Η Νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία, SKS, διευρύνει το «pool» της με σκοπό να προσελκύσει LR2 δεξαμενόπλοια αξιοποιώντας τις υποδομές και τα εργαλεία της Signal που βασίζονται στην τεχνολογία των data.
Το νέο αυτό εγχείρημα, με την ονομασία «SKS LR2 Pool, powered by Signal» ξεκίνησε τη δραστηριότητα του με πέντε LR2 δεξαμενόπλοια της SKS, τα οποία βρίσκονται σε καθεστώς συνιδιοκτησίας με κεφάλαια που διαχειρίζεται η Hayfin Capital, και έχει ως στόχο να αποτελέσει πόλο έλξης για πρόσθετο tonnage.
Πώς διαμορφώνεται η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου
Η SKS, στο ρόλο της εμπορικής διαχειρίστριας, θα είναι υπεύθυνη για τις ναυλώσεις, τα επιχειρησιακά ζητήματα των πλοίων και το στάδιο μετά τη ναύλωση. Η Signal θα διαθέσει τη τεχνογνωσία του pool, με τα αντίστοιχα τεχνολογικά εργαλεία, υπογραμμίζοντας έτσι την αυξανόμενη σημασία της τεχνολογίας στη ναυτιλία. Η σύμπραξη αυτή θα επιτρέψει στο LR2 Pool της SKS να βελτιώσει περαιτέρω την κορυφαία επίδοση του, διευρύνοντας παράλληλα τον LR2 στόλο του, ενώ ταυτόχρονα θα συνδυάσει την ευελιξία, την ισοτιμία και την τεχνολογία αιχμής, που προσφέρουν τα Aframax και MR Pools της Signal.
Ο Geir Mjelde, CEO της Kristian Gerhard Jebsen Skipsrederi AS, η οποία είναι ιδιοκτήτης του LR2 Pool της SKS, δήλωσε: «Η SKS έχει υπάρξει πρωταγωνιστής στον τομέα των LR2 δεξαμενόπλοιων για πολλά χρόνια. Η Signal έχει αναπτύξει ένα λογισμικό για την διαχείριση των pools, το οποίο αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μαζί, θα προσφέρουμε στους πλοιοκτήτες και τους διαχειριστές LR2 tankers μια μοναδική ευκαιρία, με ασυναγώνιστες επιδόσεις αλλά και διαφάνεια».
Ο Πάνος Δημητρακόπουλος, CEO της Signal Maritime Services, προσέθεσε: «Είμαστε ιδιαιτέρως ενθουσιασμένοι που θα υποστηρίξουμε το εγχείρημα της SKS στη διαδρομή τους ώστε να γίνουν ένα pool, το οποίο θα πρωταγωνιστεί στον τομέα των LR2 δεξαμενόπλοιων. Ανυπομονούμε να δούμε το τεχνολογικό μας κεφάλαιο, όπως αυτό έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί με την πάροδο του χρόνου, να εξάγεται και πέραν της Signal, παρέχοντας στήριξη σε αναγνωρισμένους και αξιότιμους εμπορικούς διαχειριστές».
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda