Τη θέσπιση του Σήματος Επισκέψιμου Ζυθοποιείου ανακοίνωσαν η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών και το Υπουργείο Τουρισμού. Η πρόταση της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών είχε ως στόχο την σύνδεση της ελληνικής παραγωγής ζύθου με αυτήν της φιλοξενίας, μέσα από ένα οργανωμένο θεσμικό πλαίσιο. Η ένταξη του ζυθοτουρισμού στις εθνικές δράσεις προώθησης του τουριστικού προϊόντος, θα ενισχύσει την επισκεψιμότητα και την εξωστρέφεια των ζυθοποιείων, ενώ παράλληλα θα αναδείξει την κουλτούρα του ζύθου στην χώρα μας.
Αυξανόμενο ενδιαφέρον
Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών, κ. Σοφοκλής Παναγιώτου, δήλωσε σχετικά: «Με γνώμονα την εμπειρία από την μακρόχρονη λειτουργία των επισκέψιμων οινοποιείων και υλοποιώντας ως Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών με μεγάλη επιτυχία τη δράση των Ανοικτών Ζυθοποιείων, από το 2018, αναλάβαμε την πρωτοβουλία να ζητήσουμε από το Υπουργείο Τουρισμού την θέσπιση του Σήματος Επισκέψιμου Ζυθοποιείου. Το αυξανόμενο ενδιαφέρον του κοινού για τα προϊόντα του ζύθου και η αλματώδης ανάπτυξη της μικροζυθοποιίας την τελευταία δεκαετία, μας οδήγησαν στην υποβολή της συγκεκριμένης πρότασης.
Η ανταπόκριση του Υπουργείου Τουρισμού, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης, στο συγκεκριμένο αίτημα του κλάδου και η ουσιαστική διαβούλευση που ακολούθησε, αποτελούν παράδειγμα υιοθέτησης μεταρρυθμίσεων που συμβάλλουν στην δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων. Ελπίζουμε και ευχόμαστε να τύχουν αντίστοιχης αντιμετώπισης και άλλα, πολύ σοβαρά και χρόνια αιτήματα του κλάδου μας. Ο ζυθοτουρισμός, ως δράση μιας ευρύτερης γαστρονομικής εμπειρίας του επισκέπτη, θα ενισχύσει επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιφέρεια και σε τουριστικές περιοχές, ενδυναμώνοντας την αναπτυξιακή πορεία του κλάδου μας».
Ανάπτυξη του τουρισμού
Η Υφυπουργός Τουρισμού, κα Σοφία Ζαχαράκη, ανέφερε: «Μετά από δουλειά πολλών μηνών και την ουσιαστική υποστήριξή μας από τους επαγγελματίες του κλάδου, το Υπουργείο Τουρισμού σχεδίασε και είναι σε θέση πλέον να παρουσιάσει το πρώτο Σήμα Επισκέψιμου Ζυθοποιείου. Πρόκειται για ακόμη μία σημαντική πρωτοβουλία, ενταγμένη στο σύνολο των καινοτόμων πολιτικών που εφαρμόζουμε. Επιδιώκουμε την υπεύθυνη ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με όρους βιωσιμότητας και την περαιτέρω διαφοροποίησή του μέσω της προώθησης των ειδικών μορφών τουρισμού και της δημιουργίας νέων, σύνθετων τουριστικών πακέτων, με έμφαση στην ποιότητα και την ένταση της εμπειρίας που προσφέρεται. Το νέο αυτό Σήμα έρχεται να παντρέψει δημιουργικά τον κόσμο του εγχώριου ζύθου συνολικά, από τις πρώτες ύλες, την επεξεργασία τους στις ζυθοποιητικές εγκαταστάσεις και την παραγωγή της ελληνικής μπύρας, με αυτόν της φιλοξενίας. Με τον τρόπο αυτό, ερχόμαστε στην πράξη να ενισχύσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις, ενθαρρύνοντάς τες στην αναζήτηση νέων δρόμων ανάπτυξης».
Αξίζει να σημειωθεί, πως τα ζυθοποιεία, δέχονται ήδη πληθώρα αιτημάτων, τόσο από ιδιώτες όσο και από οργανωμένους φορείς και εταιρείες του τουριστικού κλάδου, για επισκέψεις στους χώρους παραγωγής, καθώς και για γευστικές δοκιμές των προϊόντων τους. Το Σήμα Επισκέψιμου Ζυθοποιείου έρχεται να δώσει ώθηση σε πληθώρα ζυθοποιείων σε όλη τη χώρα, να αποτελέσουν πόλους έλξης επισκεπτών, αναδεικνύοντας τα προϊόντα και τις εγκαταστάσεις τους.
Latest News
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς
On track οι επενδύσεις 400 εκατ. στο Costa Navarino - Ξεπουλάνε οι βίλες
Με όλα τα ξενοδοχεία σε λειτουργία και μία γειτονιά βιλών ξεκίνησε η σεζόν στην Costa Navarino
Bloomberg: Στο Ελληνικό η μεγαλύτερη «έξυπνη» πόλη της Ευρώπης
Τι αναφέρει ο CEO της Lamda Οδυσσέας Αθανασίου για το έργο
«Καλπάζουν» τα καλλυντικά - Τι έδειξε έρευνα της ICAP
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλλυντικών αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Αλλαγές κορυφής στην «Χήτος» με το βλέμμα στο... Λονδίνο
Ο Νίκος Χήτος ανέλαβε πρόεδρος της Χήτος ενώ την είσοδό του στο διοικητικό συμβούλιο έκανε ο Βασίλης Χήτος στη θέση του αντιπροέδρου
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία