
Την επίτευξη συμφωνίας με την Ένωση Πορθμείων Εσωτερικού για την ανανέωση της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και για τα Πληρώματα των Πορθμείων Εσωτερικού ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Όπως τονίζεται, η ΣΣΕ υπεγράφη με τους παρακάτω βασικούς όρους:
- Διάρκεια δύο (2) έτη, δηλαδή από 1-2-2023 έως 31-1-2025.
- Χορήγηση αύξησης 6% κατά το πρώτο έτος (δηλαδή από 1-2-2023 έως 31-1-2024) και χορήγηση αύξησης 5% για το δεύτερο έτος (δηλαδή από 1-2-2024 έως 31-1-2025).
- Επαναδιατύπωση του άρθρου 9 της ΣΣΕ ως εξής: «Η εξόφληση των αποδοχών να γίνεται κάθε τέλος ημερολογιακού μηνός και να δίδεται στον ναυτικό αναλυτικός λογαριασμός των αποδοχών και των κρατήσεων που γίνονται».
- Προσθήκη στην παράγραφο 4 του άρθρου 6 της ΣΣΕ ως εξής: «Από 1-11-2023 και εφεξής για τα πλοία Πορθμεία της νήσου Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, ο χρόνος διακοπής ορίζεται στα 60 λεπτά».
Πανελλαδική απεργία στα πλοία την Πρωτομαγιά
Κατά τα λοιπά ισχύουν οι όροι των προηγούμενων ΣΣΕ.
Τη σχετική συμφωνία υπέγραψε η πλειοψηφία των Σωματείων της Ομοσπονδίας μας και συγκεκριμένα:
- Η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Μηχανών Εσωτερικής Καύσης Ε.Ν.
- Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Οικονομικών Αξιωματικών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Φροντιστών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Ηλεκτρολόγων Ηλεκτρονικών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Τροφοδοσίας Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Πρακτικών Πλοιάρχων & Κυβερνητών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών M/S -Π/Κ-Ο/Γ.
Δεν την υπέγραψαν:
- Η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Ε.Ν. (Π.Ε.Μ.Ε.Ν.).
- Η Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ».
- Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Ε.Ν. (Π.Ε.Ν.Ε.Ν.).
- Η Πανελλήνια Ένωση Αρχιθαλαμηπόλων – Θαλαμηπόλων Ε.Ν. (Π.Ε.Α.Θ.Ε.Ν.).
«Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες, συνεχίζουμε τον αγώνα με στόχο την ανανέωση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και στις υπόλοιπες κατηγορίες πλοίων. Γιατί πρωταρχικό καθήκον της Ομοσπονδίας μας είναι η διασφάλιση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας καθώς επίσης και η διατήρηση των συλλογικών διαπραγματεύσεων.Σας καλούμε, να δώσουμε και πάλι ενωμένοι και αποφασισμένοι κάθε μορφής αγώνα για να πετύχουμε τα Δίκαια του Κλάδου μας», ανέφερε η ΠΝΟ.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα