Στοχεύοντας να σπάσει το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ έως το 2030, δηλαδή να τριπλασιάσει τον τζίρο της, η Miele Hellas αναβαθμίζει την επιχειρηματική της παρουσία στην ελληνική αγορά, δίνοντας έμφαση στα monobrand καταστήματα.
Το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Miele Hellas την τελευταία 20ετία, με αποτέλεσμα η εταιρεία να βρίσκεται στην ισχυρότερη χρηματοοικονομική θέση των 52 ετών της ιστορίας της στην ελληνική αγορά, ανάφερε ο CEO της εταιρείας, Θάνος Κυριαζής, με αφορμή τα εγκαίνια του νέου Miele Experience Center, αλλά και την επίσκεψη στη χώρα μας των Dr. Markus Miele και Dr. Reinhard Zinkann, απογόνων των ιδρυτών και σημερινών ηγετών της Miele παγκοσμίως.
Miele Hellas: Εγκαινίασε τις νέες εγκαταστάσεις της στην Αθήνα
Ειδικότερα, το 2022 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, που περιλαμβάνει επιπλέον και τις αγορές της Κύπρου, της Αλβανίας, της Βόρειας Μακεδονίας και του Κοσσόβου, ανήλθε σε 32,7 εκατ. ευρώ έναντι 31,4 εκατ. ευρώ το 2021 (+4,3%) και 27,6 εκατ. ευρώ το 2020 (+19%).
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, αυξήθηκε σε όλους τους τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται (οικιακές και επαγγελματικές συσκευές) και σε όλες τις αγορές που αυτή εξυπηρετεί.
Το ενδιαφέρον είναι ότι οι θετικές επιδόσεις ήρθαν σε μια χρονιά που η Miele Hellas αποφάσισε να τραβήξει χωριστούς δρόμους με τον μεγαλύτερο παίκτη της λιανικής ηλεκτρικών και λευκών συσκευών στην Ελλάδα, την Κωτσόβολος, αποσύροντας τα προϊόντα της από την αλυσίδα.
Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και την φετινή χρονιά, με τις πωλήσεις τον Ιανουάριο να «τρέχουν» με αύξηση 21%-22% σε σχέση με πέρσι. Συνολικά για το 2023 αναμένεται ισχυρή διψήφια άνοδος του κύκλου εργασιών.
Σημειώνεται ότι το 70% του τζίρου της Miele Hellas αντιστοιχεί στην Ελλάδα, ενώ οι υπόλοιπες αγορές αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% (6 εκατ. η Κύπρος και 3 εκατ. οι τρεις βαλκανικές χώρες).
Στόχος τα 100 εκατ. ευρώ
Στόχος της εταιρείας είναι να καταγράφει τζίρο ύψους 100 εκατ. ευρώ το 2030 προσβλέποντας στην αύξηση του μεριδίου της, τόσο στις οικιακές συσκευές όσο και στον επαγγελματικό εξοπλισμό που σήμερα καλύπτει το 15% των συνολικών πωλήσεων της επιχείρησης.
Σημαντικό είναι επίσης και το στοίχημα των βαλκανικών αγορών.
Στην ελληνική αγορά αυτή τη στιγμή το μερίδιο της Miele αγγίζει το 3,5% (σε αξία) για τα προϊόντα οικιακής χρήσης, με την κατηγορία της ηλεκτρικής σκούπας να καταλαμβάνει τη μερίδα του λέοντος, ενώ ακολουθεί ο εξοπλισμός για κουζίνες.
Αξίζει να αναφερθεί ότι στην κυπριακή αγορά, η Miele Hellas έχει εταιρικό μερίδιο αγοράς περίπου 20%, δηλαδή στα επίπεδα των μεγαλύτερων αγορών της Miele (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία κ.α.).
Έως 10 νέα καταστήματα
Ο τζίρος των 100 εκατ. ευρώ θα επιτευχθεί, μεταξύ άλλων, και μέσα από την προσθήκη νέων καταστημάτων με τον σχεδιασμό να περιλαμβάνει το άνοιγμα 5 μέχρι 10 ιδιόκτητων σημείων σε ορίζοντα πενταετίας, με στόχο να ενισχύσει τα D2C (direct to consumer) κανάλια της.
Οι περιοχές που εστιάζει είναι η Αττική και ειδικά τα νότια προάστια και το κέντρο της Αθήνας, με συγκεκριμένα σημεία της βόρειας Ελλάδας να ακολουθούν. Όπως σημείωσε ο κ. Κυριαζής η εταιρεία έχει την δυναμική να ανοίγει 1-2 νέα καταστήματα κάθε χρονιά.
Σήμερα το δίκτυο διανομής της εταιρείας περιλαμβάνει δύο Miele Experience Center σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και 21 Miele monobrand καταστήματα σε 14 πόλεις πανελλαδικά. Τα προϊόντα Miele διατίθενται σε πάνω από 310 σημεία με περισσότερους από 110 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα.
Latest News
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024