Σημαντική αύξηση κατά 171% κατέγραψε η επιβατική κίνηση της AEGEAN κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, ανερχόμενη σε 3,3 εκ. επιβάτες από 1,2 εκ. επιβάτες το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.
Σημαντική ήταν και η βελτίωση στο συντελεστή πληρότητας, ο οποίος ανήλθε σε 79,2%, ήτοι 23 ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Η προσφερόμενη χωρητικότητα κατά το δεύτερο τρίμηνο ανέκαμψε στο 86% συγκριτικά με το 2019, με την άρση των περιορισμών.
Η σημαντική αύξηση του πτητικού έργου και η ανάκαμψη της ζήτησης συνέβαλλαν σε αύξηση κατά 201% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών το δεύτερο τρίμηνο του 2022, ο οποίος διαμορφώθηκε σε €327,3 εκ. από €108,6 εκ. το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Παρά τον υπερδιπλασιασμό του κόστους καυσίμων (σε σχέση με το 2019), ο Όμιλος το δεύτερο τρίμηνο του 2022 εμφάνισε Κέρδη προ φόρων €17,7 εκ. και Κέρδη μετά από φόρους ύψους €10,8 εκ. από ζημίες €33,9 εκ., το δεύτερο τρίμηνο του 2021.
Διαβάστε: AEGEAN: Επιστρέφει στις κερδοφόρες χρήσεις το 2022
Συνολικά, για το πρώτο εξάμηνο ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών παρουσιάζει αύξηση 193%, με την επιβατική κίνηση να καταγράφει αύξηση 187% και τις συνολικές προσφερόμενες θέσεις να είναι αυξημένες κατά 101% συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2021. Οι καθαρές ζημίες μετά από φόρους το πρώτο εξάμηνο του έτους διαμορφώθηκαν σε €27,7 εκ. έναντι ζημιών €78,4 εκ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.
Τα ταμειακά διαθέσιμα, ισοδύναμα και λοιπές χρηματοοικονομικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν σε €602,1 εκ. την 30.06.2022.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά: «Μετά από δύο χρόνια περιορισμών, η αυξημένη επιθυμία για ταξίδια, ιδιαίτερα προς τη χώρα μας, συνέβαλε στη σημαντική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης. Η AEGEΑΝ με τις σταδιακές παραλαβές νέων αεροσκαφών, επένδυσε διευρύνοντας και πάλι το δίκτυο από την κύρια βάση της Αθήνας, αλλά και από τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και τα Χανιά, αυξάνοντας σταδιακά τη χωρητικότητα και τους προορισμούς, φθάνοντας τους 138 από το τέλος Ιουνίου. Είναι σημαντικό ότι παρά το κόστος καυσίμων καταφέραμε να επιστρέψουμε σε κερδοφορία ήδη από το δεύτερο τρίμηνο, πριν το πάντα ισχυρότερο και καθοριστικό για τα ετήσια αποτελέσματα τρίτο τρίμηνο. Η πορεία αυτή συνεχίστηκε και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου προσφέροντας το 98% των προ-πανδημίας χιλιομετρικών θέσεων, πετύχαμε ενίσχυση των πληροτήτων μας στο 84% κατά το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου, με 3,2 εκ. επιβάτες σε μόνο δύο μήνες, ενισχύοντας την προβλεπόμενη κερδοφορία για το σύνολο της χρήσης του 2022. Σίγουρα έχουμε ακόμη μπροστά μας προκλήσεις και αβεβαιότητες. Συνεχίζουμε με αμείωτο ρυθμό τις επενδύσεις μας για περαιτέρω ενίσχυση του προϊόντος μας και αποδοτικότερη διαχείριση του δικτύου και του στόλου μας».
Latest News
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση
Mε τη στήριξη Σπύρου Λάτση το Little Athens στο Ελληνικό - Επένδυση 225 εκατ.
Συστήνεται SPV με συμμετοχή 20% από την πλευρά Lamda και 80% από την Xeris Vertures
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς