Μεγάλη βουτιά πάνω από 40% κατέγραψε η μετοχή της Tupperware τη Δευτέρα μετά από μια ζοφερή προειδοποίηση ότι το μέλλον της φαίνεται “θολό”.

Σε έγγραφά της προς τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές αργά την Παρασκευή, η εταιρεία που παράγει και πουλάει πλαστικά είδη οικιακής χρήσεως δήλωσε ότι υπάρχει «ουσιαστική αμφιβολία για την ικανότητά της να συνεχίσει να λειτουργεί ως δρώσα εταιρεία» και ότι συνεργάζεται με χρηματοοικονομικούς συμβούλους για να βρει χρηματοδότηση προκειμένου να παραμείνει σε λειτουργία.

Tupperware: Το ξαφνικό λουκέτο και το ταπερ-αμέντο της Ελληνίδας μάνας

Η Tupperware επίσης δήλωσε ότι δεν θα έχει επαρκή κεφάλαια προκειμένου να χρηματοδοτήσει τις δραστηριότητές της εάν δεν εξασφαλίσει επιπλέον χρήματα. Για αυτό τον σκοπό εξετάζει το ενδεχόμενο να προβεί σε απολύσεις προσωπικού, ενώ επανεξετάζει το χαρτοφυλάκιο ακινήτων της για πιθανές προσπάθειες εξοικονόμησης χρημάτων.

Λουκέτο στο εργοστάσιο της Tupperware στη Θήβα – Επίθεση από ΓΣΕΕ

Καμπανάκι από Wall Street

Το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης προειδοποίησε επίσης ότι η μετοχή της Tupperware κινδυνεύει να διαγραφεί από το ταμπλό λόγω μη υποβολής της απαιτούμενης ετήσιας έκθεσης.

«Η Tupperware ξεκίνησε ένα ταξίδι για να αλλάξει τις δραστηριότητές μας και σήμερα κάνουμε ένα κρίσιμο βήμα για την αντιμετώπιση της θέσης μας όσον αφορά στα διαθέσιμα κεφάλαια και τη ρευστότητά μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Miguel Fernandez σε δελτίο τύπου. «Η εταιρεία κάνει ό,τι περνά από το χέρι της για να μετριάσει τις επιπτώσεις των πρόσφατων γεγονότων και λαμβάνουμε άμεσα μέτρα για να αναζητήσουμε πρόσθετη χρηματοδότηση και να αντιμετωπίσουμε τη δυσχερή οικονομική μας θέση».

Η εταιρεία που μετρά 77 χρόνια ζωής δίνει μάχη τα τελευταία χρόνια για να διατηρήσει την ενότητά της έναντι των αντιπάλων της. Προσπαθεί να αλλάξει την εικόνα της και να προσελκύσει νεότερους πελάτες με νεότερα και πιο μοντέρνα προϊόντα. Έκανε επίσης συμφωνία με την Target πέρυσι για να πουλήσει τα προϊόντα της.

Πολλά ζητήματα έχουν επιφέρει πλήγματα στην Tupperware, συμπεριλαμβανομένης της «απότομης μείωσης του αριθμού των πωλητών, της αποχώρησης των καταναλωτών από την αγορά οικιακών προϊόντων και μιας επωνυμίας που εξακολουθεί να μην συνδέεται πλήρως με νεότερους καταναλωτές», σύμφωνα με τον Neil Saunders, αναλυτή λιανικής και διευθύνοντα σύμβουλο της GlobalData. Λιανεμποριο.

Eπισφαλής οικονομική θέση

Ο Σάντερς είπε ότι η Tupperware βρίσκεται σε «επισφαλή θέση» οικονομικά επειδή δυσκολεύεται να αυξήσει τις πωλήσεις της και επειδή «δεν έχει «πολλή ικανότητα να συγκεντρώσει χρήματα».

«Η εταιρεία ήταν κάποτε μια εστία καινοτομίας με γκάτζετ κουζίνας, αλλά έχει πραγματικά χάσει την αιχμή της», είπε.

Η Tupperware είπε ότι η είσοδος στην αλυσίδα λιανικής πώλησης Target αποτελεί μέρος της «επανίδρυσης» της μάρκας, η οποία περιλαμβάνει σχέδια για ανάπτυξη της επιχείρησης μέσω πολλαπλών καναλιών λιανικής και για να φέρει τα προϊόντα της ενώπιον νεότερων καταναλωτών που δεν έχουν ακούσει καν για τις συναντήσεις και επιδείξεις τάπερ σε σπίτια ή άλλος χώρους.

Αλλά αυτό δεν έχει λειτουργήσει μέχρι στιγμής: Η μετοχή της έχει υποχωρήσει κατά 90% σε σχέση με τον περασμένο χρόνο.

Λουκέτο και στην Ελλάδα

Σημειώνεται ότι μόλις τον περασμένο μήνα, και μετά από 56 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας, το εργοστάσιο της Tupperware Hellas, θυγατρικής του αμερικανικού επιχειρηματικού ομίλου Tupperware Brands Corporation, που βρίσκεται στη Θήβα, οδηγείται σε λουκέτο και σχεδόν και οι 150 εργαζόμενοι απολύθηκαν.
Πάντως η Tupperware θα διατηρήσει στην Ελλάδα τις εμπορικές δραστηριότητες και τα logistics, συνεχίζοντας να πουλάει προϊόντα μέσω του δικτύου διανομέων και πωλητών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Tesla: Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck μπροστά στην άμμο, το χιόνι και τις ανακλήσεις
Διεθνή |

Άμμος, χιόνι και ανακλήσεις - Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck της Tesla

Για τον Ίλον Μασκ, ο μοναδικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου δημιουργούσε τεράστια προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής - Δεν είναι τυχαίο πως σχολίασε: «Σκάψαμε τον δικό μας τάφο με το Cybertruck»