Στον σταθμό «Δημοτικό Θέατρο» του Πειραιά φθάνουν σήμερα από το πρωί οι συρμοί της γραμμής 3 του μετρό, ενώ τα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα εκτελούνται πλέον ανά 36 λεπτά!
Η αντίστροφη μέτρηση για την εμπορική λειτουργία της επέκτασης του μετρό στον Πειραιά έχει ήδη αρχίσει, με την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού μέσω των σταθμών Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο να τοποθετείται για τις πρώτες μέρες του Οκτωβρίου.
Διαβάστε επίσης: Καραμανλής: Επιλύουμε χρόνια προβλήματα στις επιβατικές μεταφορές και στον σιδηρόδρομο
Από σήμερα και μέχρι τις αρχές του επόμενου μήνα, όλοι οι επιβάτες θα αποβιβάζονται στο σταθμό της Νίκαιας, ενώ οι συρμοί θα συνεχίζουν κενοί μέχρι τον τερματικό σταθμό του Δημοτικού Θεάτρου, στο πλαίσιο των τελικών δοκιμών του νέου δικτύου.
Με αυτές τις δοκιμές ολοκληρώνεται η πιστοποίηση των συστημάτων σηματοδότησης, ενώ έχουν πλέον «τεσταριστεί» και όλοι οι τύποι των συρμών (47 στο σύνολό τους) που σήμερα διαθέτει το αθηναϊκό μετρό.
Υπενθυμίζεται, πως με την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας της επέκτασης προς τον Πειραιά, θα λειτουργήσουν κανονικά οι σταθμοί Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο.
Έλλειψη συρμών
Εκείνο που προβληματίζει τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ είναι η έλλειψη συρμών, κυρίως για τα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο. Πρόκειται για συρμούς που διαθέτουν πρόσθετο ειδικό παντογράφο για να τροφοδοτούνται με ηλεκτρικό ρεύμα και από το εναέριο δίκτυο τροφοδοσίας του προαστιακού σιδηροδρόμου που λειτουργεί στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο. Σήμερα, υπάρχουν μόνον 7 τέτοιοι συρμοί, ενώ οι υπόλοιποι 40 διαθέτουν σύστημα τροφοδοσίας μόνο από το ηλεκτρικό δίκτυο που είναι εγκατεστημένο παράλληλα με τις σιδηροτροχιές.
Λόγω της αύξησης του μήκους της γραμμής 3 του μετρό, με την προσθήκη των σταθμών του Πειραιά, αλλά και της έλλειψης τουλάχιστον 2 συρμών με δυνατότητα διπλής τροφοδοσίας, τα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο που μέχρι τώρα εκτελούνταν ανά 30 λεπτά, από σήμερα, με τη λειτουργία της επέκτασης προς Πειραιά θα εκτελούνται ανά 36 λεπτά.
Latest News
Τι ζήτησε ο Σταϊκούρας από τους εμπλεκόμενους στην αλυσίδα του σιδηροδρομικού έργου
Τη λειτουργία του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΛ) στον Σιδηροδρομικό Σταθμό στο Λιανοκλάδι Φθιώτιδας, επιθεώρησε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Εξάρχου (Intrakat): «Αναγκαίες οι θεσμικές μεταρρυθμίσεις στα μεγάλα έργα»
Τι προτείνει για τις προκαταβολές των έργων
Ώθηση 3 δισ. στην οικονομία της Θεσσαλίας με την εκτροπή του Αχελώου – Στα 400 εκατ. το κόστος
Στα 4,5 δισ. ευρώ εκτιμάται ο συνολικός προϋπολογισμός για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας, σύμφωνα με το master plan της HVA
Ανάπλαση οδικού δικτύου σε Άγιο Κωνσταντίνο και Καμένα Βούρλα
Ο προϋπολογισμός του συνολικού έργου ανέρχεται στα 15,6 εκατ. ευρώ
Σταϊκούρας: Η Αλεξανδρούπολη στο επίκεντρο τριμερούς συνάντησης με Βουλγαρία – Ρουμανία
Τι συζητήθηκε στην τριμερή συνάντηση εργασίας Ελλάδας – Βουλγαρίας – Ρουμανίας
Πακέτο έργων 4,5 δισ. για την αντιπλημμυρική θωράκιση της Θεσσαλίας - Και εκτροπή του Αχελώου
Σε δημόσια διαβούλευση το master plan των Ολλανδών της HVA
Ταχιάος: Δημοπρατούνται έργα ύψους 900 εκατ. ευρώ
Όπως τόνισε ο Νίκος Ταχιάος στόχος του Υπουργείου είναι μέχρι το τέλος Ιουνίου να έχουν ολοκληρωθεί τα τεύχη δημοπράτησης και εντός του καλοκαιριού να έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις με τους αναδόχους εκτέλεσης των έργων
Ανοίγει ξανά ο φάκελος της εκτροπής του Αχελώου – Το master plan της HVA για τη Θεσσαλία
Τι δηλώνει στον ΟΤ ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας
Τα βλέμματα στην Σαουδική Αραβία στρέφουν οι ελληνικές κατασκευαστικές
Αποτελεί την σπουδαιότερη έκθεση στον τομέα των κατασκευών όχι μόνο στη Σαουδική Αραβία, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή
Μπαίνει μπροστά το project «ΠΥΡΚΑΛ» – Ο πρώτος διαγωνισμός για το κυβερνητικό πάρκο και οι μετακομίσεις
Σε τι αφορά ο πρώτος διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ.