Δεν έχουν τέλος οι απόπειρες τηλεφωνικής απάτης που καταγράφονται το τελευταίο διάστημα.

Δήθεν εκπρόσωποι του ΔΕΔΔΗΕ ζητούν τραπεζικά στοιχεία προκειμένου να «επιδοτήσουν» τους πελάτες τους.

Πώς θα γλιτώσετε από τις τηλεφωνικές απάτες

Σε ανακοίνωσή του, ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει ότι «Ο ΔΕΔΗΕ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της Εταιρείας μας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ), με αφορμή τις κρατικές επιδοτήσεις για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ή για τυχόν άλλες συναλλαγές  που σχετίζονται με την προμήθεια του  ηλεκτρικού ρεύματος».

«Σημειώνεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ, βάσει των αρμοδιοτήτων  του, ουδεμία αρμοδιότητα  έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ)», καταλήγει η ανακοίνωση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Πανελλαδικές: Μέχρι την Παρασκευή η δημιουργία κωδικών για την υποβολή μηχανογραφικού
Επικαιρότητα |

Πανελλαδικές: Μέχρι την Παρασκευή η δημιουργία κωδικών για την υποβολή μηχανογραφικού

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να υποβάλουν Μηχανογραφικό ή/και Παράλληλο Μηχανογραφικό πρέπει να απευθύνονται στο Λύκειό τους για να αποκτήσουν τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας.