Αλλαγές έγιναν στη σύνθεση της Marketing Greece, εταιρείας του ΣΕΤΕ. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία προχωράει σε μια σειρά εσωτερικών οργανωτικών αλλαγών στη λειτουργία της, με στόχο την εξασφάλιση της μεγιστοποίησης των αποτελεσμάτων του έργου της.
Σε αυτή την κατεύθυνση, καθήκοντα Γενικού Διευθυντή αναλαμβάνει ο Νίκος Διαμαντόπουλος, σηματοδοτώντας την εκκίνηση μιας καινούριας δυναμικής περιόδου για την εταιρεία, όπως αναφέρει η Marketing Greece. Έχοντας ενταχθεί στο δυναμικό της Marketing Greece από την ίδρυσή της, ο Νίκος Διαμαντόπουλος, στέλεχος με βαθιά γνώση της εταιρείας, πολυετή εμπειρία και ηγετικές ικανότητες, αναλαμβάνει από σήμερα να οδηγήσει την Marketing Greece στα επόμενα επιτυχημένα βήματά της. «Νιώθω μεγάλη τιμή, αλλά και συγκίνηση, που και το επόμενο βήμα της επαγγελματικής μου πορείας γίνεται εντός της Marketing Greece. Έχοντας ζήσει την εταιρεία εκ των έσω, από την πρώτη στιγμή λειτουργίας της, είμαι πολύ υπερήφανος για την πορεία και την ομάδα της Marketing Greece και σίγουρος για τη δυναμική και τις νέες κατακτήσεις που μπορούμε να φέρουμε», δήλωσε σχετικά.
Αλλαγές
Ταυτόχρονα, η Ρένα Σκουλούδη και ο Θρασύβουλος Πετρόπουλος, αμφότεροι από τα πρώτα στελέχη της εταιρείας, με εμπειρία και γνώση, σημαντική πορεία και αφοσίωση στο έργο της Marketing Greece, αναβαθμίζονται στη θέση της Senior Marketing Strategist και Head Of Editorial, αντίστοιχα, ενώ σειρά στελεχών της εταιρείας αναλαμβάνει διευρυμένες αρμοδιότητες.
Μετά τις παραπάνω αλλαγές, η μέχρι σήμερα CEO της εταιρείας Ιωάννα Δρέττα παραμένει ενεργό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, συνεχίζοντας να υποστηρίζει τα στελέχη της εταιρείας με τις γνώσεις και την εμπειρία της προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που έχει θέσει το ΔΣ. «Η μεγάλη οικογένεια της Marketing Greece, τα στελέχη -παλαιότερα και νεότερα-, η μεγάλη ομάδα συνεργατών, φίλων, υποστηρικτών που μας πίστεψαν, χορηγών και φορέων που μας εμπιστεύτηκαν είναι περήφανοι για όσα η εταιρεία κατάφερε και για τον τρόπο που συμβάλλει στην επικοινωνία της χώρας. Η Marketing Greece, 10 χρόνια τώρα, παράγει εικόνα και φήμη για τη χώρα μας και γνώση για όλους όσους εμπλέκονται στον τουρισμό, με τρόπο επιδραστικό και καθοριστικό. Ήταν μεγάλη μου τιμή και χαρά που ήμουν CEO της Marketing Greece, και πλέον ως μέλος του ΔΣ θα συνδράμω τη συνέχιση αυτής της μεγάλης προσπάθειας. Είμαι απολύτως βέβαιη για το λαμπρό μέλλον της εταιρείας», δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα.
Ευχαριστίες
Ενώ ο Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος ΣΕΤΕ δήλωσε: «Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΤΕ θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece τα τελευταία 6 χρόνια, για τη σπουδαία και αποτελεσματική δουλειά που έκανε, για τη μεγάλη της προσφορά στην εταιρία, τον ΣΕΤΕ, αλλά και στον ελληνικό τουρισμό γενικότερα. Η Marketing Greece πλέον, ώριμη, ισχυρή, αποτελεσματική, όπως την οραματίστηκε ο Ανδρέας Ανδρεάδης, είναι έτοιμη να περάσει στην επόμενη φάση της, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες που διαρκώς γεννιούνται. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας, με μια σειρά εσωτερικών οργανωτικών αλλαγών, έχει τις γνώσεις, την εκπαίδευση και το κίνητρο για να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να οδηγήσει τη Marketing Greece σε νέες ιστορίες επιτυχίας. Τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα».
Latest News
Ακόμη μια Κυριακή ανοιχτά τα καταστήματα - Τι περιμένει η αγορά
Το 54% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι για εορταστικές αγορές, ενώ περισσότερα προτίθενται να ξοδέψει το 4%
Προϋπολογισμός 2025: Οι παροχές 1,1 δισ. και η δέσμη μέτρων για τις προμήθειες των τραπεζών
Ο προϋπολογισμός 2025 ψηφίζεται σήμερα Κυριακή 15 Δεκεμβρίου - Ο Μητσοτάκης για παροχές και προμήθεια τραπεζών
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Πώς θα κινηθεί η αγορά τα Χριστούγεννα - Τι σχεδιάζουν Jumbo, Κωτσόβολος, Πλαίσιο
Τα Χριστούγεννα αναμένονται οι παραδοσιακές αγορές - το βάρος και τα ερωτηματικά για τις «δεύτερες ανάγκες» μετατίθενται για την εκπτωτική σεζόν του Ιανουαρίου
Τα «παράδοξα» του εμπορικού συνδικαλισμού – Τα 30 χρόνια ΕΣΕΕ και το ντεμπούτο της Αθήνας
Τα πρόσωπα που σημάδεψαν τον θεσμό – Η γένεση της ΕΣΕΕ και η πρώτη φορά πρόεδρος από την πρωτεύουσα
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα