
Την άμεση κατάργηση της απαίτησης προσκόμισης πιστοποιητικών πλήρους εμβολιασμού και νόσησης Covid-19 για το υπόλοιπο του 2022 ανακοίνωσε η ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας Celestyal Cruises.
Η εταιρεία ωστόσο αναφέρει ότι για να εξασφαλίσει μια άνετη και ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, θα εξακολουθεί να απαιτεί σε όλους τους επιβάτες της να υποβάλλονται σε προληπτική εξέταση κορωνοϊού πριν από το ταξίδι τους.
- Διαβάστε επίσης: Κρουαζιέρα: Ενθαρρυντικές οι προκρατήσεις για το 2023 – Σταδιακή επάνοδος στα επίπεδα του 2019
Τα δικαιολογητικά
Τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζονται ώστε να επιτραπεί η επιβίβαση είναι είτε πιστοποιητικό αρνητικής εξέτασης ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου SARS-CoV-2 (Rapid) που έχει διενεργηθεί έως 48 ώρες πριν την επιβίβαση ή πιστοποιητικό αρνητικής μοριακής εξέτασης SARS-CoV-2 (PCR) που έχει διενεργηθεί έως και 72 ώρες πριν την επιβίβαση.
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, οι επιβάτες σε όλες τις κρουαζιέρες της Celestyal, που θα ξεκινήσουν από τις 2 Μαρτίου του 2023, δεν θα χρειάζεται να προσκομίσουν πιστοποιητικό ελέγχου πριν την επιβίβαση ή πιστοποιητικό πλήρους εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης, εκτός και απαιτηθεί από τοπικούς κανονισμούς.
Όλα τα μέλη του πληρώματος της Celestyal θα συνεχίσουν να είναι πλήρως εμβολιασμένα, ενώ η εταιρεία ενθαρρύνει όλους τους επιβάτες ηλικίας 12 ετών και άνω να εμβολιαστούν πλήρως.
«Προτεραιότητα η υγεία»
«Η υγεία και η ασφάλεια των επιβατών μας, του πληρώματος και των προορισμών που επισκεπτόμαστε, αποτελεί προτεραιότητά μας και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε και να προσαρμοζόμαστε στην κατάσταση όπως εξελίσσεται παγκοσμίως», δήλωσε ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Celestyal Cruises, κ. Leslie Peden. Συμπληρώνοντας ανέφερε: «Το πλήρωμά μας θα συνεχίσει να τηρεί τα αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας της εταιρείας που βασίζονται στις πιο πρόσφατες απαιτήσεις των ελληνικών υγειονομικών αρχών καθώς και στις οδηγίες του European Healthy Gateways και της CLIA.


Latest News

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά

Στυλιανίδης: Ένα δισ. ευρώ για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή

Ναυτιλία: «Θαλασσοταραχή» απο τις προτάσεις Τραμπ για φόρο στα κινεζικής κατασκευής πλοία
Θέση πήρε και ο Κινέζος πρέσβης στην Αθήνα

Παύλος Ξηραδάκης: Τα ρυμουλκά ζητούν ένταξη στον αναπτυξιακό νόμο
«Δεν γίνεται κατανοητός ο λόγος του αποκλεισμού του κλάδου μας από την πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία, όταν άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν ενταχθεί σε αυτά» είπε ο κ. Ξηραδάκης

ΕΤΑΔ: Στρατηγικό deal με την D-Marin για την Μαρίνα Ζέας
Τι περιλαμβάνει η συμφωνία της ΕΤΑΔ για την πώληση της συμμετοχής της στην μαρίνα Ζέας - Τι αλλάζει στο μίσθωμα

Παγκόσμιος κανονισμός για ένα πρότυπο καυσίμου
Διαφωνίες στην πρόταση για έναν καθολικό «φόρο» στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου

H Golden Union επεκτείνεται στον εφοδιασμό πλοίων με LNG
Η εταιρεία υπό την ηγεσία του Θεόδωρου Βενιάμη, συνεργάζεται με την SeaKapital Holdings με στόχο την τοποθέτηση παραγγελίας μέχρι και έξι νεότευκτων μονάδων