Πλώρη και για άλλες αγορές της Ασίας, μετά την Κορέα όπου αναπτύσσεται πλέον δυναμικά, και την Ιταλία και τις μεγαλύτερες αγορές της Κεντρικής Ευρώπης όπου έτυχε θερμής υποδοχής,  βάζει το Greek Frozen Yogurt της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας Κρι Κρι. Τώρα, χαράσσει πορεία για αγορές που η εταιρεία θεωρεί στρατηγικής σημασίας για την ίδια, όπως η Ιαπωνία, η Ταϊβάν, η Κίνα και η Σιγκαπούρη. Όσον αφορά τη Μέση Ανατολή, επιδιώκει περαιτέρω ανάπτυξη σε αγορές όπως: Ισραήλ, Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία.

Στο Παρίσι

Η εταιρεία συμμετείχε στη «Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Sial 2022» που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι στις 15 – 19 Οκτωβρίου, με στόχο τη διεύρυνση αλλά και την ενίσχυση της παρουσίας της στην παγκόσμια αγορά.

Η Κρι Κρι δραστηριοποιείται εξαγωγικά σε περισσότερες από 40 χώρες, σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία. Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, τα στελέχη της εταιρείας πραγματοποίησαν περισσότερες από 100 επαφές με στελέχη από τις παραπάνω περιοχές, με τα Super Spoon High Protein και το Greek Frozen Yogurt να βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων.

Διψήφια ανάπτυξη το 2022

Το 2022, το ελληνικό γιαούρτι της Κρι Κρι σημειώνει υψηλή διψήφια ανάπτυξη ως προς τον όγκο πωλήσεων, αφού, πέρα από την εδραίωσή του σε Ιταλία, Αγγλία, Γερμανία, Βέλγιο, Αυστρία, εξαπλώνεται δυναμικά σε ολοένα περισσότερες αγορές τόσο στην Κεντρική Ευρώπη, όσο και σε Σκανδιναβία και Βαλκάνια.

Η αιχμή του δόρατος είναι το Super Spoon High Protein που ανταποκρίνεται πλήρως στις διεθνείς καταναλωτικές τάσεις για απολαυστική γεύση σε συνδυασμό με λειτουργικά οφέλη.

Αλματώδης είναι η ανάπτυξη και στο παγωτό, με οδηγό την κατηγορία του Greek Frozen Yogurt. Η αυθεντικότητα και η μοναδική γεύση είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Κρι Κρι στη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς είναι η μοναδική εταιρεία στον κόσμο που χρησιμοποιεί το δικό της αυθεντικό ελληνικό στραγγιστό γιαούρτι στην παραγωγή του Greek Frozen Yogurt, σε μια ποικιλία από γεύσεις και formats.

«Σπάει ταμεία» στην Ιταλία

Το 2020, η Κρι Κρι λάνσαρε για πρώτη φορά κωδικούς Greek Frozen Yogurt στην Ιταλία, σε κύπελλα 320g, που βρέθηκαν στα ράφια των μεγαλύτερων retailers. Η επιτυχία ήταν άμεση καθώς οι πωλήσεις ξεπέρασαν το 1 εκατ. τεμάχια την πρώτη χρονιά (εν μέσω της πανδημίας του covid-19). Έκτοτε, η αλματώδης ανάπτυξη συνεχίζεται, με νέους κωδικούς σε κύπελλο και ξυλάκι. Για το 2021, το μερίδιο αγοράς σε όγκο της Κρι Κρι (Brand + Private Label) στην αγορά Frozen Υogurt της Ιταλίας ξεπέρασε το 30% (Nielsen 2021), οδεύοντας προς τριπλασιασμό του όγκου πωλήσεων το 2022.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις