Tη νέα, ανανεωμένη εικόνα τους και τα μελλοντικά τους σχέδια παρουσίασαν τα Everest σε event που πραγματοποιήθηκε σε bar restaurant στο κέντρο της Αθήνας.
Τα everest αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εστίασης στην Ελλάδα αλλά ήρθε η στιγμή οι άνθρωποι της αλυσίδας να σχεδιάσουν και να παρουσιάσουν την πλήρη αναβάθμιση της μάρκας και της συνολικής εικόνας της, σε όλα τα επίπεδα: από το λογότυπο και την αισθητική των καταστημάτων μέχρι τις υπηρεσίες, αλλά και τη γευστική εμπειρία, κάνοντας λόγο για νέα εποχή everest.
Όπως σημειώνει η αλυσίδα εστίασης, το νέο λογότυπο έχει ένα φρέσκο και αυθόρμητο χαρακτήρα, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα της μάρκας διαθέτει μια cool urban αισθητική, η οποία εμπνέεται από τις σημαίες του κόσμου. Το προϊοντικό αποτύπωμα των everest συνοψίζεται στις 3 λέξεις, που υπογράφουν το ανανεωμένο λογότυπο: roasted, για τη μοναδική ποιότητα του καφέ – toasted, για τον πρωταγωνιστή του μενού, το sandwich – fresh, για τη φρεσκάδα και ποιότητα των υλικών και των προϊόντων.
Δηλώσεις
Ο Κοσμάς Κροκίδας, Chief Marketing Officer του Ομίλου Goody’s-Everest, δήλωσε σχετικά: «Για τον Έλληνα καταναλωτή, το everest σημαίνει κορυφή της γεύσης, κορυφή της ποιότητας, κορυφή της εξυπηρέτησης και της απόλαυσης! Και αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύει και η νέα εποχή. Το δίκτυο των everest αναπτύσσεται και αναδεικνύονται σε «food προορισμό» με μοναδικές γεύσεις, για όλες τις ώρες της ημέρας. Αυτή τη συνολική αναβάθμιση της γευστικής εμπειρίας υπογράφει ο Βασίλης Καλλίδης, ένας αναγνωρισμένος Έλληνας chef με μεγάλη εμπειρία και γνώση στην κατηγορία του street food.”
Latest News
Ανέπαφες πληρωμές με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία του αεροδρομίου
Επέκταση του προηγμένου συστήματος ανέπαφων συναλλαγών έως τα τέλη του του έτους σε όλα τα ΜΜΜ αρμοδιότητας ΟΑΣΑ
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος φινλανδικών επιχειρήσεων η χώρα μας
Επενδυτική εκδήλωση διοργάνωσε ο Οργανισμός προώθησης επενδύσεων και εμπορίου της Φινλανδίας σε συνεργασία με τις πρεσβείες της χώρας στην Νοτιοανατολική Ευρώπη
Πάνω από 1,5 δισ. ευρώ οι επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ μέχρι το 2030
Σε ποιες κατηγορίες εστιάζουν οι 9 ελληνικές ΑΕΕΑΠ τα αναπτυξιακά τους πλάνα
Τι περιλαμβανει το project Voria ύψους 250 εκατ. ευρώ στο Μαρούσι
Το Project έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός πολυδύναμου συγκροτήματος πολλαπλών χρήσεων που θα περιλαμβάνει πολυτελές ξενοδοχείο πέντε αστέρων, χώρους διεξαγωγής εκδηλώσεων και συνεδρίων
Alpha Bank: Τι είπε ο CFO Λαζ. Παπαγαρυφάλλου στο «The Banker» των Financial Times
«Η ανάκτηση περιουσιακών στοιχείων θέτει την τράπεζα σε τροχιά ανάπτυξης»
Η Εθνική Τράπεζα δίπλα στους νέους, στα πρώτα τους μεγάλα βήματα
Νέο Στεγαστικό Δάνειο «το Πρώτο μου Σπίτι» με χρηματοδότηση έως και 90% της αξίας του ακινήτου
Κωτσόβολος: Αναβαθμίστηκε το mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού
Το νέο κατάστημα εκτείνεται σε μια επιφάνεια 3.020 τ.μ.
Τράπεζα Πειραιώς: Αίτημα για επιπλέον κεφάλαια ύψους 300 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης
Η Τράπεζα Πειραιώς έχει αναλάβει τη διαχείριση πόρων Ταμείου Ανάκαμψης συνολικού ύψους 1,6 δισ. ευρώ
Πότε εκπνέει η προθεσμία για τη διασύνδεση POS με ταμειακές
Στο 94% το ποσοστό συμμόρφωσης των επιχειρήσεων - Επιβολή προστίμων από ΑΑΔΕ σε όσες επιχειρήσεις δεν ανταποκρίνονται
Το καλύτερο deal στην ΝΑ Ευρώπη η συμφωνία Alpha Bank - UniCredit
To deal διακρίθηκε στα βραβεία του διεθνούς φήμης περιοδικού EMEA Finance στα Achievements Awards 2023