Η φρενίτιδα που παρατηρείται παγκοσμίως για αγορές ειδών πολυτελείας και προϊόντων ομορφιάς, κάνει μερικούς από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου ακόμη πιο πλούσιους.

Η 69χρονη, Francoise Bettencourt Meyers, η πιο πλούσια γυναίκα στον πλανήτη, είναι η τελευταία Γαλλίδα δισεκατομμυριούχος που επωφελήθηκε από το πάρτι αγορών.

Η περιουσία της αυξήθηκε στα 93,3 δισεκατομμύρια δολάρια την Πέμπτη, ένα άλμα 21,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την αρχή του έτους, σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, αφού η L’Oreal, η αυτοκρατορία μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος που ίδρυσε ο παππούς της, ανακοίνωσε ισχυρή αύξηση εσόδων που έστειλε τις μετοχές σε υψηλό ρεκόρ.

Στο μικροσκόπιο των Βρυξελλών Gucci και Louis Vuitton – Τι αφορούν οι έλεγχοι

Τα ονόματα πίσω από τα brands

Τα κέρδη της ακολουθούν εκείνα του Bernard Arnault, του πλουσιότερου ατόμου στον κόσμο που δημιούργησε τη LVMH σε μια επωνυμία που περιλαμβάνει 75 brands, μεταξύ των οποίων, ο οίκος ραπτικής Christian Dior, το Tiffany & Co. και η Moet & Chandon Champagne. Ο πλούτος του Arnault έχει αυξηθεί κατά 48,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε 210,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, καθώς η εταιρεία που ελέγχει πούλησε πιο ακριβές τσάντες, καλλυντικά και εκλεκτά κρασιά, τροφοδοτώντας θεαματικές αποδόσεις.

Ένα λιγότερο γνωστό αλλά εξίσου σημαντικό άλμα πλούτου τους τελευταίους μήνες είναι αυτό της γαλλικής οικογένειας πίσω από την Hermes International, έναν άλλο κορυφαίο «προμηθευτή   πολυτέλειας», του οποίου τα μεταξωτά φουλάρια  και τα δερμάτινα είδη συναγωνίζονται εκείνα της LVMH.

Η αυξανόμενη συσσώρευση πλούτου από τους ιδρυτές και κληρονόμους της γαλλικής εταιρείας — ένα άλμα 93 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο φέτος — απεικονίζει την αυξανόμενη παγκόσμια κυριαρχία της χώρας στη βιομηχανία πολυτέλειας και ομορφιάς. Δύο άλλες οικογενειακές περιουσίες έχουν επίσης διογκωθεί: οι αδερφοί Wertheimer, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες της Chanel και ο Francois Pinault, ιδρυτής της ιδιοκτήτριας της Gucci, Kering SA.

Και οι πέντε εταιρείες πολλών γενεών δημιουργήθηκαν της επέκτασης σε διεθνείς αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, η οποία αποδεικνύεται προσοδοφόρο έδαφος για ετικέτες σχεδιαστών. Οι εξαγορές κατά τη διάρκεια των δεκαετιών τροφοδότησαν επίσης την ανάπτυξη στη L’Oreal, την LVMH και την Kering.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή