Αρχικά συρρίκνωσαν τις συσκευασίες, διατηρώντας τις ίδιες τιμές
- Τώρα συρρικνώνουν την γκάμα, κόβοντας κωδικούς προϊόντων.
- Πρόκειται για την τακτική που εφαρμόζουν όλο και περισσότερες πολυεθνικές σε μια προσπάθεια να μειώσουν τα έξοδα λειτουργίας.
- Και ταυτόχρονα να αποκτήσουν μεγαλύτερη ευελιξία στη συγκράτηση των τιμών.
- Την πρακτική αυτή ακολουθεί σύμφωνα με το Bloomberg η Nestle, η οποία σκοπεύει να «ψαλιδίσει» περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της μέσα στο 2023.
- Το ίδιο μονοπάτι ακολουθούν η Danone και η Unilever.
- Με το κόστος παραγωγής να έχει εκτοξευθεί και τα νοικοκυριά να πιέζονται περισσότερο από ποτέ η παροχή ανταγωνιστικών τιμών είναι μονόδρομος.
- Οι καταναλωτές όπως σας έχουμε πει ζητάνε όλο και περισσότερα από τις εταιρείες.
- Θέλουν να ματώσουν και να τους προσφέρουν την καλύτερη τιμή στο ράφι.
- Το ερώτημα φυσικά που τίθεται είναι πόσες θα μπορέσουν να αντέξουν σε αυτούς τους ρυθμούς.
- Γιατί στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει μεγάλη απόσταση ανάμεσα στο θέλω, και στο μπορώ
————————
Η ΙΟΝ και το «επόμενο χτύπημα» Θεοδωρόπουλου
- Με τη φημολογία περί απόκτησης της πλειοψηφίας της ΙΟΝ να φουντώνει, στην αγορά επέστρεψε η συζήτηση για τα επόμενα βήματα του Σπύρου Θεοδωρόπουλου.
- Οι περισσότεροι αναρωτιούνται εάν θα υπάρξει νέο επενδυτικό χτύπημα και κυρίως εάν θα κάνει πράξη το σχέδιό του για είσοδο στο Χρηματιστήριο.
- Ο πολύπειρος επιχειρηματίας μετά την πώληση της Chipita στην Mondelez έχει προχωρήσει σε μπαράζ εξαγορών, δημιουργώντας μια κρίσιμη μάζα εταιρειών.
- Εκτός του 45% της ΙΟΝ, έχει συγκεντρώσει κάτω από τον όμιλο που στήνει τις Νίκα, Wonderplant, Έδεσμα-Αμβροσία, Ελληνικοί Χυμοί (σε συνεργασία με τον Απόστολο Ταμβακάκη) και το 21,5% της Μεβγάλ.
- Η αίσθηση πάντως που υπάρχει είναι η όποια κίνηση θα γίνει μετά τις εκλογές και τον σχηματισμό κυβέρνησης.
- Η αβεβαιότητα που υπάρχει σχετικά με την επόμενη μέρα της 21ης Μαΐου έχει κάνει όλους τους επενδυτές πιο επιφυλακτικούς.
- Όπως λένε άλλωστε εμπειρότεροι ημών στα χρηματιστηριακά, ο Θεοδωρόπουλος έχει αποδείξει πως διαθέτει υπομονή και δεν προχωρά εάν δεν είναι απόλυτα σίγουρος…
————————
Μπαλκόνι 55 εκατ. ευρώ με μοναδική θέα στον Παρθενώνα
- Σε επίπεδα… Λονδίνου έχουν εκτοξευθεί πλέον οι τιμές των πολυτελών ακινήτων στην Αθήνα.
- Και ειδικά όσων βρίσκονται στις προβεβλημένες και υψηλού προφίλ περιοχές της πρωτεύουσας: Κολωνάκι, Αεροπαγίτου, Ψυχικό, Φιλοθέη, Καβούρι.
- Του λόγου το αληθές ήρθε να επιβεβαιώσει μια αγγελία πώλησης στους Sotheby’s για το «Majestic» στη συμβολή των οδών Αεροπαγίτου και Μακρυγιάννη.
