· Το ελληνικό κρασί ζει τα τελευταία χρόνια ένα παρατεταμένο… «success story». Ειδικά στις διεθνείς αγορές.
· Όπως σας έχουμε ενημερώσει εγκαίρως, οι ποιοτικές ετικέτες των Ελλήνων οινοποιών γίνονται ανάρπαστες σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού.
· Από τις ΗΠΑ και τον Καναδά μέχρι τη Γερμανία και… εσχάτως την Αγγλία, τα προϊόντα του ελληνικού αμπελώνα κερδίζουν την προτίμηση των οινόφιλων.
· Ακόμη και στην Γαλλία, την πλέον απαιτητική αγορά έχουν καταφέρει να διεισδύσουν…
· Ωστόσο, εδώ και λίγο καιρό παρατηρείται στην ελληνική αγορά μια τάση που εντυπωσίασε ακόμη και τους ανθρώπους του χώρου.
· Και αυτή δεν είναι άλλη από τη σημαντική άνοδο του εμφιαλωμένου κρασιού.
· Κορυφαίος Έλληνας οινοποιός που συνομιλεί με την στήλη αποδίδει τη νέα τάση στην αναβάθμιση της γαστρονομικής κουλτούρας της χώρας μας. Κρασί και φαγητό εξάλλου συνδέονται άρρηκτα.
· Αρκετά εστιατόρια, όπως λέει, εμπλουτίζουν τον κατάλογό τους με ετικέτες γνωστών οινοποιείων, δίνοντας περισσότερες επιλογές στους πελάτες τους.
· «Ενώ μέχρι πρόσφατα υπήρχε ένα άσπρο και ένα κόκκινο εμφιαλωμένο, και πολύ… χύμα, πλέον βλέπουν να υπάρχουν τέσσερις επιλογές εμφιαλωμένων από την κάθε κατηγορία κρασιού», σημειώνει χαρακτηριστικά.
· Το ερώτημα βέβαιος που τίθεται, και απασχολεί όλους στον κλάδο είναι εάν η νέα τάση, ήρθε για να μείνει ή είναι μια μόδα που παρέλθει…
——————————————————————————-
Τα λουκέτα «εξαφανίσθηκαν», το καλάθι πάει… καλένδες
· Στις καλένδες… παραπέμπεται όπως όλα δείχνουν «το καλάθι του αρτοποιού».
· Η επέκταση της πρωτοβουλίας για τη συγκράτηση της ακρίβειας και στους φούρνους φαίνεται πως εγκαταλείπεται οριστικά.
· Οι επαγγελματίες του κλάδου εξακολουθούν να απορρίπτουν το μέτρο, επισημαίνοντας πως δεν υπάρχει λόγος για την υιοθέτηση μιας τόσο δραστικής κίνησης καθώς οι τιμές τους παραμένουν σταθερές εδώ και πολύ καιρό.
· «Την στιγμή που τα σούπερ μάρκετ ανακοίνωσαν μαζικές ανατιμήσεις σε έως και 600 προϊόντα, εμείς διατηρούμε σταθερό τον τιμοκατάλογό μας», σημειώνει στη στήλη επιχειρηματίας του χώρου.
· Επιπλέον, όπως λέει, δεν φαίνεται να υπάρχει πίεση για αύξηση των τιμών, ειδικά μετά τα σημάδια αποκλιμάκωσης που εμφανίζει τελευταία το ενεργειακό κόστος.
· Τα πράγματα στον κλάδο φαίνεται να βελτιώνονται κάπως το τελευταίο διάστημα.
· Μετά την ανέλπιστα καλή πορεία την περίοδο των Χριστουγέννων, πρόσθετη «ανάσα» έρχεται από την επιδότηση των λογαριασμών ρεύματος για το διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2022.
· Υπολογίζεται πως κάθε επιχείρηση (που έχει τον σχετικό ΚΑΔ) θα λάβει αναδρομικά από περίπου 2.500 ευρώ έως και 20.000 ευρώ (καθόλου άσχημα).
· Δεν είναι τυχαίο, όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν πως εδώ και μερικούς μήνες έχουν σταματήσει τα μαζικά λουκέτα.
· Ενώ μέχρι τον Οκτώβριο υπήρχε έξαρση πτωχεύσεων, με περίπου 260 αρτοποιεία να έχουν κατεβάσει ρολά, έκτοτε δεν υπήρξαν άλλα κλεισίματα…
· Εμείς να ελπίσουμε η τάση αυτή να παγιωθεί…
Latest News
Τα «χρυσά» deals στις ΑΠΕ, η νέα δουλειά του Τσαμάζ και ο φιλέλληνας «τσάρος» του Τράμπ
Οι ΑΠΕ «μαγνήτης» επενδυτών υψηλού προφίλ
Το «τελευταίο οχυρό» της κτηματαγοράς και οι «χειροπέδες» σε Golden Visa και Airbnb
Τριγμοί στο ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα…
Η «προσγείωση» από την Moody’s και τι «αποκάλυψε» ο Κουτσολιούτσος…
Η «ψυχρολουσία» από την Moody’s και στο βάθος… η Εθνική Τράπεζα
Η «επανάσταση» του Airbnb και πώς άλλαξε για πάντα τα τριήμερα
Οι ανατροπές που έφερε η διάσημη πλατφόρμα…
Ποιοι «μαζεύουν» Πειραιώς, ο καγκελάριος στη ΔΕΘ (;), η «αποκάλυψη» Βασιλάκη και το φουσκωμένο budget της «Αίγλης»
Οι «απαντήσεις» Βασιλάκη και μια «αποκάλυψη» που δεν έκανε
Τα «πηγαδάκια» στην Αλεξανδρούπολη, ο Μυτιληναίος, η δύναμη πυρός της «Σαράντης» και η «κόκκινη γραμμή» των πολυεθνικών
Το δεύτερο FSRU και ο αντίκτυπος στην Αλεξανδρούπολη
Ο «άγνωστος Χ» στο placement της Εθνικής, πόσο θα πουληθεί το Kassiopi Project και το στοίχημα του Νικολαΐδη
Η εξίσωση του 18% της Εθνικής…
«Σφίγγα» ο Ξηρουχάκης για την Εθνική, το «δώρο» Βασιλάκη και οι «χρυσοί πελάτες» της Coca – Cola
Τι συζητήθηκε στα «πηγαδάκια» της Λεωφόρου Αθηνών
Ο Μεγάλου στα βήματα Κόκκαλη, το «θρίλερ» στην Ελούντα και τι τρέχει με την Κασσιόπη
Ο Μεγάλου «χτυπά το καμπανάκι» του ΧΑ
«Βγαίνουν τα μαχαίρια» στα σούπερ μάρκετ και ποιοι θα πουλήσουν ακριβά το τομάρι τους
Η «δεύτερη ανάγνωση» του deal της BETA Systems