Η «αφρόκρεμα» των online τουριστικών μέσων και δημιουργών περιεχομένου από όλον τον κόσμο θα συναντηθεί στην Καλαμάτα από τις 8 – 12 Μαΐου 2023 στο Διεθνές Συνέδριο Online Travel Media TBEX Europe 2023: Μοναδική Εμπειρία της Πελοποννήσου και της Ελλάδας .

Η μεγαλύτερη συνάντηση στον κόσμο

Πρόκειται για μια διεθνή επιτυχία για την Περιφέρεια Πελοποννήσου αφού το συνέδριο είναι η μεγαλύτερη συνάντηση στον κόσμο που φέρνει κοντά μεγάλα ονόματα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, από online travel media, travel bloggers, δημιουργούς περιεχομένου, αλλά και στελέχη Οργανισμών Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμών, διαμορφώνοντας και επαναπροσδιορίζοντας τον κλάδο.

Το συνέδριο που πραγματοποιείται κάθε χρόνο σε διαφορετική περιοχή της Ευρώπης, θεωρείται αρχή μιας νέας δυναμικής ανάπτυξης για τον προορισμό που το φιλοξενεί

Η  μέση διάρκεια διαμονής στην ευρύτερη περιοχή των συμμετεχόντων συνέδρων  εκτιμάται μεταξύ 10 και 30 ημερών, κάτι που δίνει δυναμική στην τουριστική κίνηση για την περίοδο από το τέλος Απριλίου έως τα τέλη Μαΐου. Επίσης η προστιθέμενη αξία είναι σημαντική. Για παράδειγμα η ΤΒΕΧ Europe 2018 στην Οστράβα της Τσέχικης Δημοκρατίας δημιούργησε 22 εκατ. δολ  Total Marketing Value (πηγή: ΤΒΕΧ – Visit Chech Republic).

Η διοργάνωση της Ισπανίας

Στην ΤΒΕΧ Europe 2022 στην Marbella της Ισπανίας, συμμετείχαν δημιουργοί περιεχομένου, δημοσιογράφοι και influencers από την Ευρώπη (56%), την Βόρεια Αμερική (37%), την Ασία (4%) και άλλες περιοχές(3%).

Στην Αθήνα το 2014 το συνέδριο ήταν sold out, με 850 συμμετέχοντες, 143 εκατομμύρια impressions ενώ η μέση διάρκεια διαμονής στην Αθήνα τότε από τους συμμετέχοντες της ΤΒΕΧ ήταν 30 ημέρες!

Χορηγοί έχουν αποτελέσει οργανισμοί και επιχειρήσεις όπως η Airbnb, Booking.com, Hilton, Ritz Carlton,Viator, Tripadvisor, KLM, Delta Airlines, Aegean Airlines, Qatar Airways, British Airways.

350 επαγγελματίες

Στην Καλαμάτα από τις 8 έως τις 12 Μαΐου 2023 θα συναντηθούν περισσότεροι από 350 έμπειροι επαγγελματίες του χώρου, από όλον τον κόσμο, για να συνδεθούν, να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις, στρατηγικές και τακτικές της τουριστικής αγοράς, αλλά και για να προβάλλουν την ομορφιά και τις μοναδικές εμπειρίες της Πελοποννήσου.

Το πρόγραμμα του συνεδρίου που διεκδίκησε και κέρδισε η Περιφέρεια Πελοποννήσου με την συνεργασία και συμβουλευτική υποστήριξη της MINDHAUS, εταιρία τουριστικού μάρκετινγκ και μέλος της V+O Greece, περιλαμβάνει συναντήσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, παρουσιάσεις από κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου, ενώ συμπληρώνεται από απολαυστικές βραδιές δικτύωσης για τους συμμετέχοντες καθώς και από ταξίδια εξοικείωσης σε όλη την Πελοπόννησο.

Τι σημαίνει για την Πελοπόννησο

«Κερδίσαμε το διεθνή διαγωνισμό για τη διεξαγωγή του TBEX 2023 στην Πελοπόννησο με την πεποίθηση και την υπόσχεση ότι είμαστε απολύτως προετοιμασμένοι να προσφέρουμε μια εμπειρία που θα ξεπεράσει κάθε προσδοκία», δήλωσε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ. Παναγώτης Νίκας

Η κ. Αννα Καλογεροπούλου, αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Περιφέρειας, τόνισε από την πλευρά της ότι «η φιλοξενία της TBEX Europe 2023 στην Πελοπόννησο, θα αποτελέσει καταλύτη που θα οδηγήσει την Πελοπόννησο σε μια νέα εποχή, αυτή των νέων τεχνολογιών, της υπευθυνότητας προς τις τοπικές κοινωνίες και το περιβάλλον, διαμορφώνοντας ένα ακόμη πιο ενισχυμένο και ανθεκτικό τουριστικό προϊόν».

Ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας, χαρακτήρισε μεγάλη επιτυχία την ανάληψη του συνεδρίου, ενώ η ηγεσία του ΕΟΤ υποστήριξε την ιδέα υλοποίησης  του TBEX 2023 στην Πελοπόννησο από το αρχικό στάδιο υποβολής της πρότασης.

Τέλος ο κ. Rick Calvert, διευθύνων σύμβουλος της TBEX υπογράμμισε ότι «η εκπληκτική φυσική ομορφιά, το απίστευτο φαγητό, ο πολιτισμός και η μοναδική ιστορία της περιοχής της Πελοποννήσου είναι ακριβώς το είδος των προορισμών που λατρεύει να ανακαλύπτει η κοινότητά μας»

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott