«Η Ελλάδα είναι ένα από τα τελευταία ευρωπαϊκά σύνορα για τα ακίνητα. Λιγότερα από 1% των ξενοδοχείων έχουν διεθνή brand. Είναι πολύ χαμηλό το ποσοστό», τόνισε ο κ Elie Milky, Vice President Development, Radisson Hotel Group, μιλώντας στο πλαίσιο της 23ης Prodexpo, σε συζήτηση με θέμα «κατά πόσο είναι καλό να έχουμε διεθνείς μάρκες ξενοδοχείων στην Ελλάδα».
Ο κ. Milky συμπλήρωσε ότι: «Στην νότια Ευρώπη οι ξενοδόχοι δεν θέλουν εύκολα να συνεργαστούν με ένα διεθνές brand. Οπως είπαμε όμως, είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε προστιθέμενη αξία. Η νέα γενιά ξενοδόχων βλέπει τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει ένα διεθνές brand και έχει μειωθεί η επιφυλακτικότητα. Την υπόθεση του brand πρέπει να τη δούμε μακροπρόθεσμα καθώς αυξάνεται η αξία για τον ιδιοκτήτη και τον επενδυτή».
Διαβάστε επίσης – Prodexpo: H ζήτηση στην αγορά ακινήτων θα διατηρηθεί
Ενώ ολοκληρώνοντας την τοποθέτηση του ανέφερε πως: «Όταν μιλάμε για ένα brand δεν μιλάμε κατ ανάγκη για την πολυτέλεια, υπάρχουν και ξενοδοχεία με πρόσβαση από πολλούς. Υπάρχουν επιλογές για όλους».
Νίκος Χάντζος: Γυρίσαμε στην Ελλάδα γιατί υπάρχουν ευκαιρίες
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κύριος Νίκος Χάντζος, Founder & MD, Hotellect Consultant, Marriott International ο οποίος ανέφερε:
«Ξεπεράσαμε πολλές προκλήσεις στην Ελλάδα και ειμαστε μια από τις πρώτες μεγάλες φίρμες ξενοδοχείων που αποφάσισε να έρθει εδώ. Από το 2016 μέχρι τον κορωνοιο είχαμε μεγάλη ανάπτυξη. Ωστόσο ξαναγυρίσαμε στην Ελλάδα γιατί εδώ υπάρχουν ευκαιρίες».
Επίσης αναφέρθηκε και στους tour operators, λέγοντας πως «Δεν είναι τόσο ασφαλής πρακτική όσο νόμιζαν στην Ελλάδα, γεγονός που αποδείχθηκε και με την κατάρρευση της Thomas Cook» ενώ σημείωσε ότι: «Μετά από αρκετά επιτυχημένες συνεργασίες όπως το Moxi στην Πάτρα και την Αθήνα, υπάρχει μια μεταστροφή προς τα διεθνή brand».
Leon Avigad: Στην Ελλάδα έχετε τα πάντα
Τελευταίος τοποθετήθηκε ο κύριος Leon Avigad, Founder & Co-Owner, Brown Hotels ανέφερε ότι: «Ξεκινήσαμε από αγάπη για την Ελλάδα και μετά έγινε μια επιχειρηματική επιλογή. Θεωρούμε ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ Ισραηλινών και Ελλήνων. Κυβέρνηση και πόλη μας αγκάλιασαν και νιώσαμε πιο οικεία. Έχουμε όμως μια ξεκάθαρη στρατηγική. Εμείς έχουμε ιδιόκτητα ξενοδοχεία και τα δουλεύουμε οι ίδιοι δεν τα μισθώνουμε σε τρίτους».
Ακόμα συμπλήρωσε: «Εμείς δεν πηγαίνουμε σε περιοχές “φιλέτα”. Μας ενδιαφέρει για παράδειγμα η ευρύτερη περιοχή της Ομόνοιας καθώς έχει ευκαιρίες, πιο χαμηλές τιμές σε σχέση για παράδειγμα με το Σύνταγμα, και είναι μια περιοχή που απέχει 10 λεπτά από το κέντρο. Εδώ στην Ελλάδα έχετε τα πάντα, έχετε καλό καιρό, έχετε σταθερή κυβέρνηση, έχετε ελεγχόμενη γραφειοκρατία. Σε σύγκριση για παράδειγμα με την Κροατία η γραφειοκρατία είναι καλύτερη».
Ολοκλήρωσε την τοποθέτηση του αναφερόμενος στο χρονικό όριο της δέσμευσης ενός ξενοδοχείου με ένα brand λέγοντας πως τα 20 χρόνια είναι πολλά. Αυτός ο εξαναγκασμός και το μεγάλο χρονικό όριο δεν βοηθάει τους ξενοδόχους να κατευθυνθούν προς τα μεγάλα brands.
Latest News
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»
Χειμερινή εξοχική κατοικία: Οι Ελληνες γυρνούν την πλάτη παρά την πτώση των τιμών [γραφήματα]
Ούτε η πώληση κάτω από το κόστος δείχνει να «συγκινεί» τους αγοραστές
Χρονιά ανάκαμψης το 2024 για τη Goldair
Μέσα στο 2024 η Goldair πρόσθεσε δυο ακόμα εμπορικές συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες για εξαγωγή εμπορευμάτων στις αγορές της Κίνας και του Ισραήλ
Κλιματική κρίση και πράσινη μετάβαση στην ατζέντα συνάντησης στις Βρυξέλλες για τον ευρωπαϊκό τουρισμό
Η εκδήλωση που έγινε στο ευρωκοινοβούλιο για τον ευρωπαϊκό τουρισμό αποτελεί συνέχεια του «Φόρουμ της Ρόδου»
Πληρώνεται το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις
Το μεταφορικό ισοδύναμο ανέρχεται στα 25,9 εκατ. ευρώ και αφορά στις μετακινήσεις επιβατών από τον Ιούνιο του 2023 έως και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους
Νέα all-inclusive θέρετρα στην Ισπανία από την Wynham και την Palladium Hotel Group
Πέντε θέρετρα της Palladium Hotel Group εντάσσονται στις επωνυμίες Registry Collection Hotels και Trademark Collection της Wyndham