Nestle: Μείωση των πωλήσεων μετά τις αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων

Η πολυεθνική ανέφερε πλήγμα στον όγκο πωλήσεων από την απότομη αύξηση των τιμών κατά 10,1%

Nestle: Μείωση των πωλήσεων μετά τις αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων

Μείωση 2,6% κατέγραψε, σύμφωνα με αναλυτές, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη της Nestle, καθώς η πολυεθνική των τροφίμων αύξησε απότομα τις τιμές των προϊόντων της κατά 10,1% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.

Όπως αναφέρουν οι Financial Times, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη – ένα μέτρο του όγκου πωλήσεων και των επιλογών προϊόντων των καταναλωτών – μειώθηκε κατά 2,6%, σύμφωνα με την ανάλυση των αποτελεσμάτων του ομίλου από την επενδυτική τράπεζα Jefferies.

Nestle: Αποζημίωση 2 εκατ ευρώ σε πρώην μάνατζερ που κατήγγειλε εκφοβισμό 

Πλήγμα λόγω ακρίβειας

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Σνάιντερ, δήλωσε ότι η Nestlé εξακολουθεί να αντιμετωπίζει και φέτος απότομες αυξήσεις του κόστους. «Έχουμε ακόμη περιθώρια βελτίωσης (του περιθωρίου κέρδους). Χτυπηθήκαμε αρκετά σκληρά από τον πληθωρισμό», είπε.

Σημειώνεται ότι στα προϊόντα που καταγράφουν μείωση των πωλήσεων περιλαμβάνονται ο καφές arabica και τα γαλακτοκομικά. Οι αυξήσεις των τιμών του ελβετικού ομίλου ήταν υψηλότερες στη Βόρεια και τη Λατινική Αμερική, αγγίζοντας το 11,6%.

Η Nestlé είναι η τελευταία πολυεθνική της βιομηχανίας τροφίμων που αναφέρει πλήγμα στον όγκο πωλήσεων από την αύξηση των τιμών. Είχε προηγηθεί η Unilever, που την προηγούμενη εβδομάδα δήλωσε ότι οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερα προϊόντα της το 2022 λόγω των αυξήσεων-ρεκόρ των τιμών.

«Κόβει» προϊόντα

Ο ελβετικός όμιλος πραγματοποιεί ένα μεγάλο πρόγραμμα περικοπής λιγότερο δημοφιλών προϊόντων, ακόμη και ολόκληρων εμπορικών σημάτων, μια προσπάθεια που ξεκίνησε κατά τη διάρκεια των διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας πέρυσι, αλλά πλέον έχει λάβει τον χαρακτήρα μιας ευρύτερης προσπάθειας εξορθολογισμού.

Η εταιρεία ανακοίνωσε φέτος σχέδια για τη διακοπή της πώλησης κατεψυγμένων τροφίμων στον Καναδά, μια επιχείρηση που είχε αποφέρει περίπου 150 εκατ. στερλίνες, και έχει καταργήσει ορισμένες σειρές γαλακτοκομικών στη Βραζιλία, τη Μέση Ανατολή και τη βόρεια Αφρική, καθώς θυσιάζει κάποιες πωλήσεις για να επικεντρωθεί στα πιο επιτυχημένα προϊόντα, δήλωσε ο Σνάιντερ.

Προβλέπει ανάκαμψη της κερδοφορίας το 2023, με το υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο κέρδους να κυμαίνεται μεταξύ 17% και 17,5%, μετά από πτώση στο 17,1% το 2022.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο