Τα έργα υποδομής, η αξιοποίηση εμβληματικών κτιρίων και οι αναπλάσεις δημιουργούν νέες εμπορικές πιάτσες και αναβιώνουν ολόκληρες γειτονιές. Παράλληλα, όπως αναφέρει στα «ΝΕΑ» ο πρόεδρος του Πανελλαδικού Δικτύου E-Real Estates, Θεμιστοκλής Μπάκας, τονώνουν και την κτηματαγορά της ευρύτερης περιοχής, ωθώντας προς τα πάνω τις εμπορικές αξίες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η περιοχή του Νέου Κόσμου, και συγκεκριμένα ο πρώτος παράλληλος της λεωφόρου Συγγρού, η οδός Ευρυδάμαντος, σε απόσταση αναπνοής από τις προσφυγικές κατοικίες, που πλέον φιγουράρουν στους Instagram λογαριασμούς των σύγχρονων περιηγητών (flâneurs). Η άλλοτε «σκοτεινή» πλευρά της λεωφόρου Συγγρού μεταμορφώθηκε σε έναν δρόμο που τα έχει όλα. Οσοι μένουν ή εργάζονται στην ευρύτερη περιοχή πλέον μπορούν να κάνουν μια στάση για γρήγορο καφέ, για φαγητό ή/και για ποτό μετά τη δουλειά. Με την έναρξη των εργασιών του βιοκλιματικού κτιρίου 8.000 τ.μ. στη συμβολή των οδών λεωφόρος Συγγρού και Λαγουμιτζή για την εγκατάσταση της έδρας γνωστής ασφαλιστικής εταιρείας, η ευρύτερη περιοχή άρχισε να «συγκεντρώνει» τα βλέμματα επιχειρηματιών της εστίασης, όπου έσπευσαν να δημιουργήσουν νέα μαγαζιά υγειονομικού ενδιαφέροντος. Σύντομα στην περιοχή θα ανοίξει νέο κατάστημα γνωστή αλυσίδα εστιατορίου 24ωρης λειτουργίας.

Διαβάστε επίσης – Εφορία: Τι αλλάζει στις κληρονομιές ακινήτων και κινητών περιουσιακών στοιχείων

ΣΤΗΝ ΕΡΜΟΥ. Η αξιοποίηση του μέχρι πρότινος εγκαταλειμμένου κτιρίου που ανεγέρθηκε τον 19ο αιώνα ως μέρος των στάβλων του βασιλιά Οθωνα χαμηλά στην οδό Ερμού, στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο μετατράπηκε σε κάβα 3.000 ετικετών και εστιατόριο υψηλών προδιαγραφών με urban βεράντα με θέα την Ακρόπολη, λειτούργησε θετικά στην περιοχή. Τα άλλοτε μαγαζιά μικροεμπόρων διαφόρων παλαιών ειδών έδωσαν τη θέση τους σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος με γεύσεις από διαφορετικές κουζίνες του πλανήτη, δημιουργώντας μια νέα εμπορική πιάτσα. Η οδός Αγίου Κωνσταντίνου, η πύλη εισόδου και εξόδου προς και από την Αθήνα, θα αποτελέσει μαζί με τις τριγύρω καθέτους στο άμεσο μέλλον μια νέα εμπορική πιάτσα. Ο χρόνος είναι άμεσα συναρτώμενος με την ολοκλήρωση των επενδύσεων που αναμένονται στην περιοχή. Μην ξεχνάμε ότι η περιοχή της Ομόνοιας πλέον προσφέρει μοναδικές στιγμές για τους ενοίκους των νέων ξενοδοχείων που λειτουργούν ήδη ή/και θα λειτουργήσουν στην ευρύτερη περιοχή.Παράλληλα, οι επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί από αλυσίδα ξενοδοχείων έχουν συμβάλει καθοριστικά στην ανάδειξη της εμβληματικής πλατείας Ομονοίας, ενώ η ευρύτερη περιοχή έχει μπει πλέον για τα καλά στο «στόχαστρο» διεθνών επενδυτών. Πλέον διακρίνουμε ότι περιοχές που στο πρόσφατο παρελθόν χαρακτηρίζονταν είτε «ξεχασμένες» είτε «υποβαθμισμένες» αλλάζουν.

Διαβάστε επίσης: Μεταβιβάσεις ακινήτων: Πώς ακυρώνονται συμβόλαια και δηλώσεις

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ. Περισσότερες από 80 οικοδομικές άδειες για την αλλαγή χρήσης κτιρίων εξέδωσε τα τελευταία τέσσερα χρόνια η Πολεοδομία του Δήμου Αθηναίων μόνο για το ιστορικό κέντρο της πόλης.

Αλλαγή του προφίλ στο άμεσο μέλλον θα δούμε και στον πεζόδρομο των υφασμάτων και των ειδών κοπτορραπτικής, την οδό Αγίου Μάρκου. Ο πεζόδρομος του κέντρου της Αθήνας αναμένεται να αλλάξει προφίλ μετά τις αναπλάσεις που θα πραγματοποιηθούν στην ευρύτερη περιοχή.

Εντός της στοάς στη Βαρβάκειο Αγορά, το τελευταίο διάστημα νέοι επιχειρηματίες επιχειρούν μετατρέποντας αναξιοποίητα κτίρια σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος υψηλών προδιαγραφών που επισκέπτονται καθημερινά πολλοί επώνυμοι Αθηναίοι.

Αναδυόμενη εμπορική πιάτσα στο κέντρο της Αθήνας αποτελεί ο πεζόδρομος της οδού Κωλέττη. Πεζόδρομος που φιλοξενεί φημισμένα  καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που γρήγορα έγιναν hot spots. Η έλευση του μετρό στην περιοχή των Εξαρχείων, σε συνδυασμό με τη μεγάλη δυναμική στον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης με 669 εγγεγραμμένα ακίνητα σε πλατφόρμες και τον μεγάλο αριθμό ακινήτων που πλέον έχουν ανακαινιστεί, θα μαγνητίσει πολλούς που θα θελήσουν να εγκατασταθούν επιχειρηματικά στην ευρύτερη περιοχή.

Αναμφισβήτητα η έναρξη της λειτουργίας του μετρό στον Πειραιά, και σε συνάρτηση της καμπάνιας «Πάρε το μετρό για Πειραιά», θα προσεγγίσει το ενδιαφέρον των Αθηναίων να επισκεφθούν έναν Πειραιά που αλλάζει. Εναν Πειραιά όπου σε κάθε πεζόδρομο πλησίον και περιμετρικά της κεντρικής πλατείας «ξεφυτρώνουν» νέα μαγαζιά, τόσο εμπορικά όσο και υγειονομικού ενδιαφέροντος.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ακίνητα