Ευφάνταστο τρόπο βρήκαν τα ξενοδοχεία Hilton να διαφημίζουν τις υπηρεσίες τους και παράλληλα να τρολάρουν τον μεγάλο αντίπαλων όλων των ξενοδοχείων, τα airbnb.
Τις παράλογες απαιτήσεις των ιδιοκτητών αλλά και τις φωτογραφίες που τις περισσότερες φορές είναι παραπλανητικές «χρησιμοποίησαν» τα ξενοδοχεία Hilton στην νέα διαφημιστική τους καμπάνια.
Τεράστιες λίστες με κανόνες και υποχρεώσεις, σπίτια που απέχουν πολύ από την φωτογραφία αλλά και τοποθεσίες που δεν ταιριάζουν με την πραγματικότητα έχουν αναγκάσει τους ταξιδιώτες να μην εμπιστεύονται τα airbnb.
Στην διαφήμιση ο πελάτης μόλις μπαίνει μέσα, διαβάζει μία μεγάλη λίστα με κανόνες, που περιλαμβάνει κάποιους πιο λογικούς (όχι παπούτσια) αλλά και κάποιους πιο παράλογους (όχι σφυρίγματα, όχι σάντουιτς).
«Όταν προτιμάς ονειρεμένες διακοπές από τον εφιάλτη της βραχυχρόνιας μίσθωσης, το πού μένεις έχει σημασία», λέει η διαφήμιση καθώς η οικογένεια παίρνει τις βαλίτσες της και βρίσκει «καταφύγιο» σε ένα ξενοδοχείο Hilton.
Δείτε το βίντεο
Latest News
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»
Χειμερινή εξοχική κατοικία: Οι Ελληνες γυρνούν την πλάτη παρά την πτώση των τιμών [γραφήματα]
Ούτε η πώληση κάτω από το κόστος δείχνει να «συγκινεί» τους αγοραστές
Χρονιά ανάκαμψης το 2024 για τη Goldair
Μέσα στο 2024 η Goldair πρόσθεσε δυο ακόμα εμπορικές συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες για εξαγωγή εμπορευμάτων στις αγορές της Κίνας και του Ισραήλ
Κλιματική κρίση και πράσινη μετάβαση στην ατζέντα συνάντησης στις Βρυξέλλες για τον ευρωπαϊκό τουρισμό
Η εκδήλωση που έγινε στο ευρωκοινοβούλιο για τον ευρωπαϊκό τουρισμό αποτελεί συνέχεια του «Φόρουμ της Ρόδου»
Πληρώνεται το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις
Το μεταφορικό ισοδύναμο ανέρχεται στα 25,9 εκατ. ευρώ και αφορά στις μετακινήσεις επιβατών από τον Ιούνιο του 2023 έως και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους
Νέα all-inclusive θέρετρα στην Ισπανία από την Wynham και την Palladium Hotel Group
Πέντε θέρετρα της Palladium Hotel Group εντάσσονται στις επωνυμίες Registry Collection Hotels και Trademark Collection της Wyndham
Στην Πάρο το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt στην Ελλάδα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία και υπεύθυνη για την κατασκευή είναι η PAROSTEC.
H REDS oλοκλήρωσε την εξαγορά της Athens Properties
Η REDS ενισχύει την επιχειρησιακή της δραστηριότητα στη Διαχείριση Ακινήτων και την στρατηγική της θέση στον τομέα του Τουρισμού
Διψήφιο άλμα στην τουριστική δαπάνη το 2024 - Ποιες χώρες συνεισέφεραν περισσότερο
Η Αθήνα αναδείχθηκε ως ο πιο δημοφιλής προορισμός ανάμεσα σε όλες τις ελληνικές πόλεις, σύμφωνα με την ανάλυση της Visa