· Με τα… «τσουβάλια» αγοράζουν χρυσό τελευταία οι κεντρικές τράπεζες ανά το κόσμο.
· Ειδικά, η Τουρκία αναδεικνύεται στον καλύτερο πελάτη του πολύτιμου μετάλλου.
· Πηχυαίοι τίτλοι σε διεθνή μέσα ενημέρωσης κάνουν λόγο για… «φρενίτιδα» και ένα δυναμικό ράλι που όμοιό του δεν έχει υπάρξει εδώ και 11 χρόνια.
· Κάποιοι μάλιστα θυμήθηκαν τον χαρακτήρα της Disney, τον Σκρουτζ Μακ Ντακ, φιγούρα-σύμβολο της αθεράπευτης φιλαργυρίας που κολυμπούσε μέσα στις χρυσές… λίρες.
· Ωστόσο, σύμφωνα με φίλους αναλυτές, η παραπάνω τάση πρέπει να μας κάνει να ανησυχούμε για την πορεία της οικονομίας.
· «Η εκτόξευση της ζήτησης για χρυσό δεν είναι καλός οιωνός…», σημειώνουν χαρακτηριστικά.
· Και εξηγούν: «η προσφυγή στο ασφαλές καταφύγιο του χρυσού, ειδικά σε περιόδους υψηλών επιτοκίων σημαίνει ότι όλο και περισσότερο προεξοφλούν ότι τα πράγματα θα χειροτερεύσουν… τόσο απλά».
· Πάντοτε, όπως λένε, σε ταραγμένες περιόδους όπως οι σημερινές οι επενδυτές τείνουν να τοποθετούν μέρος των χρημάτων τους στον χρυσό, για προφύλαξη.
· Ο περίφημος κανόνας του 5% που προτρέπουν σύμβουλοι επενδύσεων να τηρούν οι πελάτες τους σε περιόδους πολέμου και συρρίκνωσης του παγκόσμιου ΑΕΠ.
· Όλα πάντως θα κριθούν στην πράξη. Τότε θα φανεί εάν οι όποιοι φόβοι είχαν βάση ή απλά ήταν υπερβολικοί…
—————————————-
To «big bag» του ελληνικού κρασιού
· Όσοι παρακολουθείται ενεργά τη στήλη έχετε ενημερωθεί για την πρωτοφανή «άνθηση» που βιώνει τα τελευταία χρόνια το ελληνικό κρασί. Ειδικά στις διεθνείς αγορές…
· Εκτιμάται μάλιστα ότι η περσινή χρονιά θα είναι η καλύτερη στην ιστορία του κλάδου όσον αφορά στις εξαγωγές.
· «Όλα δείχνουν πως θα κλείσουμε με ρεκόρ εξαγωγών…», λέει στη στήλη κορυφαίος Έλληνας οινοποιός.
· Ο ίδιος μάλιστα έθεσε υπόψη μας ένα στοιχείο που πιστοποιεί την αλματώδη ανάπτυξη του κλάδου.
· Την τελευταία δεκαετία, όπως μας ενημέρωσε, έχουν διπλασιαστεί τα οινοποιεία ανά την χώρα. Από 600 έχουν ανέλθει σε περίπου 1.200!
· Οι αμπελουργικές ζώνες της χώρας, όπως της Νεμέας, του Αμύνταιου, της Σαντορίνης και της Νάουσας απέκτησαν νέες μονάδες που αξιοποιούν τις τοπικές και όχι μόνο ποικιλίες…
· Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό νούμερο δεδομένου ότι την περίοδο εκείνη η ελληνική οικονομία ήταν δέσμια μιας επώδυνης κρίσης.
· Να θυμίσουμε για όσους πιθανόν έχουν κοντή μνήμη – ότι λίγο έλειψε να βρεθούμε εκτός Ευρωζώνης.
· Αν και το θεωρούμε δύσκολο να ξεχάσει κανείς το καλοκαίρι του 2015 με τις ουρές στα ΑΤΜ και την έφοδο στα σούπερ μάρκετ…
· Το ελληνικό κρασί έχει μπει σε διαφορετική τροχιά. Ας ελπίσουμε να συνεχίσει έτσι…
———————————————-
Δεν εγκαταλείπει το αμερικάνικο όνειρο η μπύρα Άλφα
· Το «αμερικάνικο όνειρο» για την μπύρα Άλφα μπορεί να «πάγωσε» λόγω πανδημίας, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν έσβησε.
· Αυτό πληροφορούμαστε από έγκυρες, οι οποίες επιμένουν πως υπάρχει προοπτική στην άλλη άκρη του Ατλαντικού για την μάρκα που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας…
· Της θυγατρικής του πολυεθνικού κολοσσού της Heineken για όσους πιθανόν δεν γνωρίζουν.
· Το σχέδιο όπως μαθαίνουμε μετατίθεται για μετά το 2023, όταν οι συνθήκες στην αμερικάνικη αγορά σταθεροποιηθούν και υπάρχει ξεκάθαρος ορίζοντας.
· Ακόμη εκτιμάται πως υπάρχουν αρκετές αβεβαιότητες που επιβάλλουν αναμονή…
· Κανείς άλλωστε απ’ όσους εμπλέκονται στο εγχείρημα δεν θέλει να δει την προσπάθεια να σταματά για λόγους… «ανωτέρας βίας».
· Η εταιρεία πιστεύει πολύ στην μάρκα και θεωρεί ότι έχει τα φόντα να ακουμπήσει ένα ευρύτερο κοινό και όχι μόνο την ελληνική ομογένεια.
· Βέβαια, μόνο μια μάρκα έχει καταφέρει να σπάσει αυτά τα όρια στο… Αμέρικα.
· Και αυτή δεν είναι άλλη από την «Total», το γιαουρτι της ΦΑΓΕ…