
Πολύ μεγάλα μπόνους έδωσαν στους εργαζόμενους τους οι ναυτιλιακές εταιρείες Evergreen Marine και Yang Ming Marine Transport με έδρα την Ταϊβάν. Η Evergreen Marine, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της χώρας, διένειμε μπόνους στο τέλος του έτους έως και 52 μηνιαίους μισθούς σε ορισμένους από τους υπαλλήλους της, ποσό υψηλότερο από το αντίστοιχο των 40 μηνών που πρόσφερε το 2021, σύμφωνα με τον τοπικό τύπο.
Liners: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι για το 2022 – Οι ανατροπές στην κορυφαία «12άδα»
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι ανταμείφθηκαν με μπόνους στο τέλος του έτους που κυμαίνονταν από 10 έως 45 μηνιαίους μισθούς ενώ όσοι κατέγραψαν υψηλές εργασιακές επιδόσεις έλαβαν το ισοδύναμο των 52 μισθών. Η ανταγωνίστρια της Evergreen, Yang Ming Marine, αντάμειψε τους υπαλλήλους της με έως και 13 μηνιαίους μισθούς.
Πηγή, που ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη επειδή οι πληροφορίες είναι ιδιωτικές, είπε ότι το μέγεθος του απροσδόκητου κέρδους ποικίλλει ανάλογα με τον βαθμό εργασίας και τη λειτουργία ενός υπαλλήλου και τα υπερβολικά μπόνους ισχύουν μόνο για το προσωπικό με συμβάσεις που έχουν ως βάση το θεσμικό πλαίσιο της Ταϊβάν.
Παράπονα
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο της Ταϊβαν, «Economic Daily News» αυτή την εβδομάδα, η Evergreen Marine, η οποία έγινε πρωτοσέλιδο στις αρχές του 2021 όταν ένα πλοίο που διαχειριζόταν παγιδεύτηκε στη Διώρυγα του Σουέζ και διέκοψε τα συστήματα ανεφοδιασμού, έδωσε κίνητρα που μπορεί να ισοδυναμούν με μισθούς έως και 52 μήνες. Το ίδιο μέσο ανέφερε ότι ορισμένοι υπάλληλοι έλαβαν πληρωμές άνω των 65.000 δολαρίων στις 30 Δεκεμβρίου 2022, χωρίς να αναφέρει την πηγή του.
Ωστόσο, δεν ήταν όλοι οι εργαζόμενοι στην Evergreen Marine τόσο τυχεροί. Σύμφωνα με ντόπιους εργαζόμενους, οι υπάλληλοι της εταιρείας με έδρα τη Σαγκάη έχουν παραπονεθεί ότι λαμβάνουν κίνητρα που αξίζουν μόνο πέντε έως οκτώ φορές το μηνιαίο μισθό τους.
Η Evergreen Marine ανέφερε σε δήλωσή της την Παρασκευή ότι τα κίνητρα για το τέλος του έτους καθορίζονταν πάντα από τη συνολική κερδοφορία της εταιρείας και τις συγκεκριμένες επιδόσεις των εργαζομένων της.
Η γενναιοδωρία της Evergreen Marine είναι το αποτέλεσμα μιας έκρηξης των εσόδων και κερδών της, η οποία πυροδοτήθηκε από την αύξηση της ζήτησης για καταναλωτικά προϊόντα και των τιμών ναύλων που προκάλεσε η πανδημία. Για το 2022 η εταιρεία θα εμφανίσει έσοδα 20,7 δισ. δολ. υπερδιπλάσια του 2020, αναφέρει το Bloomberg.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών