Σύμβαση ύψους 3 δισ. ευρώ για την προμήθεια και τη συντήρηση εμπορευματικών τρένων,υπεγράφη την Δευτέρα μεταξύ της Siemens και της Ινδικής κυνέρνησης, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.
Η Siemens θα παραδώσει 1.200 ηλεκτρικές μηχανές και θα παρέχει συντήρηση για 35 χρόνια στο πλαίσιο της συμφωνίας, που είναι η μεγαλύτερη που έχει κάνει ποτέ στην Ινδία.
Apple: Έτοιμη να φέρει οθόνες αφής στο MacBook
Αναβάθμιση των Ινδικών αμαξοστοιχιών
Οι σχεδιασμένες από τη Siemens αμαξοστοιχίες, ισχύος 1.200 ίππων, με μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ/ώρα, θα συναρμολογηθούν στο εργοστάσιο των Ινδικών Σιδηροδρόμων στο κρατίδιο Γκουτζαράτ τα επόμενα 11 χρόνια, με τις παραδόσεις να ξεκινούν σε 24 μήνες.
«Αυτές οι νέες μηχανές … μπορούν να αντικαταστήσουν 500.000 έως 800.000 φορτηγά κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Siemens Mobility, Michael Peter.
Η παραγγελία ήταν ένα μεγάλο βήμα για τη Siemens στην Ινδία, δήλωσε ο Peter στο Reuters, λέγοντας ότι η εταιρεία ήταν προηγουμένως πολύ ισχυρή στη Βόρεια Αμερική και την Κεντρική Ευρώπη στο τροχαίο υλικό, αλλά στην Ινδία παρείχε κυρίως εξαρτήματα.
«Η Ινδία αναζητά τεχνολογία, καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για τα τρένα της»,ανέφερε. «Στο παρελθόν η Ινδία κατασκεύαζε τα δικά της τρένα, αλλά θέλει να αυξήσει την αξιοπιστία και τις μέσες ταχύτητες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Peter.
Επεκτείνεται στον τομέα των σιδηροδρόμων
Η συμφωνία είναι το τελευταίο μεγάλο συμβόλαιο που υπέγραψε η Siemens, αφού τον Δεκέμβριο υπέγραψε συμφώνησε έναντι ανταλλάγματος 900 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή μιας νέας γραμμής μετρό στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας.
Ο Peter ήταν βέβαιος για την επίτευξη του στόχου της Siemens να αυξήσει τα έσοδα στον τομέα των σιδηροδρομικών γραμμών κατά 6-9% φέτος, αν και η σύμβαση αυτή θα εμφανιστεί κυρίως ως παραγγελίες το 2023.
Η Siemens εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να επεκτείνει την συνεργασία της με την Ινδία, τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική αγορά στον κόσμο, με 24 εκατομμύρια επιβάτες να ταξιδεύουν καθημερινά με περισσότερα από 22.000 τρένα.
Η Ινδική κυβέρνηση από την πλευρά της θέλει να αυξήσει το μερίδιο του σιδηροδρομικού δικτύου στις εμπορευματικές μεταφορές στο 40-45% από το 27% που είναι σήμερα.
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Ναι μεν, αλλά - Γιατί η IPO της Puig δεν «ανέστησε» την αγορά
Η IPO της μητρικής εταιρείας της Apivita κύλησε πολύ καλύτερα από κάποιες άλλες πρόσφατες δημόσιες εγγραφές μόδας και ομορφιάς
Υγειονομική περίθαλψη στις ΗΠΑ - Μετά την Walmart, ποιος;
Ο κλάδος είδε σημαντικές επενδύσεις, συγχωνεύσεις και εξαγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, καθώς επιλογές όπως η τηλεϊατρική έγιναν πιο συνηθισμένες
JP Morgan: Προσοχή στην «παγίδα» που έστησαν οι τεχνολογικές mega-caps
Το ράλι των megacap τίτλων επισκίασε τις ανησυχίες για τα επιτόκια
Τα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας Rivian και ο νέος CEO
Ανάμεσα σε άλλα σχέδια, η Rivian σκοπεύει να συμμετάσχει σε πολλά έργα βελτίωσης της πόλης για να δείξει τη συνεχή δέσμευσή της να επενδύει στην οικονομία και την κοινότητα του Ιλινόις
Ανθίζει ο διαστημικός τουρισμός στην Κίνα
Ήδη 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι έχουν επισκεφθεί το Wenchang τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ο αριθμός των ξενοδοχείων έχει αυξηθεί από πέντε σε περισσότερα από 50
Η Ταϊβάν δημιουργεί το δικό της «Starlink» - Στόχος να αντιμετωπίσει την κινεζική απειλή
Η διασφάλιση ότι τα συστήματα επικοινωνίας της Ταϊβάν θα παραμείνουν λειτουργικά σε έκτακτες στιγμές αποτελεί προτεραιότητα για τους ηγέτες του νησιού
Ποιοι είναι οι… influencers του Θεού
Από το TikTok και το Instagram μέχρι το Netflix, χριστιανοί influencers και αιρετικοί παίζουν επικίνδυνα «παιχνίδια» επιρροής
Η παγκόσμια οικονομία ρίχνει τον πήχη για τα δημόσια έσοδα της Αυστραλίας
Η χώρα αναμένεται να αναφέρει πλεόνασμα
Για όλα φταίει... η κότα - Γιατί τα καφέ αβγά είναι πιο ακριβά από τα άσπρα
Οι ειδικοί διαβεβαιώνουν: καμία διαφορά δεν υπάρχει στη διατροφική αξία καφέ και άσπρων αβγών