
Την άμεση κατάργηση της απαίτησης προσκόμισης πιστοποιητικών πλήρους εμβολιασμού και νόσησης Covid-19 για το υπόλοιπο του 2022 ανακοίνωσε η ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας Celestyal Cruises.
Η εταιρεία ωστόσο αναφέρει ότι για να εξασφαλίσει μια άνετη και ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, θα εξακολουθεί να απαιτεί σε όλους τους επιβάτες της να υποβάλλονται σε προληπτική εξέταση κορωνοϊού πριν από το ταξίδι τους.
- Διαβάστε επίσης: Κρουαζιέρα: Ενθαρρυντικές οι προκρατήσεις για το 2023 – Σταδιακή επάνοδος στα επίπεδα του 2019
Τα δικαιολογητικά
Τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζονται ώστε να επιτραπεί η επιβίβαση είναι είτε πιστοποιητικό αρνητικής εξέτασης ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου SARS-CoV-2 (Rapid) που έχει διενεργηθεί έως 48 ώρες πριν την επιβίβαση ή πιστοποιητικό αρνητικής μοριακής εξέτασης SARS-CoV-2 (PCR) που έχει διενεργηθεί έως και 72 ώρες πριν την επιβίβαση.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, οι επιβάτες σε όλες τις κρουαζιέρες της Celestyal, που θα ξεκινήσουν από τις 2 Μαρτίου του 2023, δεν θα χρειάζεται να προσκομίσουν πιστοποιητικό ελέγχου πριν την επιβίβαση ή πιστοποιητικό πλήρους εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης, εκτός και απαιτηθεί από τοπικούς κανονισμούς.
Όλα τα μέλη του πληρώματος της Celestyal θα συνεχίσουν να είναι πλήρως εμβολιασμένα, ενώ η εταιρεία ενθαρρύνει όλους τους επιβάτες ηλικίας 12 ετών και άνω να εμβολιαστούν πλήρως.
«Προτεραιότητα η υγεία»
«Η υγεία και η ασφάλεια των επιβατών μας, του πληρώματος και των προορισμών που επισκεπτόμαστε, αποτελεί προτεραιότητά μας και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε και να προσαρμοζόμαστε στην κατάσταση όπως εξελίσσεται παγκοσμίως», δήλωσε ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Celestyal Cruises, κ. Leslie Peden. Συμπληρώνοντας ανέφερε: «Το πλήρωμά μας θα συνεχίσει να τηρεί τα αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας της εταιρείας που βασίζονται στις πιο πρόσφατες απαιτήσεις των ελληνικών υγειονομικών αρχών καθώς και στις οδηγίες του European Healthy Gateways και της CLIA.


Latest News

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα

Η στρατηγική σημασία της ναυτιλίας σε εκδήλωση της ΕΕΕ στις Βρυξέλλες
Εκδήλωση με τίτλο «Shipping anchors the EU’s Future» διοργανώνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών και κεντρικό ομιλητή τον Σαρλ Μισέλ

Σύγκρουση δεξαμενόπλοιων στα ανοιχτά της Βρετανίας
Φόβοι για μεγάλη διαρροή καυσίμων – Στους πάνω από 30 οι τραυματίες

Και η Royal Caribbean στη καινοτόμα πρωτοβουλία για τη μείωση του Μεθανίου στη Ναυτιλία
Η Royal Caribbean μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, έγινε το τελευταίο μέλος που προσχώρησε στη διακλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση του μεθανίου

CMA CGM: Οι Γάλλοι του ΟΛΘ επενδύουν 20 δισ. στα λιμάνια των ΗΠΑ - Τι είπε ο Τραμπ
Στα σχέδια της CMA CGM και ναυπηγικό πρόγραμμα σε ναυπηγεία των ΗΠΑ - Αναμένεται να δημιουργηθούν 10.000 νέες θέσεις εργασίας

Τι ψάχνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην ακτοπλοΐα – Οι πρακτικές της Seajets και η κινητοποίηση Στυλιανίδη
Οι καταγγελίες της Fast Ferries κατά της SeaJets και οι μη αιτιολογημένες ανατιμήσεις στην ακτοπλοΐα ελέγχονται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε ακτοπλοϊκές εταιρείες
Στόχος, να εντοπίσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην ερευνώμενη αγορά

Fast Ferries προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Η Seajets επιδιώκει απόλυτο μονοπώλιο στο Αιγαίο»
Νέες καταγγελίες από την Fast Ferries στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για την επιθετική πολιτική που ακολουθεί η Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου στις τιμές των εισιτηρίων
![Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ploia-600x338.jpg)
Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]
Γιατί η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες για την ποιότητα του ενεργητικού για τις ευρωπαϊκές τράπεζες