Σύμβαση ύψους 3 δισ. ευρώ για την προμήθεια και τη συντήρηση εμπορευματικών τρένων,υπεγράφη την Δευτέρα μεταξύ της Siemens και της Ινδικής κυνέρνησης, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.
Η Siemens θα παραδώσει 1.200 ηλεκτρικές μηχανές και θα παρέχει συντήρηση για 35 χρόνια στο πλαίσιο της συμφωνίας, που είναι η μεγαλύτερη που έχει κάνει ποτέ στην Ινδία.
Apple: Έτοιμη να φέρει οθόνες αφής στο MacBook
Αναβάθμιση των Ινδικών αμαξοστοιχιών
Οι σχεδιασμένες από τη Siemens αμαξοστοιχίες, ισχύος 1.200 ίππων, με μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ/ώρα, θα συναρμολογηθούν στο εργοστάσιο των Ινδικών Σιδηροδρόμων στο κρατίδιο Γκουτζαράτ τα επόμενα 11 χρόνια, με τις παραδόσεις να ξεκινούν σε 24 μήνες.
«Αυτές οι νέες μηχανές … μπορούν να αντικαταστήσουν 500.000 έως 800.000 φορτηγά κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Siemens Mobility, Michael Peter.
Η παραγγελία ήταν ένα μεγάλο βήμα για τη Siemens στην Ινδία, δήλωσε ο Peter στο Reuters, λέγοντας ότι η εταιρεία ήταν προηγουμένως πολύ ισχυρή στη Βόρεια Αμερική και την Κεντρική Ευρώπη στο τροχαίο υλικό, αλλά στην Ινδία παρείχε κυρίως εξαρτήματα.
«Η Ινδία αναζητά τεχνολογία, καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για τα τρένα της»,ανέφερε. «Στο παρελθόν η Ινδία κατασκεύαζε τα δικά της τρένα, αλλά θέλει να αυξήσει την αξιοπιστία και τις μέσες ταχύτητες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Peter.
Επεκτείνεται στον τομέα των σιδηροδρόμων
Η συμφωνία είναι το τελευταίο μεγάλο συμβόλαιο που υπέγραψε η Siemens, αφού τον Δεκέμβριο υπέγραψε συμφώνησε έναντι ανταλλάγματος 900 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή μιας νέας γραμμής μετρό στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας.
Ο Peter ήταν βέβαιος για την επίτευξη του στόχου της Siemens να αυξήσει τα έσοδα στον τομέα των σιδηροδρομικών γραμμών κατά 6-9% φέτος, αν και η σύμβαση αυτή θα εμφανιστεί κυρίως ως παραγγελίες το 2023.
Η Siemens εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να επεκτείνει την συνεργασία της με την Ινδία, τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική αγορά στον κόσμο, με 24 εκατομμύρια επιβάτες να ταξιδεύουν καθημερινά με περισσότερα από 22.000 τρένα.
Η Ινδική κυβέρνηση από την πλευρά της θέλει να αυξήσει το μερίδιο του σιδηροδρομικού δικτύου στις εμπορευματικές μεταφορές στο 40-45% από το 27% που είναι σήμερα.
Latest News
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist
Η Ισπανία θα νομιμοποιήσει 900.000 μετανάστες σε τρία χρόνια
Η Ισπανία αναμορφώνει τη νομοθεσία που διέπει τα δικαιώματα παραμονής ξένων μεταναστών στη χώρα
Πόσα επενδύουν ΗΠΑ, Κίνα και ΕΕ σε έρευνα και ανάπτυξη (R&D)
Πρώτες σε δαπάνες για έρευνα ( R&D) έρχονται οι ΗΠΑ, ακολουθεί η Κίνα και στην τρίτη θέση είναι οι 27 χώρες της ΕΕ με πρώτη τη Γερμανία
Άνοιξε ξανά η συριακή Κεντρική Τράπεζα – Για πρώτη φορά μετά την ανατροπή Άσαντ
Η συριακή Κεντρική Τράπεζα ανακοίνωσε ότι οι καταθέσεις των Σύρων πολιτών στις τράπεζες στη Συρία είναι ασφαλείς
Lazard: Το 2025 «σημείο καμπής» για τη διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων της
Οι εκτιμήσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Lazard, Peter Orszag
Ο χορός των τραπεζικών συγχωνεύσεων καλά κρατεί στην Σκανδιναβία - Το νέο deal Nykredit - Spar Nord
Οι τράπεζες συγχωνεύονται και γίνονται πιο ισχυρές στη Δανία - Πώς η Nykredit αποκτά την Spar Nord και γίνεται η τρίτη μεγαλύτερη τράπεζα
Απεργιακά... Χριστούγεννα στo Harrods - Τι ζητούν οι εργαζόμενοι
Οργή στους εργαζόμενους του Harrods για το μέρισμα ύψους 180 εκατ. λιρών που μοιράστηκε στους μετόχους παρά την πτώση κερδών
Τσουνάμι ομολόγων απειλεί τις αγορές το 2025 - Η προειδοποίηση της BIS
Το παγκόσμιο χρέος αυξήθηκε κατά πάνω από 12 τρισ. δολάρια το εννεάμηνο του 2024 φτάνοντας το ποσό των 323 τρισ. δολαρίων