
Δεμένα θα μείνουν τα πλοία σε όλα τα λιμάνια της χώρας, λόγω της 48ωρης πανελλαδικής απεργίας που έχει εξαγγείλει η ΠΝΟ σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, ζητώντας την κατάρτιση και υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το 2023.
Στις κινητοποιήσεις της ΠΝΟ συμμετέχει και η Πανελλήνια Ενωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών, η οποία έχει προαναγγείλει και επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες από τις 6 το πρωί της Παρασκευής.
Τι ζητούν οι ναυτικοί
Οι κινητοποιήσεις των ναυτικών, ξεκίνησαν στις 6 π.μ. της Τετάρτης (8/2) και αναμένεται να λήξουν στις 6 π.μ. της Παρασκευής (10/2).
Η συνομοσπονδία των ναυτικών κάνει λόγο για πλήρη απροθυμία και άρνηση της εργοδοτικής πλευράς να προσέλθει σε διαπραγματεύσεις για την κατάρτιση και υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το 2023, παρά το γεγονός ότι έγκαιρα -προ τριμήνου- τους είχαν αποσταλεί απόλυτα θεμελιωμένα, με ταυτόχρονη κοινοποίηση στα αρμόδια υπουργεία, τα οικονομικά, θεσμικά και κλαδικά αιτήματα του κλάδου των ναυτικών.
Επίσης ζητά, την καταπολέμηση της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και την καθιέρωση πάγιου συστήματος ουσιαστικής οικονομικής ενίσχυσης και προστασίας των άνεργων ναυτικών. Ζητεί αύξηση του προβλεπόμενου μηνιαίου επιδόματος ανεργίας σε 650 ευρώ για τουςάγαμους και 850 ευρώ για τους έγγαμους, προσαυξανόμενο κατά 150 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο πρόσωπο, ώστε να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες των ναυτικών, αλλά και δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.


Latest News

Ανθίζει ξανά η κρουαζιέρα- Θα ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα το 2024
Μεγάλη άνοδος των κρατήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2023

Ποιοι ναυτικοί κρατούν το... τιμόνι της απασχόλησης στα ελληνικά πλοία
Τι δείχνει η πρώτη Ετήσια Έκθεση του Ν.Α.Τ. για την ναυτική απασχόληση στην Ελλάδα

Αύξηση κύκλου εργασιών και κερδών για την Attica Group το 2022
Η αύξηση του κύκλου εργασιών επέτρεψε στον όμιλο να καλύψει τα ιδιαίτερα αυξημένα λειτουργικά του έξοδα

Στην κοινοπραξία D Marinas – Τουρ. Επιχειρήσεις Μεσσηνίας η μαρίνα Πύλου
Η συνολική αξία της συμφωνίας ανέρχεται σε 1,5 εκατ. ευρώ

Τραυλού: Χωρίς τη ναυτιλία δεν μπορεί να υπάρξει πράσινη μετάβαση
Η ναυτιλία εγγυάται την ασφάλεια της προμήθειας ενέργειας, πρώτων υλών και βασικών αγαθών για την ευρωπαϊκή οικονομία τόσο σε κανονικές όσο και σε συνθήκες κρίσεων

Στο στόχαστρο των ισπανικών αρχών η ship to ship μεταφορά πετρελαίου
Παίρνει μέτρα για να αποφευχθεί κάποια περιβαλλοντική καταστροφή

Ενισχύεται ο στόλος της Attica Group - Απέκτησε νέο οχηματαγωγό έναντι 13,4 εκατ.
Η παράδοση του πλοίου είναι προγραμματισμένη να λάβει χώρα το καλοκαίρι

Η τεχνολογία που αλλάζει την ναυτιλία και την κάνει πιο «πράσινη»
Η ανάπτυξη των συγκεκριμένων τεχνολογιών είναι σε εξέλιξη, θέτοντας στο επίκεντρο την τροποποίηση των υφιστάμενων συστημάτων

Προκλήσεις και συνεργασία Ελλάδας - Ιαπωνίας στη ναυτιλία
Ασφάλεια της ναυσιπλοΐας από την Ανατολική Μεσόγειο έως τον Ινδο-Ειρηνικό

Η κρουαζιέρα χτυπά σε σκόπελο - Ανέτοιμα τα λιμάνια να υποδεχτούν επιβάτες εκτός Σέγκεν
Υπολογίζεται ότι θα πρέπει να διατεθούν πάνω από 60 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση των έργων