Ευφάνταστο τρόπο βρήκαν τα ξενοδοχεία Hilton να διαφημίζουν τις υπηρεσίες τους και παράλληλα να τρολάρουν τον μεγάλο αντίπαλων όλων των ξενοδοχείων, τα airbnb.

Τις παράλογες απαιτήσεις των ιδιοκτητών αλλά και τις φωτογραφίες που τις περισσότερες φορές είναι παραπλανητικές «χρησιμοποίησαν» τα ξενοδοχεία Hilton στην νέα διαφημιστική τους καμπάνια.

Τεράστιες λίστες με κανόνες και υποχρεώσεις, σπίτια που απέχουν πολύ από την φωτογραφία αλλά και τοποθεσίες που δεν ταιριάζουν με την πραγματικότητα έχουν αναγκάσει τους ταξιδιώτες να μην εμπιστεύονται τα airbnb.

Στην διαφήμιση ο πελάτης μόλις μπαίνει μέσα, διαβάζει μία μεγάλη λίστα με κανόνες, που περιλαμβάνει κάποιους πιο λογικούς (όχι παπούτσια) αλλά και κάποιους πιο παράλογους (όχι σφυρίγματα, όχι σάντουιτς).

«Όταν προτιμάς ονειρεμένες διακοπές από τον εφιάλτη της βραχυχρόνιας μίσθωσης, το πού μένεις έχει σημασία», λέει η διαφήμιση καθώς η οικογένεια παίρνει τις βαλίτσες της και βρίσκει «καταφύγιο» σε ένα ξενοδοχείο Hilton.

Δείτε το βίντεο

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Τουρισμός: Πρωτοπόρα ψηφιακά εργαλεία προς όφελος των τουριστικών επιχειρήσεων από το ΙΝΣΕΤΕ
Τουρισμός |

Με νέα «ψηφιακά όπλα» ενισχύεται ο ελληνικός τουρισμός - Η εργαλειοθήκη του ΙΝΣΕΤΕ

Mέσα στη πανδημία ενεργοποιήθηκε το Business Intelligence, ένα σύγχρονο και δυναμικό εργαλείο, ελεύθερα προσβάσιμο, με περισσότερες από 100 επιμέρους ιστοσελίδες με δεδομένα, δείκτες και διαγράμματα στηριγμένα σε πάνω από 20 διαφορετικές πηγές δεδομένων