
Συμμετοχή σε δύο έργα ΣΔΙΤ για την αναβάθμιση των οδικών υποδομών σε Νοτιοδυτική Πελοπόννησο και Κρήτη έχει η Intrakat.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 23/04/23, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, η υπογραφή σύμβασης ΣΔΙΤ μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και της κοινοπραξίας «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Intrakat – AKΤΩΡ Παραχωρήσεις». Η σύμβαση ύψους 276,8 εκατ. ευρώ αφορά στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και, ειδικότερα, του τμήματος Χερσονήσου – Μαλίων – Νεάπολης.
Το νέο τμήμα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πέντε ανισόπεδους κόμβους και επτά σήραγγες, γέφυρες, ανισόπεδες διαβάσεις, αποχετευτικά και αντιπλημμυρικά έργα, ηλεκτροφωτισμό και συστήματα οδικής ασφάλειας.
Ελλάκτωρ: Η πώληση της Άκτωρ εξασφάλισε την έγκριση των μετόχων
Οδικός άξονας
Ο -κομβικής σημασίας- οδικός άξονας συνολικού μήκους 22,5 χλμ. συμπεριλαμβάνεται στο αναπτυξιακό σχέδιο το οποίο αναμένεται να αλλάξει το νησί ως το 2030. Είναι ένας υπερσύγχρονος, ασφαλής αυτοκινητόδρομος, ο οποίος θα ενισχύσει τη δυναμική του νησιού αφού θα συνεισφέρει σημαντικά στην ταχύτερη μετακίνηση των κατοίκων και των χιλιάδων τουριστών. Παράλληλα, θα βελτιώσει ιδιαίτερα τις συνθήκες μεταφοράς των εμπορευμάτων, μειώνοντας συνολικά το κόστος μεταφορών και παραγωγής.
Επιπρόσθετα, την Παρασκευή 21/4/23, στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, υπεγράφη παρουσία του Πρωθυπουργού ακόμα μία σύμβαση σύμπραξης μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και της κοινοπραξίας «Intrakat – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις». Η σύμβαση, ύψους 239,2 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ), αφορά στην κατασκευή και αναβάθμιση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου και συγκεκριμένα, του τμήματος Καλαμάτας – Ριζόμυλου – Πύλου – Μεθώνης.
Πρόκειται για έναν νέο, σύγχρονο οδικό άξονα συνολικού μήκους 49 χλμ. – το μεγαλύτερο οδικό έργο στη νότια Πελοπόννησο- ο οποίος θα συνδέει την πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, Καλαμάτα, με τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της Πύλου και της Μεθώνης. Είναι ένα έργο καθοριστικής σημασίας για την τοπική κοινωνία, καθώς μετατρέπει τον υφιστάμενο άξονα σε ταχείας κυκλοφορίας, αυξάνει τα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειώνει τους χρόνους μετακίνησης.
Βελτιωμένη πρόσβαση
Παράλληλα, ο νέος οδικός άξονας θα παρέχει βελτιωμένη πρόσβαση στο διεθνές αεροδρόμιο της Καλαμάτας, το οποίο πρόκειται να αναβαθμιστεί σύντομα, υποστηρίζοντας και ενισχύοντας τη λειτουργία του. Επίσης, η νέα Εθνική Οδός θα εξασφαλίσει καλύτερη οδική σύνδεση με τη Μεσσήνη, τον αυτοκινητόδρομο Μορέα, το νοσοκομείο Καλαμάτας αλλά και τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της περιοχής, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα των κατοίκων, ενώ αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την τοπική τουριστική ανάπτυξη και επιχειρηματικότητα.
Oι εργασίες κατασκευής του άξονα θα περιλαμβάνουν ανισόπεδους και ισόπεδους κόμβους, ανισόπεδες άνω και κάτω διαβάσεις, παράπλευρα οδικά δίκτυα, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.ά.
Οι συμβάσεις, που από πλευράς Intrakat υπεγράφησαν από τον κ. Αλέξανδρο Εξάρχου, Αντιπρόεδρο ΔΣ και Διευθύνοντα Σύμβουλο, έχουν διάρκεια 30 ετών: τα 4 πρώτα έτη αφορούν στο κατασκευαστικό έργο, ενώ τα υπόλοιπα 26 στην περίοδο συντήρησης.
Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση, τα δύο νέα έργα ΣΔΙΤ καταδεικνύουν τη δυναμική συμβολή του Ομίλου Intrakat στην αναπτυξιακή εθνική στρατηγική, με την κατασκευή κρίσιμων υποδομών. Με την τεχνογνωσία, εμπειρία και κεφαλαιακή επάρκεια που διαθέτει ο Όμιλος Intrakat διασφαλίζει ότι τα έργα που αναλαμβάνει, είτε ως μέρος κοινοπραξίας είτε αυτόνομα, εκτελούνται άρτια, αποτελεσματικά και έγκαιρα, δημιουργώντας άμεσες θετικές επιδράσεις στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.


Latest News

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο