Η Zara άρχισε να χρεώνει τους αγοραστές της στην Ισπανία για τις ηλεκτρονικές επιστροφές των αγορών τους, ανακοίνωσε η εταιρεία την Τετάρτη, αν και, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, οι επιστροφές στα καταστήματα παραμένουν δωρεάν.

Οι πελάτες πρέπει πλέον να πληρώνουν 1,95 ευρώ (2,13 δολάρια) αν επιθυμούν να επιστρέψουν κομμάτια ηλεκτρονικά, με το κόστος να αφαιρείται από την επιστροφή χρημάτων τους, ανέφερε η Zara στην ισπανική της ιστοσελίδα. Τα αντικείμενα που αγοράστηκαν online μπορούν να επιστρέφονται ακόμη δωρεάν στα φυσικά καταστήματα, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, σύμφωνα με το Reuters.

Ο ρόλος της πανδημίας

Καθώς η πανδημία COVID-19 προκάλεσε έκρηξη των διαδικτυακών αγορών, οι πελάτες συνήθισαν να αγοράζουν αντικείμενα για να τα δοκιμάσουν στο σπίτι, καθώς οι επιστροφές ήταν συχνά δωρεάν, γεγονός το οποίο αύξησε το κόστος για τους λιανοπωλητές.

Zara: Γιατί κάνει στροφή στα ρούχα από δεύτερο χέρι

Η Inditex, στην οποία ανήκει η Zara, θα εισαγάγει επίσης τέλη επιστροφής στην Ισπανία για άλλες μάρκες της, όπως η Massimo Dutti και η Pull&Bear.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις αρχές του περασμένου έτους, η Zara εισήγαγε τέλη για ορισμένες ηλεκτρονικές επιστροφές στη Βρετανία και σε άλλες βασικές αγορές, μετά από παρόμοια μέτρα από ανταγωνιστές όπως η Uniqlo ή η Next.

Περιβαλλοντικός αντίκτυπος

Υπάρχει επίσης περιβαλλοντικός αντίκτυπος από τα οχήματα παράδοσης που εμπλέκονται στη μεταφορά των ρούχων και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέλει να μειώσει το υψηλό ποσοστό επιστροφών ρούχων που αγοράζονται μέσω διαδικτύου.

Σημειώνεται, τέλος, ότι η Inditex αναμένει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις θα ξεπεράσουν το 30% των συνολικών πωλήσεων μέχρι το 2024.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
TikTok: Ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα πίσω από την απαγόρευσή του – Η νομική αμφισβήτηση
Διεθνή |

Η απαγόρευση του TikTok και η μεγάλη εικόνα - Το πρόβλημα των ΗΠΑ και η αντίδραση της Κίνας

Οι πηγές πληροφόρησης των Αμερικανών έχουν υποβαθμιστεί ποιοτικά - Tο πρόβλημα αναδείχθηκε ξανά με το TikTok, ωστόσο είναι κάτι που ξεπερνά κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης