Οι κινηματογραφόφιλοι νεότερων ηλικιών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ακριβότερο εισιτήριο για να απολαύσουν μια ταινία στη μεγάλη οθόνη από καλύτερη θέση, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους οι οποίοι δεν είναι το ίδιο πρόθυμοι να βάλουν το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη για την καλύτερη θέση της κινηματογραφικής αίθουσας.

«Ξαναφέρτε το διάλειμμα στο σινεμά»

Αυτό προκύπτει από την έρευνα που διενήργησε η Morning Consult, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οποίας το 54% των Gen Z και το 46% των millennials στις ΗΠΑ ανήκουν στο κοινό που πληρώνει ακριβότερα εισιτήρια για τις πιο επιθυμητές θέσεις σε συναυλιακούς χώρους, κατ’ αντιστοιχία με τις καλές θέσεις στους κινηματογράφους.

Αντίθετα, μόνο το 32% των ερωτηθέντων Gen X και το 22% των baby boomers ήταν διατεθειμένο να κάνει το ίδιο.

Η έκθεση έρχεται σχεδόν δύο μήνες αφότου η AMC Entertainment ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εισαγάγει το «Sightline at AMC», διαμορφώνοντας διαφορετικά κόστη εισιτηρίων ανάλογα με τη θέση που επιλέγει κανείς στην αίθουσα. Για παράδειγμα, οι θεατές που θέλουν να καθίσουν στη μέση της αίθουσας θα πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο από εκείνους που θα καθίσουν στις πρώτες σειρές.

Τη νέα της τακτική θα εφαρμόσει η εταιρεία μέχρι το τέλος του χρόνου, στη σκιά έντονων αντιδράσεων από τους καταναλωτές.

«Τα δεδομένα μάς δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς είναι αρκετά προβληματισμένοι σε σχέση με την τιμολόγηση των εισιτηρίων [στον κινηματογράφο] με βάση τις θέσεις», δήλωσε στο CNBC η Saleah Blancaflor, δημοσιογράφος μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο Morning Consult. «Αλλά δείχνει επίσης ότι οι νεότερες γενιές, όπως οι Gen Zers και οι millennials, ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα θεάματα, ανεξάρτητα από το αν πρέπει να πληρώσουν μερικά επιπλέον δολάρια για τις καλύτερες θέσεις».

Ωστόσο, σημείωσε ότι την ίδια στιγμή, οι νεότερες γενιές έχουν και οικονομικές ανησυχίες και μπορεί να διστάζουν εάν αυτό γενικευτεί στον κινηματογράφο. Τόνισε, επίσης, ότι οι κινηματογραφικές αίθουσες δεν πρέπει να αγνοούν τις παλαιότερες γενιές, που επέστρεψαν στους κινηματογράφους στον απόηχο της πανδημίας για ταινίες όπως το “A Man Called Otto” και το “80 for Brady”.

Πάντως, στις ΗΠΑ, ήδη, κινηματογραφικές αλυσίδες, όπως η Alamo Drafthouse, έχουν δηλώσει ότι δεν σχεδιάζουν να εφαρμόσουν την τακτική της διαφοροποίησης των τιμών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus