«Στο ταξίδι αυτό έγινε ένα σημαντικό λάθος» είπε μιλώντας στην ΕΡΤ ο Νικόλαος Λάζου, Πρόεδρος του Σωματείου εργαζομένων στην Hellenic Train, για το δυστύχημα στα Τέμπη μιλώντας στην ΕΡΤ. Ωστόσο απέφυγε να επεκταθεί περαιτέρω λέγοντας πως «ας το διερευνήσουν οι δικαστικές και αστυνομικές αρχές μαζί με την Hellenic train και τον ΟΣΕ και να βγάλουν τα πορίσματα».
«Η Hellenic Train είναι μία εταιρεία Μεταφορών. Στην κυριότητά της έχει μόνο τα καινούρια τρένα, “τα βέλη”. Όλο το υπόλοιπο τροχαίο υλικό, όπως οι συρμοί, ανοίκουν στο ελληνικό κράτος, στη ΓΑΙΑΟΣΕ και από εκεί τα νοικιάζει η Hellenic Train» διευκρίνισε. Και τόνισε «αυτή τη στιγμή λειτουργούν 4-5 εταιρείες διαφορετικές μεταξύ τους. Εμείς φωνάζαμε ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος».
«Για μας είναι λυπηρό να βγάζει ο καθένας πορίσματα για το ποιός φταίει πάνω στις πλάτες των συγγενών όπως και να μαλώνουν τα κόμματα. Φταίνε όλοι από το 2000 και μετά. Όλοι οι υπουργοί υποδομών και μεταφορών από τότε μέχρι σήμερα πρέπει να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να κάνουν την αυτοκριτική τους» υπογράμμισε.
Ταυτόχρονα σημείωσε «Δεν μπορώ να ξεχάσω ότι λοιδορηθήκαμε ακόμα και από τα Μέσα Ενημέρωσης όταν βγαίναμε σε απεργίες – μας έλεγαν τεμπέληδες – ενώ εμείς βγαίναμε για την ασφάλεια κυκλοφορίας. Για να έχουμε έναν αξιόπιστο σιδηρόδρομο σε μία ευρωπαϊκή χώρα»
«Το αίτημα των απεργιών μας ήταν ασφάλεια στους σιδηρόδρομους» σημείωσε και υποστήριξε ότι «το 2010 ο νόμος Ρέππα 3899, κατέστρεψε στην ουσία τον ελληνικό σιδηρόδρομο και τον διαμέλισε με το πρόσχημα ότι ο ΟΣΕ τότε χρωστούσε 10 δισεκατομμύρια. Το αφήγημα αυτό κατέπεσε. Δεν τα χρωστούσε ο ΟΣΕ, αλλά το ελληνικό κράτος. Έδιωξαν τότε 2.500 έμπειρους συναδέλφους μου».
Συγκεκριμένα ανέφερε πως στις απεργίες τους ζητούσαν «Να ολοκληρωθεί το σύστημα ασφάλειας βάσει των προδιαγραφών που ξεκίνησε το 2000. Έγινε διπλή γραμμή αλλά δεν μπήκαν τα ανάλογα συστήματα ασφάλειας όπως το ETCS» γι΄αυτό όπως υποστήριξε φταίνε «και οι διαγωνισμοί και τελείωναν οι συμβάσεις τους και έπρεπε να ξαναγίνουν κι άλλες» Το αίτημα των σιδηροδρομικών είναι «να ολοκληρωθεί το σύστημα ασφαλείας βάσει των προδιαγραφών»
«Αυτό όμως όλα τα ερωτήματα πρέπει να τα απαντήσουν οι υπουργοί Μεταφορών διαχρονικά της ελληνικής Βουλής που πέρασαν από την Ελλάδα» τόνισε.
Latest News
Λύση στο πρόβλημα υδροδότησης της Κινέτας
Με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής η δημοπράτηση του έργου
Δημοσκόπηση: «Κλειδώνει» τη 2η θέση ο ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές – Ποιοι μπαίνουν ευρωβουλή
Καθηλωμένα τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ, μάχη για την τέταρτη θέση ανάμεσα σε ΚΚΕ και Ελληνική Λύση
Επιστολή Μιχαηλίδου για την ενίσχυση του Ειδικού Σώματος Ιατρών των ΚΕΠΑ
Τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας συστάθηκαν το 2011
Νέα Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Α.Θ.Ε.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Τα δεδομένα μετά τη συνάντηση Μητσοτάκη με Ερντογάν – Τι δεν είπαν για να παραμείνουν τα «ήρεμα νερά»
Το επόμενο διάστημα η πρόθεση Αθήνας και Άγκυρας είναι να πυκνώσουν οι συναντήσεις Ελλήνων και Τούρκων αξιωματούχων
Κινεζικό crypto-ορυχείο πλάι σε στρατιωτική βάση των ΗΠΑ - Το τελεσίγραφο Μπάιντεν
Οι εργαζόμενοι δεν έχουν πρόσβαση στις εγκαταστάσεις
50 χρόνια μεταπολίτευση: Τα βασικά προβλήματα και ο καλύτερος πρωθυπουργός από το 1974
Πώς αξιολογούν οι πολίτες τη Μεταπολίτευση και την Γ’ Ελληνική Δημοκρατία; Τι πιστεύουν για τη λειτουργία της δημοκρατίας και τους θεσμούς;
Το «mea culpa» του Βενιαμίν Νετανιάχου
Μπούμερανγκ η αδιέξοδη πολιτική του ισραηλινού πρωθυπουργού που αναγκάζεται να παραδεχθεί και δικές του αποτυχίες μετά την επίθεση της Χαμάς
Τοπικές βροχές και μεμονωμένες καταιγίδες
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού
Eurovision: Σχοινάς κατά EBU για την απαγόρευση της σημαίας της ΕΕ στον τελικό
O Αντιπρόεδρος της Επιτροπής ζήτησε πό τη διοίκηση της EBU να εξηγήσει το σκεπτικό πίσω από την απόφασή της