Οι κινηματογραφόφιλοι νεότερων ηλικιών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ακριβότερο εισιτήριο για να απολαύσουν μια ταινία στη μεγάλη οθόνη από καλύτερη θέση, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους οι οποίοι δεν είναι το ίδιο πρόθυμοι να βάλουν το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη για την καλύτερη θέση της κινηματογραφικής αίθουσας.
«Ξαναφέρτε το διάλειμμα στο σινεμά»
Αυτό προκύπτει από την έρευνα που διενήργησε η Morning Consult, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οποίας το 54% των Gen Z και το 46% των millennials στις ΗΠΑ ανήκουν στο κοινό που πληρώνει ακριβότερα εισιτήρια για τις πιο επιθυμητές θέσεις σε συναυλιακούς χώρους, κατ’ αντιστοιχία με τις καλές θέσεις στους κινηματογράφους.
Αντίθετα, μόνο το 32% των ερωτηθέντων Gen X και το 22% των baby boomers ήταν διατεθειμένο να κάνει το ίδιο.
Η έκθεση έρχεται σχεδόν δύο μήνες αφότου η AMC Entertainment ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εισαγάγει το «Sightline at AMC», διαμορφώνοντας διαφορετικά κόστη εισιτηρίων ανάλογα με τη θέση που επιλέγει κανείς στην αίθουσα. Για παράδειγμα, οι θεατές που θέλουν να καθίσουν στη μέση της αίθουσας θα πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο από εκείνους που θα καθίσουν στις πρώτες σειρές.
Τη νέα της τακτική θα εφαρμόσει η εταιρεία μέχρι το τέλος του χρόνου, στη σκιά έντονων αντιδράσεων από τους καταναλωτές.
«Τα δεδομένα μάς δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς είναι αρκετά προβληματισμένοι σε σχέση με την τιμολόγηση των εισιτηρίων [στον κινηματογράφο] με βάση τις θέσεις», δήλωσε στο CNBC η Saleah Blancaflor, δημοσιογράφος μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο Morning Consult. «Αλλά δείχνει επίσης ότι οι νεότερες γενιές, όπως οι Gen Zers και οι millennials, ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα θεάματα, ανεξάρτητα από το αν πρέπει να πληρώσουν μερικά επιπλέον δολάρια για τις καλύτερες θέσεις».
Ωστόσο, σημείωσε ότι την ίδια στιγμή, οι νεότερες γενιές έχουν και οικονομικές ανησυχίες και μπορεί να διστάζουν εάν αυτό γενικευτεί στον κινηματογράφο. Τόνισε, επίσης, ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες δεν πρέπει να αγνοούν τις παλαιότερες γενιές, που επέστρεψαν στους κινηματογράφους στον απόηχο της πανδημίας για ταινίες όπως το “A Man Called Otto” και το “80 for Brady”.
Πάντως, στις ΗΠΑ, ήδη, κινηματογραφικές αλυσίδες, όπως η Alamo Drafthouse, έχουν δηλώσει ότι δεν σχεδιάζουν να εφαρμόσουν την τακτική της διαφοροποίησης των τιμών.
Latest News
Πόσα δαπάνησαν οι Έλληνες από την τσέπη τους για την Υγεία το 2023
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τις δαπάνες του δημοσίου - Σε ποια κατεύθυνση κινήθηκαν οι δαπάνες των πολιτών
Πόσο τοξική είναι η αφρικανική σκόνη - Τι να προσέξετε
Για τις ευπαθείς ομάδες, συνήθως χρειάζεται μια εντατικοποίηση της αγωγής είτε αυξάνοντας τη δόση του φαρμάκου είτε τη συχνότητα, λέει ο κ. Βασιλακόπουλος
Fika ή αλλιώς εργασία και χαρά – Οι Σουηδοί δείχνουν τον τρόπο
Πάρτε τον συνάδερφό σας, βγείτε για έναν καφέ, συζητήστε και θα σας βγει σε καλό
Οι έννοιες του Νοήματος και της Διαδικασίας στο σύγχρονο Μάνατζμεντ
Η κατανόηση πρέπει επιτακτικά να αντικαταστήσει τη ξέφρενη διαδικασία, διαφορετικά το μάνατζμεντ θα συνεχίσει να είναι μια απανθρωποποιημένη βιομηχανία τέτοιων παράλογων κανονισμών
Ποιοι κλάδοι στην Ελλάδα έχουν επιτύχει πλήρη ισότητα των φύλων στην εργασία
Γεμάτος προκλήσεις ο δρόμος προς την ισότητα στον χώρο εργασίας - Οι εργοδότες κερδίζουν με πρωτοβουλίες και καινοτομία
Επιστροφή στα σινεμά - Πόσα εισιτήρια κόπηκαν το 2023
Η ετήσια έκθεση του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητηρίου για την κίνηση των κινηματογράφων και τα στοιχεία για την Ελλάδα
Λαζαράκου: «Βελτιώνουμε περαιτέρω το πλαίσιο για την εταιρική διακυβέρνηση»
Η πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς μιλάει στο «Βήμα» σημειώνοντας και την ενίσχυση των εργαλείων εποπτείας ώστε να αντιμετωπιστούν καλύτερα σκάνδαλα τύπου Folli Follie
Αισιόδοξο μήνυμα από CEOs - «Αλώβητες» οι επιχειρήσεις από πολέμους και επιτόκια
Το 58% – σχεδόν τριπλάσιοι σε σχέση με τον Ιούλιο του 2023 – επιταχύνουν τα σχέδια μετασχηματισμού των επιχειρήσεών τους
Προετοιμασία στην Ε.Ε. για τον άγνωστο ιό της «νόσου Χ»
Στο «μικροσκόπιο» των λοιμωξιολόγων της Ευρώπης, μπαίνει κάθε γνωστό και άγνωστο παθογόνο βακτήριο και ιός
Αυτά είναι τα έσοδα που θα λάβουν οι ομάδες στο νέο Champions League
Η UEFA γνωστοποίησε τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η διανομή των εσόδων στις ομάδες που θα λάβουν μέρος στο νέο Champions League.