Συνεχίζονται με καταιγιστικό ρυθμό οι αποκαλύψεις σχετικά με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη. Οι έρευνες πλέον στρέφονται στα πρόσωπα που έπαιξαν κομβικό ρόλο στην διαχείριση του δυστυχήματος χωρίς βέβαια να καταφέρουν να το αποτρέψουν.

Την ώρα που 57 οικογένειες αποχαιρετούν τους δικούς τους ανθρώπους που έπεσαν θύματα του συγκεκριμένου δυστυχήματος, ο σταθμάρχης βρίσκεται προφυλακισμένος επικαλούμενος ότι έχει «κενά μνήμης» για το μοιραίο ατύχημα.

Εντείνεται η πολιτική κόντρα γύρω από την μετάταξη του σταθμάρχη

Τα πρόσωπα της τραγωδίας

Ο σταθμάρχης της Λάρισας που την κρίσιμη ώρα έκανε το μοιραίο λάθος

Ο επόπτης, που επέλεξε τον 59χρονο ως επικεφαλής της βάρδιας την νύχτα του δυστυχήματος

Ο σταθμάρχης βάρδιας 14.00-23.00 που έφυγε μισή ώρα νωρίτερα

Ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων που δεν αντέδρασε στην κίνηση του τρένου στην άνοδο

Από το χαρτί των βαρδιών του Φεβρουαρίου, το οποίο εξασφάλισε αποκλειστικά το MEGA, υπάρχουν 15 σταθμάρχες στη Λάρισα.

Οι βάρδιες είναι:

6.00-15.00

14.00-23.00

22.00-07.00 με μία ώρα κοινή σε κάθε βάρδια

Με βάση το βαρδιόχαρτο, από τις 10 μέχρι τις 7 της επόμενης μέρας, είχε βάρδια μόνος του ο μοιραίος σταθμάρχης.

Ο 2ος, (στη βάρδια 2-11) ήταν ο σταθμάρχης Χ. που άλλαξε στο «μιλητό» με τον σταθμάρχη Π. Ο σταθμάρχης Π. έφυγε από τη βάρδια μισή ώρα νωρίτερα. Το Intercity 62 πέρασε από το σημείο στις 23.04.

Ποια είναι τα σημεία κλειδιά

Αναφορικά με τον 59χρονο σταθμάρχη, στις 22 και 23 Φεβρουαρίου, ενώ ήταν σταθμάρχης τοποθετημένος, λόγω της απειρίας του, το βαρδιόχαρτο αναγράφει πως δεν έχει βάρδια, είναι σε μαθητεία. Φαίνεται πως όλα τα τρένα εκείνη την ημέρα, είχαν καθυστέρηση μισή ώρα.

Σημεία κλειδιά είναι 2 οδοί, η οδός Λαταμίας και η οδός Καραγάτση. Από την οδό Λαταμίας ο κλειδούχος ρώτησε τον σταθμάρχη – στη βάρδια του οποίου έγινε το δυστύχημα – να γυρίσει το κλειδί και του είπε: όχι γιατί θα ακολουθήσει η 1564 (η αμαξοστοιχία που θα πήγαινε στον Βόλο).

Δείτε το βίντεο

ΟΣΕ: Ο τοπικός πίνακας χειρισμού στον σταθμό της Λάρισας λειτουργούσε

Αν και η συζήτηση που έχει ανοίξει μετά την τραγωδία στα Τέμπη, έχει αναδείξει τα σοβαρά προβλήματα στον ελληνικό Σιδηρόδρομο, ήτοι τις τεράστιες ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας και τηλεδιοίκησης, ο ΟΣΕ υπογραμμίζει ότι ο πίνακας στον σταθμό της Λάρισας, που θα μπορούσε να έχει αποτρέψει την εθνική τραγωδία, λειτουργούσε κανονικά αλλά κανείς δεν τον είδε.

«Στα πλαίσια της αναβάθμισης που πρόσφατα ενεργοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2022, λειτουργούσε και λειτουργεί η σηματοδότηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα η οποία μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμού στο Σταθμό της Λάρισας έχει τη δυνατότητα χάραξης διαδρομής από το Σταθμό με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους (χωρίς ενδείξεις φωτοσημάτων) και με τη δυνατότητα παρακολούθησης των συρμών σε μία απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων μετά και 3 χιλιόμετρα πριν από το Σταθμό της Λάρισας» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα
Ουκρανία: Οι στόχοι του Πούτιν και οι δυνατότητες του Κιέβου
Επικαιρότητα |

Πώς εξελίσσεται ο πόλεμος στην Ουκρανία – Οι στόχοι του Πούτιν και οι δυνατότητες του Κιέβου

Ιδιαίτερα κομβικοί αποδεικνύονται οι πρώτοι μήνες του 2024 σε ό,τι έχει να κάνει με τον πόλεμο στην Ουκρανία με τις δυνάμεις του Κιέβου να προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στη ρωσική επίθεση