- Το κτήριο, μεγέθους 22.744 τ.μλ γνωστό και ως ακίνητο Τζιβέλη, πωλείται προς 60 εκατ. δολ. (55 εκατ. ευρώ), σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα του διάσημου μεσιτικού γραφείου.
- Διαθέτει πέντε συνολικά ορόφους όλοι με θέα τον Παρθενώνα ενώ στο ισόγειο υπάρχουν δυο επαγγελματικοί χώροι 146 τ.μ και 114 τ.μ.
- Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως συμβολική ιδιωτική έπαυλη, γκαλερί τέχνης ή ιδιωτικό κλαμπ μελών.
- Για την ιστορία να πούμε πως το συγκεκριμένο κτήριο φέρεται να ανήκει σε Άραβα επιχειρηματία, ο οποίος το απέκτησε σε πλειστηριασμό πριν από λίγα χρόνια.
——————————
Και επίσημα η AS Αγορά στην ομπρέλα του Σκλαβενίτη
- Στον έλεγχο του Σκλαβενίτη περνάει και επίσημα από σήμερα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «AS Αγορά» στην Λάρισα.
- Μάλιστα, η διοίκηση της θεσσαλικής εταιρείας εξέδωσε σχετική ανακοίνωση, ενημερώνοντας για την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
- «Η εταιρεία Σανίδας – Παπακωνσταντίνου ΙΚΕ As Αγορά με χαρά ανακοινώνει ότι από 8/05/23 θα είναι μέλος του ομίλου Σκλαβενίτης», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
- Παράλληλα, δεν παρέλειψαν να ευχαριστήσουν θερμά τους πελάτες τους, το προσωπικό και τους προμηθευτές τους για την προτίμηση, τη στήριξη και την προτίμηση όλα αυτά τα χρόνια.
- Στελέχη του λιανεμπορίου επισημαίνουν πως ο Σκλαβενίτης ενισχύεται σημαντικά σε μια δυναμική αγορά με 145.000 κατοίκους, αποκτώντας ένα δίκτυο 9 καλά τοποθετημένων καταστημάτων.
- Θυμίζουμε πως στην πιάτσα λέγεται πως η εξαγορά κόστισε περίπου 6 εκατ. ευρώ ενώ οι διαπραγματεύσεις διήρκησαν πάνω από δυο μήνες.
- Στην πιάτσα λένε πως τα στελέχη του Σκλαβενίτη πήγαν και ήρθαν αρκετές φορές στην Λάρισα για να κλείσουν το deal.
- Στην προκειμένη βέβαια περίπτωση ισχύει τέλος καλό, όλα καλά.
- Το ερώτημα βεβαίως που τίθεται είναι πως θα αντιδράσει ο ανταγωνισμός. Και ειδικότερα οι υπόλοιποι μεγάλες παίκτες του λιανεμπορίου.
- Το σίγουρο είναι πως δεν μπορούν να καθίσουν με σταυρωμένα τα χέρια…
Latest News
Δημοπρασίες: Μεγάλοι οίκοι στη μάχη των… δεινοσαύρων Παγκόσμια σύγκρουση: Το σημερινό γεωπολιτικό τοπίο και οι βασικοί τομείς ανησυχίας Aπασχόληση: Στην ΕΕ αυξάνεται, στην Ελλάδα μειώνεται – Έκθεση Εurostat Nasdaq-100: Ερχονται μεγάλες αλλαγές – Tα 3 νέα «αστέρια» Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου Ατμοσφαιρική ρύπανση: Μόνο επτά χώρες στον κόσμο αναπνέουν καθαρό αέρα – Τρεις από αυτές είναι στην Ευρώπη
TikTok: Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς για την απαγόρευση Fiat: Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής στην Ιταλία Τεχνητή νοημοσύνη: Μπορεί να επηρεάσει έως και το 40% των θέσεων εργασίας Πετραλιάς: Ανθεκτική η ελληνική οικονομία σε ένα ασταθές διεθνές περιβάλλον Νότια Κορέα: Τι σηματοδοτεί η καθαίρεση του προέδρου Γιουν Apple: Αρχές 2025 ξεκινά η συναρμολόγηση των Airpods στην Ινδία