Η Ελλάδα μπορεί να γίνει προορισμός αφίξεων – αναχωρήσεων για το yachting, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει ένας ολιστικός σχεδιασμός, τόνισε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Yachting 2023.
To yachting αιχμή του δόρατος του ελληνικού τουρισμού
Ανέφερε ότι στην Ελλάδα εκτιμάται ότι υπάρχουν 170.000 σκάφη αναψυχής όλων των μεγεθών, με τα επαγγελματικά σκάφη να ανέρχονται σε 6.500, εκ των οποίων 70% είναι ιστιοφόρα και 30% είναι μηχανοκίνητα. Ο κ. Κορκίδης είπε ότι το ελληνικό επαγγελματικό yachting συνεισέφερε με 3,8% στο συνολικό 18% του τουρισμού στο ΑΕΠ ενώ το 2022 εκτιμάται ότι η αύξηση θα φθάσει στο 11%. Για το ισοζύγιο μαρινών στο Αιγαίο είπε ότι η σχέση βαρύνει υπέρ της Τουρκίας καθώς εμείς διαθέτουμε 22 μαρίνες με 8.100 θέσεις ελλιμενισμού ενώ η γείτονα χώρα 67 μαρίνες με 30.000 διαθέσιμες θέσεις ελλιμενισμού.
O κ. Κορκίδης είπε ότι για δεκαετίες το yachting «ταλαιπωρείται» στα κύματα που δημιουργούν μια σειρά προβλήματα τα οποία αν είχαν επιλυθεί εγκαίρως σήμερα η Ελλάδα όντως θα ήταν Yachting Home Port παγκοσμίως. Ανέφερε ότι εκπονήθηκαν διάφοροι αναπτυξιακοί σχεδιασμοί με επίκεντρο τις μαρίνες που είτε δεν ολοκληρώθηκαν είτε δεν πέρασαν στη φάση της υλοποίησης για μία σειρά λόγους κυριότεροι των οποίων ήταν η έλλειψη κονδυλίων αλλά και η έλλειψη οράματος.
“Σήμερα που ο ανταγωνισμός σε Αιγαίο, Ιόνιο και Αδριατική «καραδοκεί» για να κερδίσει μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα του Yachting σε βάρος της Ελλάδας το όραμα να καταστεί η Ελλάδα το νέο Yachting Home Port παγκοσμίως πρέπει να γίνει πράξη με αρωγό την πολιτεία” επεσήμανε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ.
Latest News
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»