Η μαζική απεργία που έχει κηρυχθεί στον τομέα των μεταφορών στη Γερμανία για αύριο με αίτημα την αύξηση των μισθών εν μέσω υψηλού πληθωρισμού αποτελεί «ζήτημα επιβίωσης» για τους εργαζόμενους. Αυτό τόνισε σε συνέντευξή του στη γερμανική Bild ο Φρανκ Βέρνεκε, επικεφαλής του συνδικάτου Verdi.
Γερμανία: Οι «σοφοί» καθησυχάζουν, ο πληθωρισμός παραμένει
Η απεργία, η μεγαλύτερη στη Γερμανία εδώ και δεκαετίες, αναμένεται να πλήξει σημαντικά τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες και τις αερομεταφορές στην μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης.
Η απεργιακή κινητοποίηση ξεκίνησε ήδη από σήμερα στο αεροδρόμιο του Μονάχου, όπου καταγράφονται πολλές ακυρώσεις πτήσεων.
Ο διαχειριστής των γερμανικών σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, Deutsche Bahn, καταδίκασε τις απεργιακές κινητοποιήσεις και κάλεσε το συνδικάτο να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
«Οι άνθρωποι δεν είναι απλώς υποαμειβόμενοι, είναι απελπιστικά εξαντλημένοι», δηλώνει ο Φρανκ Βέρνεκε, επικεφαλής του συνδικάτου Verdi. Η απεργία θα ξεκινήσει αμέσως μετά τα μεσάνυκτα και θα πλήξει τις μεταφορές ολόκληρη την αυριανή ημέρα.
Το συνδικάτο Verdi εκπροσωπεί περί τα 2,5 εκατομμύρια εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων στον τομέα των μεταφορών και τα αεροδρόμια. Το συνδικάτο EVG εκπροσωπεί περί τους 230.000 εργαζόμενους στην Deutsche Bahn και στις εταιρείες των λεωφορείων.
Το συνδικάτο Verdi ζητά αύξηση των μισθών κατά 10,5%, που μεταφράζεται σε τουλάχιστον 500 ευρώ επιπλέον μηνιαίως, και η EVG ζητά αύξηση 12%, που μεταφράζεται σε τουλάχιστον 650 ευρώ επιπλέον μηνιαίως.
«Η απεργία είναι αναγκαία για να ξεκαθαρίσουμε στους εργοδότες ότι θα επιμείνουμε σθεναρά στις διεκδικήσεις μας», δηλώνει στην συνέντευξή του ο Φρανκ Βέρνεκε.
«Είναι ζήτημα επιβίωσης για πολλές χιλιάδες εργαζομένων να λάβουν σημαντική αύξηση μισθού», λέει ο επικεφαλής του Verdi, την στιγμή που οι τιμές καταναλωτή είχαν αυξηθεί κατά 9,3% τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με πέρυσι.
Η Deutsche Bahn ανακοίνωσε σήμερα ότι η απεργία είναι «τελείως υπερβολική, αβάσιμη και αχρείαστη».
Latest News
Ποια χώρα της Ευρώπης έχει 2% πληθωρισμό -Γιατί δεν επιταχύνει τη μείωση των επιτοκίων
Η οικονομία των 300 δισ. δολαρίων της Τσεχικής Δημοκρατίας ανακάμπτει από δύο χρόνια στασιμότητας
Η Wall Street ρίχνει δισεκατομμύρια σε κινεζικές εταιρείες
Το αποκαλύπτει έκθεση του Κογκρέσου
Ο Μπάϊντεν δηλώνει σε εργαζομένους ότι διαφωνεί με την εξαγορά της U.S. Steel
Στο μικροσκόπιο της ισχυρής Επιτροπής για τις ξένες επενδύσεις η συμφωνία
Πώς η Ρωσία παρακάμπτει τις κυρώσεις - Κατασκευάζει νέους εμπορικούς δρόμους στην Ασία
Τα ναυτιλιακά και σιδηροδρομικά δίκτυα μέσω Ιράν και ένα θαλάσσιο πέρασμα της Αρκτικής θα μπορούσαν να δώσουν νέες διεξόδους στη Μόσχα
Δικαιώς η Fed δεν είναι έτοιμη να μειώσει επιτόκια, τονίζει η Γκεοργκίεβα
Η επικεφαλής του ΔΝΤ ανησυχεί για την ενίσχυση του δολαρίου
Φωτιά τα επιτόκια των στεγαστικών στις ΗΠΑ- Εκτοξεύτηκαν στο 7,1%
Οι αγοραστές αντιμετωπίζουν μια δύσκολη αγορά με σφιχτές συνθήκες προσφοράς
Η ανησυχία της Deutsche Bank για τα αυτόνομα οχήματα «ρίχνει» τη μετοχή της Tesla
Οι μετοχές της Tesla υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων σχεδόν 15 μηνών
Φεύγουν από την Unicredit υψηλόβαθμα στελέχη - Γιατί ανησυχεί η ΕΚΤ
Πολλά υψηλόβαθμα στελέχη έχουν αποχωρήσει τελευταία από την ιταλική τράπεζα - Ο ρόλος του Orcel
Γουίλλιαμς (Fed): Δεν επείγει η μείωση των επιτοκίων
H νομισματική πολιτική βρίσκεται σε «καλή θέση»
Επιμένει η στεγαστική κρίση στη Γερμανία
Ειδικοί στη Γερμανία τονίζουν ότι η στέγαση είναι το μείζον κοινωνικό ζήτημα του 21ου αιώνα.