«Η Εύβοια βρίσκεται στην κορυφή του ενδιαφέροντος του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ αναφορικά με την προβολή του τουριστικού της προϊόντος, ενός ενδιαφέροντος παράλληλου με αυτό της πολιτείας για την γενικότερη στήριξη και εν συνεχεία ανασυγκρότηση της μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, μέσα από ένα συγκροτημένο σχέδιο και ένα συνολικό κονδύλι ύψους 700 εκατομμυρίων ευρώ και την κατασκευή 71 συνολικά έργων». Αυτό δήλωσε μεταξύ άλλων ο γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης μιλώντας στη συνεδρίαση του επιμελητηρίου με θέμα του ευβοϊκό τουρισμό.

Προβολή στο εξωτερικό

Σε αυτό το πλαίσιο, έκανε γνωστό πως ο ΕΟΤ προτίθεται σε συνεργασία με 17 γραφεία του στο εξωτερικό, να προσφέρει ένα πακέτο προβολής της περιοχής με Fam – press Trips για το σύνολο της Εύβοιας, ώστε εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι και Opinion Leaders αλλά και άλλοι παράγοντες της αγοράς, να την επισκεφθούν και ακολούθως να την προβάλουν σε στοχευμένες αγορές στο εξωτερικό.

Ταξιδιωτικές εισπράξεις: Αυξήθηκαν 15,9% τον Νοέμβριο – Μια «ανάσα» από του 2019 το ταξιδιωτικό πλεόνασμα

Η εν λόγω πρωτοβουλία αποφασίστηκε να υλοποιηθεί σε συνεργασία με την περιφέρεια και τους δήμους και με το συντονισμό του Επιμελητηρίου Εύβοιας.

Ευκαιρία για τον τουρισμό της Εύβοιας μτο σχέδιο ανασυγκρότησης

Στην παρέμβασή του ο κ. Φραγκάκης, αφού κατέγραψε με προσοχή απόψεις και προτάσεις που κατατέθηκαν, χαρακτήρισε το προηγούμενο έτος ως ορόσημο για την πολιτεία εξαιτίας των πολλαπλών κρίσεων που έπρεπε να αντιμετωπίσει. Αναφέροντας ότι το εν λόγω σχέδιο ανασυγκρότησης μπορεί να αποτελέσει τη χρυσή ευκαιρία για τον επανασχεδιασμό και του τουριστικού προϊόντος της Εύβοιας, έθεσε ως βασικούς άξονες για την τουριστική ανάπτυξη του μομού την αναβάθμιση των υποδομών, όπως με τον νέο οδικό άξονα Ψαχνών – Ιστιαίας, την αποκατάσταση του περιβάλλοντος, όπως με το βιώσιμο καθορισμό νέου δάσους και την ενίσχυση του τοπικού τουριστικού προϊόντος με εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Υπογράμμισε, ωστόσο, ότι των αντανακλαστικών της Πολιτείας και του σχεδίου που έχει για την επόμενη μέρα στην Εύβοια, αλλά και της πρόθεσης του Ε.Ο.Τ. για την τουριστική προώθησή της, πρέπει να ακολουθήσουν η συνεννόηση της τοπικής κοινωνίας, η οριοθέτηση της διακριτής τουριστικής ταυτότητας του τόπου, η στόχευση στην βιωσιμότητα και στον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της ανάπτυξης και η παραγωγή ενός συνολικού έργου σε βάθος χρόνου.

Ταυτόχρονα, ο γ.γ. του ΕΟΤ παρουσίασε τις ιδιαίτερες πρωτοβουλίες που ανέπτυξε ο οργανισμός για τη στήριξη της Εύβοιας μετά τις πυρκαγιές, όπως πρωτίστως και μεταξύ άλλων, τη δωρεάν συμμετοχή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στα περίπτερα του στις διεθνείς εκθέσεις και την εξαιρετικά επιτυχή εφαρμογή του μέτρου Evia Pass ύψους 2,7 εκατομμυρίων ευρώ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Τουρισμός |

Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών

Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες