Αύξηση 3% παρουσίασαν οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo τον Ιούλιο του 2022.

Σε ανακοίνωσή του, ο όμιλος υπεραμύνεται της στρατηγικής του να αποκλείσει από το προϊοντικό φάσμα τα προϊόντα στα οποία θεωρεί ότι η σχέση τιμής-ποιότητας κατέληγε σε βάρος του καταναλωτή.

Διαβάστε επίσης: Jumbo: Εκτιμήσεις για αύξηση πωλήσεων και κερδών το 2022

«Κρίση παράλογης ακρίβειας»

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι «η διατάραξη της παγκόσμιας τροφοδοτικής αλυσίδας με βίαιο τρόπο ανέτρεψε ισορροπίες ετών προκαλώντας σοβαρή κρίση στο λιανεμπόριο η οποία συνεχίζεται. Υπό αυτές τις συνθήκες οι λιανικές πωλήσεις δεν μπορούν να συντηρήσουν τα μεγέθη των προ πανδημίας ετών και δεν ευνοούν φιλόδοξες επιχειρηματικές στοχεύσεις.

Ο Όμιλος JUMBO, από την πρώτη μέρα που εκδηλώθηκε η κρίση της παράλογης ακρίβειας στις μεταφορές και τις πρώτες ύλες αλλά και του ξέφρενου πληθωρισμού εντός και εκτός συνόρων, ξεκίνησε τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού οχυρού για την άμυνα του καταναλωτή. Από την πρώτη μέρα, ο Όμιλος JUMBΟ αρνήθηκε να υποκύψει στον πειρασμό μιας γενικευμένης και οριζόντιας αύξησης των τιμών.

Αποκλείστηκαν από το προϊοντικό φάσμα των καταστημάτων JUMBO, όλα εκείνα τα προϊόντα στα οποία η σχέση τιμής-ποιότητας κατέληγε σε βάρος του καταναλωτή.

Το Οχυρό του καταναλωτή JUMBO, σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, ανθίσταται στις πληθωριστικές πιέσεις και αποφέρει συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα.

Οι πωλήσεις για τον μήνα Ιούλιο 2022, σε αντίθεση με την γενικότερη εικόνα της αγοράς, παρουσίασαν αύξηση +3% περίπου. Συνολικά, οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το πρώτο επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος 2022), καταγράφονται αυξημένες κατά +11% περίπου».

Η πορεία των πωλήσεων

Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων:

Ελλάδα: Για τον Ιούλιο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν ανεπαίσθητη μείωση κατά -0,5% περίπου σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021, λόγω το ότι η τελευταία μέρα του μήνα φέτος ήταν Κυριακή όπου τα καταστήματα ήταν κλειστά. Σε συγκρίσιμη βάση οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 1,5% περίπου σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021.

Συνολικά για το επτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +17% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Κύπρος: Οι πωλήσεις κατά τον Ιούλιο του 2022 αυξήθηκαν κατά +21% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.
Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το επτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +24% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +4% περίπου τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Κατά συνέπεια οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το επτάμηνο του 2022 να είναι αυξημένες κατά +0,6% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση κατά +3% περίπου τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το επτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -5% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις