Αύξηση 1,4% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας παρά το γεγονός ότι σε δύο μεγάλους κλάδους, τα σούπερ μάρκετ και τα πρατήρια καυσίμων καταγράφηκε υποχώρηση.

Λιανικό εμπόριο: Δεν περισσεύουν χρήματα για ρούχα και παπούτσια

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο Γενικός Δείκτης Όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), κατά τον μήνα Ιανουάριο 2023, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022, παρουσίασε αύξηση 1,4% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022 μείωση 12,9%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,7% τον μήνα 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022.

Σε επίπεδο Γενικού Δείκτη Κύκλου Εργασιών στο Λιανικό Εμπόριο (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) σημειώθηκε αύξηση 10,8% τον Ιανουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022 σημείωσε μείωση 15,4%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,9% τον Ιανουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022.

Κερδισμένοι και χαμένοι

Ειδικότερα, οι πωλήσεις σε όγκο κινήθηκαν ανοδικά σε: Έπιπλα- Ηλεκτρικά είδη- Οικιακό εξοπλισμό (29,7%), Πολυκαταστήματα (27,9%), Ένδυση-Υπόδηση (23,8%), Βιβλία- Χαρτικά- Λοιπά είδη (3,7%), Φαρμακευτικά-Καλλυντικά (1,6%) και Τρόφιμα- Ποτά- Καπνό (1,4%).

Στον αντίποδα, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε: Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (-5,3%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (-3,2%).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία