Σημαντικές επενδύσεις και προοπτικές ανάπτυξης για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου Κρήτης, εφόσον κερδίσει τους σχετικούς διαγωνισμούς πώλησης του 67% των μετόχων των δυο λιμανιών, υπόσχεται ο διευθύνων σύμβουλος του Ιταλικού Ομίλου Grimaldi κ. Emanuele Grimaldi.
Παράλληλα, έθεσε θέμα για τη συγχώνευση Αttica – ΑΝΕΚ, επισημαίνοντας ότι πρέπει να εγκριθεί για να γίνει πραγματικότητα, από τη Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Επενδύσεις στα λιμάνια Ηγουμενίτσας – Ηρακλείου
Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο του 25ου Euromed Convention που διοργανώνει ο Όμιλος στο Σορρέντο, απαντώντας σε ερώτηση του ot.gr εκδήλωσε την πρόθεση του να επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στην ανάπτυξη το λιμανιού της Ηγουμενίτσας, το 60% των εσόδων του οποίου προέρχεται από τα πλοία του Ομίλου.
Πρόσθεσε ότι και στις γραμμές Ηγουμενίτσας – Κέρκυρας το μεγαλύτερο έργο το ασκεί στρατηγικός συνεργάτης του Ομίλου. Επίσης, υπογράμμισε ότι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, λόγω Εγνατίας μπορεί να αυξήσει το έργο του, ενώ μπορεί να εξυπηρετεί και την Αθήνα.
Μιλώντας επίσης για το Ηράκλειο είπε ότι και εκεί οι Μινωικές Γραμμές, θυγατρική του Ομίλου, ασκεί το μεγαλύτερο έργο. Είμαι ο μεγαλύτερος χρήστης και θέλω να δω τα λιμάνια να αναπτύσσονται υπογράμμισε, συμπληρώνοντας ότι δεν θα αυξήσει τα τέλη.
«Και στα δυο λιμάνια είμαι ο μεγαλύτερος χρήστης με πάνω από το 60% των εσόδων», είπε και δήλωσε ότι δεν είναι επιθετικός αλλά σε άμυνα αφού πρέπει μα προστατεύσει τα συμφέροντα του.
Συγχώνευση Attica Group – ΑΝΕΚ
Σχολιάζοντας, την επικείμενη συγχώνευση Attica Group και ΑΝΕΚ υπογράμμισε ότι πρέπει να περιμένει τι θα πει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς η συγχώνευση εμπίπτει τόσο για τις Γραμμές της Κρήτη όσο και της Αδριατικής στην antitrust νομοθεσία.
Όσον αφορά, τέλος, ενδεχόμενη εξαγορά από τον Ιταλικό Όμιλο της Attica Group, είπε ότι για να υπάρχει αγοραστής πρέπει να υπάρχει και πωλητής.
Latest News
Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας: Το έκτακτο τέλος να μην εστιάζει μόνο στην κρουαζιέρα
Βέλη από την CLIA στην επιβολή έκτακτου τέλους στην κρουαζιέρα
Ο «Σούπερ Μάριο» ποντάρει στη ναυτιλία για την ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης
Η έκθεση Ντράγκι αναγνωρίζει την παγκόσμια ηγετική θέση της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και επισημαίνει ότι ένα κατάλληλο ρυθμιστικό και φορολογικό πλαίσιο
Επίσκεψη γερμανικής αντιπροσωπείας στον ΟΛΘ
Στον ΟΛΘ πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ, με τιμώμενη χώρα τη Γερμανία
Επιτόπια αυτοψία κλιμακίου της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων στο λιμάνι του Βόλου
Η αυτοψία στο λιμάνι του Βόλου αφορούσε την εμφάνιση τόνων νεκρών ψαριών
Πάνω από 100 εκατ. τα έσοδα από το τέλος κρουαζιέρας - Τι ισχύει για Μύκονο, Σαντορίνη
Τι αναφέρουν στον ΟΤ παράγοντες της κρουαζιέρας για τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού από την 88η ΔΕΘ
OT FORUM - Στυλιανίδης: Επενδύσεις 300 εκατ. στα λιμάνια - 1.300 παραβάσεις στα πλοία
Ο υπουργός Ναυτιλίας μίλησε στο στούντιο του ΟΤ για το Sounio, την ακτοπλοΐα, το μεταναστευτικό και την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
«Δημιουργείται η “ Θαλάσσια Εγνατία", λέει ο Στυλιανίδης
«Τους τελευταίους 8 μήνες διακινήθηκαν ακτοπλοϊκώς στον άξονα της Εγνατίας 300.000 περισσότεροι επιβάτες και 200.000 οχήματα, από ό,τι το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019»
«Καμπανάκι» απο τον επικεφαλής της Maersk για την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα
Η Maersk προειδοποίησε για «αλυσιδωτές επιπτώσεις» σε ολόκληρο το παγκόσμιο δίκτυό της - Βουτιά 66% στις διελεύσεις πλοίων από την Διώρυγα του Σουέζ
«Έπεσαν» οι υπογραφές για την παραχώρηση της Μαρίνας Πύλου για 40 έτη - Τουλάχιστον 1,5 εκατ. το τίμημα
Ο Παραχωρησιούχος εκτιμάται ότι θα υλοποιήσει τα επόμενα έτη επενδύσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση της Μαρίνας Πύλου
Σε εξέλιξη η διάσωση του «Sounion» στην Ερυθρά Θάλασσα
Η CENTCOM ανέφερε μέσω X ότι «βρίσκεται επί του παρόντος σε εξέλιξη επιχείρηση διάσωσης» του Sounion, που «είναι ακόμη στις φλόγες»