωτικές κατοικίες Navarino Residences και η συλλογή διαμερισμάτων The Residences at The Westin Resort Costa Navarino, το πρώτο signature γήπεδο γκολφ στην Ελλάδα The Dunes Course, το Anazoe Spa, το συνεδριακό κέντρο House of Events, ειδικά σχεδιασμένοι χώροι για παιδιά, καθώς και ένα ευρύ φάσμα χώρων γαστρονομίας, αθλητικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων.
Στο Navarino Bay, τη δεύτερη περιοχή, βρίσκεται το signature γήπεδο γκολφ The Bay Course και το υπόσκαφο Bay Clubhouse, ενώ το υπερπολυτελές ξενοδοχείο Mandarin Oriental, Costa Navarino θα λειτουργήσει το 2023. Στην κοντινή περιοχή Navarino Waterfront, λειτουργεί από τον Αύγουστο του 2022, το νέο πολυτελές ξενοδοχείο W Costa Navarino.
Στην περιοχή Navarino Hills, δύο νέα signature γήπεδα γκολφ 18 οπών εγκαινιάστηκαν τον Φεβρουάριο του 2022.
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott