Το μοντέλο περιβαλλοντικής διακυβέρνησης της Ελλάδας, με δράσεις και μεταρρυθμίσεις για την προστασία της βιοποικιλότητας, παρουσίασε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Αμυράς, κατά την τοποθέτησή του στη 15η Σύνοδο της Διάσκεψης των μερών (COP-15) της Σύμβασης του ΟΗΕ για τη Βιοποικιλότητα, που διεξάγεται στο Μόντρεαλ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΝ, ο κ. Αμυράς τόνισε, ότι «η Ελλάδα γίνεται η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που εφαρμόζει ειδικό αυστηρό καθεστώς για την αποφυγή κατακερματισμού του οικοσυστήματος για οκτώ – έως τώρα – Απάτητα Βουνά, απαγορεύοντας τη διάνοιξη δρόμων και την κατασκευή οποιασδήποτε τεχνητής επιφάνειας, ενώ θα ορίσουμε το ίδιο καθεστώς προστασίας, τουλάχιστον για 1.000 παρθένες παραλίες».

Αμυράς για Γεράνεια Όρη: Καμία ανεμογεννήτρια στις καμένες περιοχές – Η περιοχή κηρύχθηκε αναδασωτέα

Οι στόχοι της Ελλάδας

Σύμφωνα πάντα με το υπουργείο, ο κ. Αμυράς παρουσίασε τους στόχους της Ελλάδας για την προστασία της βιοποικιλότητας έως το 2030, με έμφαση στα εξής:

  • μείωση των πλαστικών απορριμμάτων στη θάλασσα κατά 50%
  • μείωση των μικροπλαστικών που απελευθερώνονται στο περιβάλλον κατά 30%
  • ένταξη, υπό καθεστώς προστασίας, του 30% της ελληνικής επικράτειας, περιλαμβάνοντας χερσαίες, αλλά και θαλάσσιες περιοχές.

Απευθυνόμενος στους εκπροσώπους των κρατών – μερών, ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τόνισε πως «το κλειδί για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης είναι η παγκόσμια συνεργασία και η αυστηρή προστασία της βιοποικιλότητας. Η Ελλάδα ως συμβαλλόμενο μέρος σε πολυάριθμες διεθνείς ή ευρωπαϊκές περιβαλλοντικές συμβάσεις, αλλά και με δικές της πρωτοβουλίες, πραγματοποιεί και τα δύο».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Κλιματική κρίση: Η ευρωπαϊκή εμπορία άνθρακα πιάνει λιγότερο από το 25% των εκπομπών των αεροπορικών εταιρειών
Green |

Πώς το σύστημα δικαιωμάτων άνθρακα πλήττει τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες

Με τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων που απαλλάσσονται από τέλη και τα δωρεάν δικαιώματα που δίνονται στους αερομεταφορείς, μεγάλο μέρος των πτήσεων δεν καλύπτεται από το σύστημα