Την επίτευξη συμφωνίας με την Ένωση Πορθμείων Εσωτερικού για την ανανέωση της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και για τα Πληρώματα των Πορθμείων Εσωτερικού ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Όπως τονίζεται, η ΣΣΕ υπεγράφη με τους παρακάτω βασικούς όρους:
- Διάρκεια δύο (2) έτη, δηλαδή από 1-2-2023 έως 31-1-2025.
- Χορήγηση αύξησης 6% κατά το πρώτο έτος (δηλαδή από 1-2-2023 έως 31-1-2024) και χορήγηση αύξησης 5% για το δεύτερο έτος (δηλαδή από 1-2-2024 έως 31-1-2025).
- Επαναδιατύπωση του άρθρου 9 της ΣΣΕ ως εξής: «Η εξόφληση των αποδοχών να γίνεται κάθε τέλος ημερολογιακού μηνός και να δίδεται στον ναυτικό αναλυτικός λογαριασμός των αποδοχών και των κρατήσεων που γίνονται».
- Προσθήκη στην παράγραφο 4 του άρθρου 6 της ΣΣΕ ως εξής: «Από 1-11-2023 και εφεξής για τα πλοία Πορθμεία της νήσου Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, ο χρόνος διακοπής ορίζεται στα 60 λεπτά».
Πανελλαδική απεργία στα πλοία την Πρωτομαγιά
Κατά τα λοιπά ισχύουν οι όροι των προηγούμενων ΣΣΕ.
Τη σχετική συμφωνία υπέγραψε η πλειοψηφία των Σωματείων της Ομοσπονδίας μας και συγκεκριμένα:
- Η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Μηχανών Εσωτερικής Καύσης Ε.Ν.
- Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Οικονομικών Αξιωματικών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Φροντιστών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Ηλεκτρολόγων Ηλεκτρονικών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Τροφοδοσίας Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Πρακτικών Πλοιάρχων & Κυβερνητών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών M/S -Π/Κ-Ο/Γ.
Δεν την υπέγραψαν:
- Η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Ε.Ν. (Π.Ε.Μ.Ε.Ν.).
- Η Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ».
- Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Ε.Ν. (Π.Ε.Ν.Ε.Ν.).
- Η Πανελλήνια Ένωση Αρχιθαλαμηπόλων – Θαλαμηπόλων Ε.Ν. (Π.Ε.Α.Θ.Ε.Ν.).
«Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες, συνεχίζουμε τον αγώνα με στόχο την ανανέωση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και στις υπόλοιπες κατηγορίες πλοίων. Γιατί πρωταρχικό καθήκον της Ομοσπονδίας μας είναι η διασφάλιση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας καθώς επίσης και η διατήρηση των συλλογικών διαπραγματεύσεων.Σας καλούμε, να δώσουμε και πάλι ενωμένοι και αποφασισμένοι κάθε μορφής αγώνα για να πετύχουμε τα Δίκαια του Κλάδου μας», ανέφερε η ΠΝΟ.
Latest News
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία