Πολλά είδη διατροφής έχει συμπαρασύρει το κύμα της ακρίβειας, αυτό που προκαλεί ωστόσο τη μεγαλύτερη αίσθηση, είναι το σουβλάκι.
Κι αυτό γιατί το αγαπημένο -και φθηνό κάποτε- φαγητό των Ελλήνων έχει σταματήσει να είναι τόσο προσιτό όσο ήταν παλαιότερα, όπως τονίζουν επιχειρηματίες.
Το σουβλάκι τείνει να γίνει… είδος πολυτελείας, με την τιμή του να έχει εκτοξευθεί ραγδαία μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα.
Κι αυτό γιατί:
- Η τιμή στο καλαμάκι χοιρινό το 2021 δεν ξεπερνούσε το 1,8 ευρώ
- Φέτος η τιμή για το καλαμάκι χοιρινό έχει φτάσει ως και τα 2,20 ευρώ
- Η τιμή για το τυλιχτό σουβλάκι πέρυσι έφτανε μέχρι τα 2,6 ευρώ
- Φέτος, όμως, η τιμή για το τυλιχτό σουβλάκι ως και τα 3,30 ευρώ
Στην επαρχία, βέβαια, υπάρχουν αρκετοί που πωλούν το τυλιχτό σουβλάκι ακόμη πιο ακριβά, σύμφωνα με ρεπορτάζ του ANT1.
Οι αυξήσεις στις πρώτες ύλες όπως στο κρέας, στο λάδι αλλά και στα υλικά της συσκευασίας συμπαρασύρουν προς τα πάνω τις τιμές.
«Φανταστείτε ότι δεν έχουμε καθόλου καταλόγους διανομής, διότι δεν ξέρουμε αν τον επόμενο μήνα οι τιμές θα είναι οι ίδιες» αναφέρει στον ΑΝΤ1 ο Αναστάσιος Μοναστηριώτης που διατηρεί σουβλατζίδικο στην Αθήνα.
Latest News
Ακίνητα: Ζήτηση από τα «μπετά» - Το προφίλ των αγοραστών
Νέες οικιστικές και τουριστικές αναπτύξεις - Από το Μαρούσι μέχρι την Βούλα
Κλειστά τα καταστήματα λόγω μεταφοράς της αργίας της Πρωτομαγιάς
Λειτουργούν τα βενζινάδικα, οι φούρνοι, τα ζαχαροπλαστεία και τα μίνι μάρκετ
«Καίει» τους εκδρομείς του Πάσχα η βενζίνη – Ακριβή η έξοδος… ακριβότερη η επιστροφή
Σταθερά πάνω από τα 2 ευρώ η τιμή της βενζίνης – Φόβοι για νέο ανοδικό «ράλι»
Βάζοντας χέρι… στο μαξιλάρι για το χρέος – Τι λένε στον ΟΤ Πετράκης και Λιάκος
Η αύξηση των επιτοκίων, τα διακρατικά δάνεια των μνημονίων (GLF) και η πρόσβαση της Ελλάδας στις αγορές
Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες - Τι είδε η Eurostat
Η ψηφιοποίηση κερδίζει συνεχώς έδαφος και αυτό φαίνεται στις αγορές μας. Τι επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν από το διαδίκτυο.
13 ιδιωτικά νησιά στην Ελλάδα ζητούν επενδυτές – Τα εμπόδια για τις αγοραπωλησίες
Μεγάλη η ζήτηση στα μεσιτικά γραφεία για ανάπτυξη νέων super luxury ξενοδοχειακών μονάδων
Τα 90 δισ. που θα άλλαζαν την οικονομία – Τα κόκκινα δάνεια και τα deals επιχειρήσεων
Πολύ λίγα μέχρι στιγμής τα deals για την εξαγορά προβληματικών επιχειρήσεων μέσω της διαδικασίας διαχείρισης των κόκκινων δανείων
Πόσο άλλαξε η οικονομία μετά τη χρεοκοπία – Τι λένε οικονομολόγοι και οίκοι
Δεκατέσσερα χρόνια μετά το Καστελλόριζο, ποιες είναι οι προσδοκίες και οι επισημάνσεις για το νέο παραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης
Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές
Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών