Δεν έχει τέλος η μαζική φυγή διαφημιζομένων από το Twitter μετά την ανάληψη της διοίκησης από τον Ίλον Μασκ. Ως τις πρώτες εβδομάδες του Ιανουαρίου, από τις 1.000 μεγαλύτερες εταιρείες που διαφημίζονταν τον Σεπτέμβριο στην πλατφόρμα τουλάχιστον οι 500 είχαν αποσυρθεί, ανησυχώντας για τις κινήσεις του ιδιόρρυθμου δισεκατομμυριούχου του οποίου οι πρώτες ενέργειες ήταν να μειώσει το προσωπικό και να χαλαρώσει τις πολιτικές διαχείρισης περιεχομένου.
Twitter: Πάνω από 500 διαφημιζόμενοι εγκατέλειψαν την πλατφόρμα από όταν πέρασε στον Ίλον Μασκ
Μέχρι τις 25 Ιανουαρίου στις 625 εταιρείες που είχαν αποσυρθεί από το Twitter συμπεριλαμβάνονταν οι Coca-Cola, Unilever και Jeep, σηματοδοτώντας μια κατάρρευση των διαφημιστικών εσόδων από 127 εκατομμύρια δολάρια σε λίγο πάνω από 48 εκατομμύρια δολάρια, πτώση που ξεπερνά το 60%.
Επιχείρηση «γυρίστε πίσω»
Όπως υπογραμμίζει το CNN, παρόλο που η διαφημιστική δραστηριότητα της Twitter ήταν πάντα πολύ μικρότερη από εκείνη των ανταγωνιστών της Facebook και Google, αποτελούσε το σημαντικότερο έσοδο της εταιρείας. Ο Μασκ πρέπει τώρα να καλύψει το κενό αυτό για να καταβάλει πληρωμές τόκων των δανείων που συνήψε για να αποκτήσει την πλατφόρμα έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Έτσι ο CEO της Tesla, που αρχικά συγκρούστηκε με τους διαφημιζόμενους, τώρα προσπαθεί να τους προσελκύσει πίσω στην πλατφόρμα, με την εταιρεία να προωθεί – μεταξύ άλλων – συνεργασία με μια εταιρεία «ασφάλειας εμπορικών σημάτων» η οποία μπορεί να δείξει στους διαφημιζόμενους εάν οι διαφημίσεις τους προβάλλονται μαζί με ακατάλληλο ή μη ασφαλές περιεχόμενο στο Twitter.
Προσπαθώντας να διαχειριστεί την τεράστια απώλεια εσόδων, ο Μασκ κλιμάκωσε τις απολύσεις, αναμόρφωσε την επί πληρωμή συνδρομητική υπηρεσία, και επέβαλε χρέωση στους ερευνητές και προγραμματιστές που εξαρτώνται από την πρόσβαση στα συστήματα της πλατφόρμας. Κινήσεις πάντως που δεν μοιάζουν ικανές να αντιστρέψουν την τεράστια απώλεια εσόδων.
Σύμφωνα με το CNN, πολλοί από τους κορυφαίους διαφημιζόμενους που παρέμειναν στην πλατφόρμα έχουν μειώσει δραματικά τις διαφημιστικές τους δαπάνες. Η HBO, για παράδειγμα, ήταν ο κορυφαίος διαφημιζόμενος του Twitter τον Σεπτέμβριο, δαπανώντας σχεδόν 12 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις. Έως τις 25 Ιανουαρίου, είχε δαπανήσει μόλις λίγο πάνω από 54.000 δολάρια.
Latest News
Βλέπει επιστροφή της αμερικανικής οικονομίας στη δεκαετία του 1970 - Και δεν είναι τυχαίος...
Βλέπει να επανέρχεται στασιμοπληθωρισμός
Γιατί Γαλλία και Βέλγιο κινδυνεύουν με υποβάθμιση - Τα στοιχεία για χρέος και έλλειμμα
Μεγαλώνει το δημοσιονομικό χάσμα στην ζώνη του ευρώ
Συνεχίζονται οι κλυδωνισμοί στην Credit Suisse – Τι συμβαίνει με τα ομόλογα ΑΤ1
Η παγκόσμια ρυθμιστική αρχή των τραπεζών πραγματοποίησε συναντήσεις υψηλού επιπέδου με τραπεζικά στελέχη
Βόμβα από Goldman: Φεύγει από το Σιτι, στήνει νέο στρατηγείο στο Παρίσι
Οριστικοποιώνται τα σχέδια μετεγκατάστασης της αμερικάνικης τράπεζας μετά το Brexit
Στη διελκυστίνδα του ισχυρού δολαρίου οι ΗΠΑ - Γιατί είναι επικίνδυνο
Οι Δημοκρατικοί και οι Ρεπουμπλικάνοι φαίνονται αποφασισμένοι να ενισχύσουν την αμερικανική παραγωγή
Γιατί απολύουν τους άνω των 35 στην Κίνα
Οι διακρίσεις σε βάρος των μεγαλυτέρων σε ηλικία εργαζομένων είναι ιδιαίτερα εμφανείς σε τομείς όπου τα στελέχη δηλώνουν ανοιχτά την προτίμηση τους για τη νεολαία
Επικύρωση από Μπάιντεν των 87 δισ. για Ουκρανία και Ισραήλ
Ο Αμερικανός πρόεδρος υπέγραψε επίσης ένα άλλο νομοσχέδιο, που απαγορεύει την εφαρμογή TikTok
Βουτιά στα έσοδα της Boeing μετά από 7 τρίμηνα - Ερχονται «δύσκολες στιγμές»
Η Boeing αναφέρει την πρώτη πτώση εσόδων σε 7 τρίμηνα καθώς οι παραδόσεις μειώνονται
Το Κρεμλίνο κατάσχει περίπου μισό δισ. δολ. από την JP Morgan
Πώς απαντά η αμερικανική τράπεζα
Έφοδος στα γραφεία κινεζικής εταιρείας – Οι Βρυξέλλες σφίγγουν τον κλοιό στο Πεκίνο
Ερευνα των αρχών της ΕΕ στοχεύει στην κινεζική αγορά ιατρικών προϊόντων εν μέσω αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Κίνα