Στην ενοποίηση Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών προχωρά η ΑΑΔΕ, με στόχο – όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση – την «περαιτέρω αναβάθμιση της λειτουργίας της Φορολογικής Διοίκησης» και την «ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των φορολογούμενων».

Η ενοποίηση

Συγκεκριμένα, με Απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή, από τις 21.11.2022, ενοποιείται η ΔΟΥ Α΄Θεσσαλονίκης, Α΄-Β΄τάξης, με την ΔΟΥ Ε΄Θεσσαλονίκης, με την πρώτη να παύει να λειτουργεί και να μεταφέρεται στη δεύτερη, η οποία παραμένει.

Διαβάστε επίσης: Οφειλές: Οι φορολογούμενοι κλείνουν «λογαριασμούς» με την εφορία

Για τη διευκόλυνση των φορολογουμένων και τον περιορισμό των χιλιομετρικών αποστάσεων, μεταφέρεται από την ΔΟΥ Α΄Θεσσαλονίκης η κατωτέρω κατά τόπον αρμοδιότητα σε άλλες ΔΟΥ του ίδιου νομού, ως εξής:

α) από 08.11.2022, της Δημοτικής Κοινότητας Χορτιάτη της Δημοτικής Ενότητας Χορτιάτη του Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη στη ΔΟΥ Ζ΄Θεσσαλονίκης (απέχει 15 χλμ έναντι 18 χλμ από την ΔΟΥ Α’ Θεσσαλονίκης).

β) από 09.11.2022, της Δημοτικής Ενότητας Μυγδονίας του Δήμου Ωραιοκάστρου στη ΔΟΥ Λαγκαδά, Α΄-Β΄τάξης (απέχει 14,4 χλμ έναντι 20,5 χλμ από την Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης).

γ) από 10.11.2022, της Δημοτικής Ενότητας Ωραιοκάστρου του Δήμου Ωραιοκάστρου στη ΔΟΥ Αμπελοκήπων (απέχει 8,5 χλμ έναντι 11,1 χλμ από την ΔΟΥ Α΄Θεσσαλονίκης).

δ) από 11.11.2022, της Δημοτικής Κοινότητας Καλοχωρίου της Δημοτικής Ενότητας Εχεδώρου του Δήμου Δέλτα στη ΔΟΥ Ιωνίας Θεσσαλονίκης, Α΄ – Β΄τάξης (απέχει 7,2 χλμ έναντι 8,2 χλμ από την ΔΟΥ Α΄Θεσσαλονίκης).

Σε κάθε περίπτωση η ψηφιοποίηση των παρεχόμενων από την ΑΑΔΕ υπηρεσιών έχει οδηγήσει σε περιορισμό της ανάγκης για μετάβαση των φορολογούμενων στη ΔΟY, καθώς παρέχεται πλέον σε αυτούς η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησής τους.

Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρονική διαβίβαση δεδομένων επιχειρήσεων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA (Α’ Μέρος)

Οι αλλαγές

Ενόψει της συγχώνευσης της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, , στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης, και τη λειτουργία της νέας Δ.Ο.Υ. Υποδοχής από Δευτέρα 21.11.2022, ενημερώνουμε τους φορολογούμενους των προαναφερόμενων Δ.Ο.Υ.:

  • από την Τρίτη 15.11.2022 ώρα 23:00 έως τη Δευτέρα 21.11.2022 ώρα 12:00, δεν θα είναι δυνατή η οριστικοποίηση των δηλώσεων Φ.Ε.Φ.Π. φορολογικών ετών 2015-2021, Εισφοράς Συναλλάγματος ν.4111/13 καθώς και η ολοκλήρωση της εκκαθάρισης δηλώσεων Ε9 ετών 2014-2021,
  • από την Τετάρτη 16.11.2022 ώρα 10:00 π.μ. έως τη Δευτέρα 21.11.2022 ώρα 12:00, δε θα είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή Οφειλές, Πληρωμές & Επιστροφές του MyAADE, οι παρακάτω λειτουργίες :

-η πληρωμή των οφειλών αυτών των Δ.Ο.Υ. με τη χρήση καρτών πληρωμών ή με IRIS

– η υποβολή αίτησης για ρύθμιση οφειλών αυτών των Δ.Ο.Υ.

  • από την Τετάρτη 16.11.2022 ώρα 10:00 π.μ. έως τη Δευτέρα 21.11.2022 ώρα 12:00 δε θα είναι εφικτές οι Μεταβολές Μητρώου μέσω MyAADE που αφορούν στις ανωτέρω Δ.Ο.Υ..
  • από την Τετάρτη 16.11.2022 έως και την Δευτέρα 21.11.2022 θα είναι απενεργοποιημένη η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της εφαρμογής “Τα Ραντεβού μου”, ενώ τυχόν ραντεβού που έχουν προγραμματιστεί σε αυτό το διάστημα θα ακυρωθούν για τις ανωτέρω Δ.Ο.Υ.
  • από την Τετάρτη 16.11.2022 θα είναι απενεργοποιημένη η δυνατότητα εισαγωγής αιτημάτων μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της εφαρμογής “Τα Αιτήματά μου” για την Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης.

Επισημαίνουμε τέλος ότι την Τετάρτη 16.11.2022 μεταξύ 10:00-17:00 η υποβολή δηλώσεων Φ.Π.Α. και ανακεφαλαιωτικών πινάκων V.I.E.S. δεν θα είναι διαθέσιμη, για το σύνολο των φορολογουμένων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tax
ΠΟΦΕΕ: Τι αποφασίστηκε στην ολομέλεια των Προέδρων των 50 Ενώσεων Λογιστών
Tax |

ΠΟΦΕΕ: Τι αποφασίστηκε στην ολομέλεια των Προέδρων των 50 Ενώσεων Λογιστών

Προβληματισμό προκάλεσαν οι πρόσφατες ανακοινώσεις της ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για το χρόνιο πρόβλημα της περιόδου υποβολής των ετήσιων φορολογικών δηλώσεων