Μεγάλη ώθηση στο τουριστικό ρεύμα από τις ΗΠΑ έδωσαν οι αυξημένες τακτικές πτήσεις των αμερικανικών αερομεταφορέων προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση της Αμερικανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA) για την περιοχή της Ελλάδας.

Τη στιγμή που η Ελλάδα βρίσκεται στις προτιμήσεις τον Αμερικανών τουριστών έρχεται και η βράβευση του ελληνικού chapter της ASTA για δεύτερη χρονιά ως το καλύτερα αναπτυσσόμενο διεθνώς.

Διαβάστε επίσης: Η «ακτινογραφία» των αφίξεων στο αεροδρόμια των Χανίων

Τα στατιστικά

Τη μεγάλη ώθηση στο τουριστικό ρεύμα από τις ΗΠΑ έδωσαν την εφετινή χρονιά οι αυξημένες τακτικές πτήσεις των αμερικανικών αερομεταφορέων προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η συμφωνία που επιτεύχθηκε με τις αμερικανικές αερογραμμές για 63 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα από τις ΗΠΑ στο “Ελ. Βενιζέλος” είχε ως αποτέλεσμα να επισκέπτονται την Αθήνα και τους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας πλήθος “high spenders” ταξιδιωτών.

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι το ταξιδιωτικό budget του μέσου Αμερικανού αγγίζει τα 2.000 δολάρια ανά άτομο την εβδομάδα, από το οποίο το 25% πηγαίνει στην διαμονή και το 15% στην διατροφή.

Ο Λεωνίδας Μπαμπάνης, πρόεδρος της Αμερικάνικης Ένωσης Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA) για την περιοχή της Ελλάδας – Κύπρου, ανέφερε:. «Στα μέσα Οκτωβρίου θα ανακοινωθεί ένα ημερολόγιο εκδηλώσεων για το 2023, η ASTA σε συνεργασία με ελληνικούς φορείς θα κάνουν διάφορα δρώμενα στις ΗΠΑ. Αυτήν τη στιγμή έχουν γίνει κάποιες συνεργίες και έχουν δρομολογηθεί γαστρονομικά events που θα πραγματοποιηθούν σε μεγάλες αμερικανικές πόλεις, όπως Νέα Υόρκη, Σικάγο και Ουάσινγκτον το 2023. Αλλά υπάρχουν και κάποιες άλλες δράσεις που θα ανακοινωθούν στα μέσα Οκτωβρίου”».

«Η Ελλάδα είναι ανάμεσα στους διακεκριμένους προορισμούς της ASTA, ιδίως για φέτος», σημειώνει.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott