Μία από τις καλύτερες εταιρείες οίνου στην Ελλάδα στοχεύει να γίνει η Άμβυξ εξ ου και διευρύνει τις συνεργασίες της με εγχώρια και ξένα οινοποιεία, ενώ προχωρά και ένα βήμα παραπέρα αναλαμβάνοντας το ρόλο του «παραγωγού», λανσάροντας το δικό της brand κρασιού, το οποίο παίρνει θέση στην αγορά horeca. Άλλωστε «ο Θεός έφτιαξε μόνο το νερό, ο άνθρωπος έφτιαξε το κρασί».
Άμβυξ: Νέες συνεργασίες με την Estrella Galicia και τον οίκο De Kuyper
«Πεδίο δόξης λαμπρό», χαρακτήρισε ο γενικός διευθυντή της εταιρείας κ. Γιάννης Αρτινός, την αγορά του οίνου, ενώ όπως είπε ο κος Στάθης Σάλτας, επικεφαλής του νέου τμήματος Oenothèque, που δημιούργησε η Άμβυξ, ο συνειρμός ότι η μεγαλύτερη και παλαιότερη εταιρεία διανομής αλκοολούχων ποτών, οίνων και μπύρας στην Ελλάδα, με έτος ίδρυσης το 1917, ταυτίζεται με τα σκληρά ποτά, είναι λανθασμένος.
Στη διάρθρωση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας, με βάση τη συμμετοχή επί του τζίρου, το 45% αποτελούν τα spirits ενώ το κρασί μαζί με τις πωλήσεις αφρώδες οίνου και σαμπάνιας με ναυαρχίδα της κατηγορίας τη συνεργασία Moët Hennessy αφορούν στο 42%. Ακολουθούν τα μη αλκοολούχα με 11% και οι μπύρες με 2%.
«Το κρασί έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και η διεύρυνση της δραστηριότητας στην κατηγορία αποτελεί στρατηγική εμπορική επιλογή για την εταιρεία», σημείωσε ο κος Σάλτας, ένα καταξιωμένο στέλεχος με μακρά και πολύτιμη εμπειρία στο χώρο του οίνου.
Σε αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία ενισχύει τη δυναμική ενός πλήρους χαρτοφυλακίου οινικών προτάσεων, το οποίο θα έχει γεωγραφική διασπορά σε όλη την επικράτεια και θα περιλαμβάνει κρασιά με διαφορετικά χαρακτηριστικά ώστε η μία επιλογή να συμπληρώνει την άλλη και να μην υπάρχει στυλιστική επικάλυψη.
Ταυτόχρονα λανσάρει το δικό της «βασικό» και value for money κρασί με την ετικέτα «Βορράστρι», το οποίο θα επιχειρήσει να χτυπήσει στο HORECA το «χύμα».
Οι νέες συνεργασίες και οι ενδιαφέρουσες περιοχές
Το τελευταίο διάστημα η Άμβυξ έχει μεγεθύνει το portfolio των συνεργασιών της με τρία νέα ελληνικά οινοποιεία: Κτήμα Κοκοτός στην Αττική, Κτήμα Παλυβού στη Νεμέα και Κτήμα Μωραΐτη τη Πάρο, συμπληρώνοντας την οινική «παλέτα» της όπου κυρίαρχο ρόλο έχει το Κτήμα Alpha στο Αμύνταιο, με πωλήσεις 1.200.000 φιαλών το 2022.
Ταυτόχρονα, διατηρεί αντίστοιχες συνεργασίες με ξένα αναγνωρίσιμα οινοποιεία σε Αργεντινή, Νέα Ζηλανδία και Γαλλία (Προβηγκία).
Σε δεύτερη φάση στο ραντάρ της εταιρείας βρίσκεται η Κρήτη και η Κεντρική Ελλάδα με έμφαση στην Εύβοια και την Θεσσαλία προκειμένου να αναζητηθούν νέες συνεργασίες με οινοποιεία.
Ο στόχος για το 2023 είναι το ποσοστό της συμμετοχής του οίνου επί της αξίας των πωλήσεων να ανέλθει στο 47%.
Η εκτίναξη της ζήτησης για σαμπάνια
Στην κατηγορία του κρασιού περιλαμβάνεται και η σαμπάνια και όπως ανέφερε ο κος Αρτινός στο ΟΤ η ζήτηση έχει εκτιναχθεί.
Μάλιστα, το 2022 καταγράφηκε έλλειψη της τάξεως του 20-25%. με την εταιρεία να διαθέτει στην εγχώρια αγορά 400 χιλιάδες φιάλες.
Στην εγχώρια αγορά η «βασίλισσα» όσον αφορά τη ζήτηση σαμπάνιας είναι η Μύκονος, καθώς από τα 24 εκατ. ευρώ που ανέρχεται ο συνολικός τζίρος της κατηγορίας στον τζίρο της Άμβυξ, τα 8 εκατ. ευρώ προέρχονται από το νησί των ανέμων. Υπάρχουν δε σήματα (τα πολύ ακριβά) που το 80% των πωλήσεων γίνεται αποκλειστικά στη Μύκονο!
Σχετικά με την «είδηση» της δημιουργίας ελληνικής θυγατρικής από την Moet & Chandon, όπως επισήμανε η διοίκηση της εταιρείας εξυπηρετεί για τις πληρωμές των συνεργατών του γαλλικού παραγωγού, με την Άμβυξ να παραμένει ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος του σήματος στην εγχώρια αγορά.
Σημειώνεται ότι το 2022 ο κύκλος εργασιών της Άμβυξ, διαμορφώθηκε σε 145 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΕΦΚ (90 εκατ. καθαρές πωλήσεις) με την εταιρεία να δραστηριοποιείται σε 17 κατηγορίες ποτών και μη αλκοολούχων αντιπροσωπεύοντας συνολικά 25 οίκους με 66 brands και διανέμοντας 22,6 εκατ. φιάλες ετησίως .
Για εφέτος η αγορά κινείται τους πρώτους μήνες της χρονιάς με υψηλό διψήφιο ρυθμό ανόδου σύμφωνα με τον κο Αρτινό, οποίος εκτιμά ότι «θα έχουμε ένα εξαιρετικό καλοκαίρι».
Latest News
Τι φέρνει ο «γάμος» Entersoft με SoftOne – Στα σχέδια νέες εξαγορές
Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης μέχρι πρότινος Entersoft και Softone ήταν ανταγωνιστές μεν αλλά με αμοιβαίο μεταξύ τους σεβασμό, ενώ χαρακτήρισε τις δύο εταιρείες «διαμάντια του κλάδου»
«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη
Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία
Στη Newsphone το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά μετά από πλειστηριασμό
Ο σημερινός πλειστηριασμός για το κτίριο της Ράδιο Κορασίδης στον Πειραιά, είχε μειωμένη τιμή πρώτης προσφοράς στα 3.417.000 ευρώ
Πράσινο φως από την Κομισιόν για παράταση του «Ηρακλή» - Στα 3 δισ. ο προϋπολογισμός
Η Κομισιόν ενέκρινε νέα παράταση του προγράμματος έως το τέλος του Ιουνίου
«Πράσινο φως» στην Ικτίνος για υπόγειο λατομείο στη Δράμα - Η ανακοίνωση
Η νέα αυτή εκμετάλλευση του υπόγειου λατομείου από την Ικτίνος θα αυξήσει κατά 20% την παραγωγή δολομίτικου Μαρμάρου του Βώλακα
Σε επαφή με τράπεζα η Μουζάκης για το ομολογιακό έως 5 εκατ. ευρώ
Τη σχετική απόφαση ενέκρινε τον περασμένο Αύγουστο η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Μουζάκης
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024
«Ένωση» των Entersoft- Softone υπό ενιαίο οργανισμό
Η ένωση των Entersoft-Softone θα περιλαμβάνει ένα διευρυμένο portfolio λύσεων, περισσότερους από 90.000 πελάτες, πανελλαδικό δίκτυο 700 συνεργατών και θα απασχολεί 1.500 και πλέον εργαζομένους
Δεσμεύεται η περιουσία του Πηλαδάκη - Κατηγορίες για φοροδιαφυγή και απάτη από την «Αρχή για το Ξέπλυμα» - Τι απαντά ο επιχειρηματίας
Περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι αποκόμισε ο επιχειρηματίας Κ. Πηλαδάκης από παράνομες δραστηριότητες - Τι απαντά στις κατηγορίες ο επιχειρηματίας με ανακοίνωσή του
Globalsat: Πρωτοπόρος στον Ψηφιακό και Ενεργειακό Μετασχηματισμό των Επιχειρήσεων
H Globalsat ανέδειξε την ηγετική της θέση στο κορυφαίο αυτό Συνέδριο της Οικονομίας με θέμα «Ένα Νέο Παραγωγικό Μοντέλο – Ελλάδα 2030»